امكان استفاده از خدمات پزشكي و سلامت مشوِرَپ با بيمه درماني

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ما در تيم مشوِرَپ، امكان استفاده از خدمات بيمه درماني را فراهم كرديم تا شما متخصصان عزيز بتوانيد با خيال آسوده از جلسات الكترونيك مشاوره پزشكي و روانشناسي استفاده كنيد.
تبليغات

در يك سال اخير و دوران پاندمي كرونا، مراجعه افراد به سايت‌ها و اپليكيشن‌هاي پزشكي و سلامت بيشتر شده است. مطب‌ها، بيمارستان‌ها و درمانگاه‌ها ازجمله مراكز پرخطر قلمداد مي‌شوند و پزشكان توصيه مي‌ كنند تا حد امكان براي اشكالات و مسائل غيرضروري سلامتي به اين مكان‌ها مراجعه نكنيد. به همين دليل استقبال مردم از خدمات پزشكي و روانشناسي الكترونيك رشد چشمگيري داشته است؛ زيرا به شما امكان مي‌دهد تا از خانه خود و به‌صورت شبانه روزي بتوانيد با بهترين پزشكان و روانشناسان، مشاوره الكترونيك داشته باشيد.

مراجعه حضوري به مطب پزشكان و روانشناسان معمولا كار بسيار زمان‌بري است؛ چون مجبور هستيد ساعت‌‌ها در اتاق انتظار منتظر بمانيد تا نوبت ويزيتتان شود. همچنين يكي از بزرگ‌ترين اشكالات در زمان مراجعه به پزشك، پيداكردن پزشك خوب و باتجربه است. براي اين كار اغلب به‌سراغ دوستان و آشنايانمان مي‌‌رويم و از تجربيات پزشكي آن‌ها استفاده مي ‌كنيم. سايت‌‌هاي مشاوره الكترونيك پزشكي و روانشناسي مثل مشوِرَپ بانك اطلاعاتي كاملي از بهترين پزشكان را در اختيار شما قرار مي‌‌دهد كه مي‌‌توانيد ازطريق آن به اطلاعات شغلي و تحصيلي پزشكان، سابقه طبابت، امتيازشان از انديشه متخصصينات ساير متخصصان، هم انديشي ها متخصصان، تقويم كاري و رزرو جلسه، حوزه تمركز پزشك، شماره نظام پزشكي و... دسترسي داشته باشيد و براساس اين موارد، پزشك مدانديشه متخصصينتان را انتخاب كنيد.

در بلاگ مشوِرَپ بخوانيد: علت خواب زياد

همچنين، وقتي به‌صورت الكترونيك از خدمات پزشكي استفاده مي‌‌كنيد، هزينه ‌هايتان به‌مراتب كمتر مي‌‌شود. حداقل زمان مشاوره شما ۱۵ دقيقه است كه مي‌توانيد كاملا از اين زمان استفاده و مبلغي كمتر از ويزيت حضوري پرداخت كنيد. جدا از هزينه خود ويزيت، در مشاوره الكترونيك هزينه‌‌هاي رفت‌و‌آمد هم حذف مي‌شود. آسان و سريع بودن استفاده از خدمات پزشكي الكترونيك نيز يكي ديگر از مزاياي استفاده از اين سامانه‌هاست. شما در هر ساعت از شبانه‌روز مي‌توانيد با پزشكان الكترونيك حاضر در سايت مشورت كنيد و از راهنمايي‌‌هاي آن‌ها استفاده بهره‌‌مند شويد.

انجام آزمايش‌هاي پزشكي در منزل هم يكي ديگر از مزاياي استفاده از مشوِرَپ است. افراد زيادي نياز به آزمايش‌ها ماهيانه و چك ‌آپ دارند كه به‌دليل شيوع كرونا نمي‌توانند به آزمايشگاه مراجعه كنند. مشوِرَپ امكان انجام آزمايش و خدمات پرستاري در منزل را فراهم آورده تا افراد بتوانند در خانه خود و با رعايت پروتكل‌‌هاي بهداشتي به‌كمك نمونهگ‌يران و پرستاران آزمايش ‌هاي لازم را انجام دهند و از خدمات پرستاري استفاده كنند. بااين‌حال، دغدغه بسياري از افراد اين است كه آيا مي‌توانيم در زمان استفاده از خدمات سايت‌ها و اپليكيشن‌هايي مثل مشوِرَپ، از بيمه درماني استفاده كنيم؟

مشوِرَپ اين امكان را فراهم كرده تا با پوشش هر نوع بيمه درماني كه هستيد، بتوانيدپنج بار در سال از ويزيت پزشكان و روانشناسان اين سامانه با ۲۰ درصد تخفيف استفاده كنيد. پس از ورود به وب‌سايت يا اپليكيشن مشوِرَپ و انتخاب مشاور مدانديشه متخصصين، در بخش «ورود اطلاعات بيمه و اعتبارسنجي» نام و نام‌خانوادگي، كدملي و تاريخ تولد خود را وارد مي‌‌كنيد. چنانچه زير پوشش يكي از سامانه‌هاي بيمه درماني باشيد، ۲۰ درصد از مبلغ ويزيت شما كسر مي‌شود و با پرداخت مابقي حق ويزيت مي‌توانيد با پزشك يا روانشناس خود به‌صورت الكترونيك گفت‌وگو كنيد.

به‌ياد داشته باشيد وظيفه همه ما است كه با رعايت فاصله اجتماعي، استفاده از ماسك و حضورنيافتن در فضاهاي پرجمعيت، از همه‌گيري بيشتر ويروس كرونا جلوگيري كنيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات