خريد عطر اورجينال از هادي پرفيوم

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
حتما براي شما هم اين سؤال پيش آمده است كه چگونه يك عطر ادكلن خوب را انتخاب و خريداري كنيد؟!
تبليغات

در عرصه مجازي فروشگاه‌هاي بسياري به فروش الكترونيك عطر و ادكلن مشغول هستند. شما مي‌توانيد بهترين محصولات را از مطمئن‌ترين فروشگاه‌ها در هر كجاي ايران خريداري كنيد. اگر مي‌خواهيد از خريد خود راضي بوده و محصولات تقلبي را نخريد بايد به يك سري موارد توجه كنيد.

عطر و ادكلن يكي از محصولاتي است كه طرفداران بسياري در سراسر دنيا دارد. همه به‌دنبال مرجعي مي‌گردند كه بتواند به‌صورت جامع به نيازهاي آن‌ها در زمينه عطر و ادكلن پاسخ دهد. افراد در هر كجا دوست دارند، به انواع عطر و ادكلن برند اصل اروپايي يا عطر و ادكلن اصل با ارزش مناسب، در انواع رايحه، دسترسي داشته و از آن‌ها خريداري نمايند.

در اين مقاله به مطالعه راهكار هاي انتخاب و خريد يك عطر ادكلن خوب مي‌پردازيم.

از سايت‌هاي داراي نماد اعتماد خريد كنيد

براي انتخاب و خريد يك عطر ادكلن خوب براي عبور از سايت‌ها و فروشگاه‌هايي كه عطر ادكلن هاي فيك يا تقلبي عرضه مي‌كنند بهتر است سايت‌هايي را انتخاب كنيد كه داراي نماد اعتماد الكترونيكي باشند. اين موضوع باعث مي‌شود يك انتخاب خيلي خوبي در خريد ادكلن داشته باشيد. فروشگاهي كه اقدام به فروش الكترونيك مي‌كند بايد نشانه اينماد داشته باشد. اگر كسي كه به فروش الكترونيك عطر و ادكلن مشغول است، نشان الكترونيكي اينماد ندارد، بهتر است كه هنگام پرداخت بانكي خود دقت كنيد، تا دچار خسران مالي نگرديد.

به برند هاي عطر ادكلن توجه كنيد

هنگام تهيه عطر به برندهايي كه توسط فروشگاه اينترنتي عرضه مي‌گردد توجه كنيد ، مثلا اگر قصد خريد ادكلن ساواج روونا را داريد در قسمت توضيحات محصول به مشخصات و ويژگي‌هاي آن توجه كنيد كه در كدام كشور و شركت توليد شده است و در سايت‌هاي معتبر ديگر نيز اين موضوع را پيگيري كنيد تا با برند محصول آشنا شويد ، برند روونا rovena يك برند توليد كننده معتبر عطر ادكلن است كه اين شركت فرانسوي در امارات به‌صورت مشترك توليد انواع عطر ادكلن را انجام مي‌دهند.

ارزش‌ها را مقايسه كنيد

هنگام  خريد عطر  ادكلن به‌صورت اينترنتي شما زمان و امكان مقايسه ارزش‌ها را داريد. اگر بخواهيد به‌صورت حضوري از تمام عطرهاي موجود در مغازه اطلاعات بگيريد مسلما فروشنده تمام وقتش را در اختيار شما قرار نخواهد داد، پس در خريد اينترنتي است كه شما مي‌توانيد هر عطر و توضيحات آن را مطالعه كرده و به نت هاي بويايي آن پي برده و اگر مورد پسند شما نبوده و رايحه‌اي كه مد انديشه متخصصينتان است را در آن نيافتيد، از آن خريداري نكنيد.

هم انديشي ها خريداران را مطالعه كنيد

به هم انديشي ها مردم كه در زير هر يك از محصولات قرار دارد توجه كنيد و انديشه متخصصين سايرين ممكن است انديشه متخصصين شما را در مورد يك عطر تغيير دهد و به اشكالي اشاره كند كه شما بخواهيد از خريد عطر مورد انديشه متخصصينتان صرف‌انديشه متخصصين كنيد. كه البته اين امكان در خريد حضوري امكان‌پذير نيست، مطالعه هم انديشي ها خريداران تا حد زيادي به شما در انتخاب و خريد يك محصول كمك كرده و از بروز خسارات احتمالي جلوگيري مي‌كند و باعث انتخاب و خريد يك عطر ادكلن مورد علاقه‌تان مي‌شود.

انتخاب و خريد عطر ادكلن زنانه

بر اساس مطالعه هاي انجام شده ميزان استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي مخصوصا عطر ادكلن در بين خانم‌ها بيشتر از آقايان است؛ بسياري از خانم‌ها براي خريد عطر زنانه مورد نياز خود با مطالعه هاي روزانه در سايت‌ها و فروشگاه‌هاي الكترونيك مشخصات و ويژگي‌هاي محصولات را مطالعه مي‌كنند و در اين بين بهترين انتخاب و خريد را انجام مي‌دهند؛ يكي از اين فروشگاه‌هاي فعال در حوزه خريد فروش الكترونيك عطر ادكلن زنانه فروشگاه هادي پرفيوم است كه به‌صورت تخصصي قابليت مطالعه، انتخاب و خريد الكترونيك را به متخصصان عزيز مي‌دهد تا انتخاب و خريدهاي خودشان را انجام دهند.

خريد عطر ادكلن زنانه براي كادو تولد

در بسياري از مواقع خريد عطر ادكلن زنانه از سايت‌ها و فروشگاه‌هاي اينترنتي براي كادو تولد براي خانم ها انجام مي‌شود ، بسياري از متخصصان به‌دنبال پيدان كردن بهترين فروشگاه الكترونيك عطر هستند با بتوانند بهترين عطر ادكلن ها را با ارزش مناسب و كيفيت بالا خريداري و جهت هديه دادن و كادو دادن به خانم‌ها براي كادو تولد ، روز زن و ... هديه دهند، فروشگاه هادي پرفيوم در دسته‌بندي محصولات خود انواع عطر ادكلن هاي زنانه عربي ، اماراتي و فرانسوي موجود دارد كه شما مي‌توانيد با مطالعه مشخصات و ويژگي‌هاي آن‌ها خريد هاي خودتان را ثبت كنيد.

مرجع متخصصين ايران هادي پرفيوم

انتخاب و خريد عطر ادكلن مردانه

آقايان براي خريد عطر مردانه مورد نياز خود يا براي هديه دادن انتخاب‌ها و خريدهاي الكترونيك را ترجيح مي‌دهند زير سرعت عمل و انتخاب دقيق و بهتر براي آن‌ها فراهم است تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن با كمترين هزينه ممكن بتوانند يك خريد بي‌نظير و لذت بخشي را انجام دهند ، سايت هادي پرفيوم در دسته‌بندي عطر ادكلن مردانه انواع عطر هاي عربي، فرانسوي و اماراتي مورد نياز آقايان را موجود دارد و شما با مراجعه به اين دسته‌بندي مي‌توانيد يك انتخاب بي نظيري داشته باشيد.

مرجع متخصصين ايران هادي پرفيوم

تفاوت عطر و ادكلن در چيست؟

مهم‌ترين تفاوت اصلي عطر و ادكلن در ميزان غلظت و استفاده از اسانس‌هاي روغني معطر و الكل‌ها است و همين مسئله سبب بر تفاوت ماندگاري و ارزش آن‌ها شده است. هرچه قدر ميزان مصرفي اسانس روغني در خوشبوكننده‌هاي بيشتر باشد دوام و ماندگاري آن خوشبوكننده بيشتر است. غلظت مصرفي اسانس‌ها در عطرها بيشتر از ادكلن ها است لذا ماندگاري عطر بيشتر از ادكلن است.

عطر Perfume:

 از اسانس هاي مختلفي تشكيل مي‌شوند. در واقع براي ساخت تمام عطرها از تركيبات اسانس خام مثل مشك و گياهان و آب و الكل استفاده مي‌شود كه هر شركتي بسته به هدف خود از ساخت عطر از درصدهاي مختلف اسانس و آب استفاده مي‌كنند.

ادكلن Eau de Cologne:

نسبت به عطر از اسانس روغني معطر كمتري برخوردار است و عموما در ساخت آن از ۲ تا ۷ درصد اسانس روغني خالص استفاده مي‌شود. در واقع در ساخت ادكلن‌ها درصد الكل مصرفي بيشتر از اسانس خالص است و اين ويژگي سبب شد كه ارزش ادكلن ها از عطرها كمتر باشد.

شما با مراجعه به فروشگاه عطر ادكلن هادي پرفيوم به‌راحتي فقط با شماره تلفن همراه تان مي‌توانيد نام نويسي خودتان را انجام داده و به‌راحتي عطر ادكلن زنانه و مردانه مورد نياز خودتان را انتخاب و خريداري كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات