گوگل فروش موسيقي از طريق گوگل پلي را متوقف كرد

يك‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
از همين هفته متخصصان ديگر نمي‌توانند ازطريق گوگل پلي، موسيقي خريداري كنند و تمام آلبوم‌ها و ترك‌ها به يوتيوب موزيك منتقل شده‌ است.
تبليغات

گوگل از مدتي پيش اعلام كرده بود كه فروش موسيقي در گوگلي پلي را متوقف مي‌كند و اين اتفاق بالاخره رخ داد و از امروز ديگر نمي‌توان از گوگل پلي موسيقي خريد. گوگل در سايت خود به اين موضوع اشاره كرده است كه فروشگاه موسيقي در گوگل پلي ديگر دردسترس نيست.

اين شركت اعلام كرد كه تمام آهنگ‌هايي كه متخصصان از اين فروشگاه خريده بودند، به سرويس يوتيوب موزيك منتقل مي‌شود و متخصصان مي‌توانند از اين پس از يوتيوب موزيك استفاده كنند.

پيش از اين، گوگل اعلام كرده بود كه براي همراهي بيشتر از سرويس يوتيوب موزيك، فروشگاه موسيقي گوگل پلي را تعطيل مي‌كند. اين شركت قبلا اپليكيشن Play Music را هم حذف كرده بود. درحال‌حاضر گوگل ديگر آنجايي نيست كه بتوانيد از آن موسيقي‌هاي مدانديشه متخصصين خود را خريداري كنيد. اگر از جمله افرادي هستيد كه مي‌خواهيد موسيقي‌هاي مورد علاقه خود را بخريد و نمي‌خواهيد از سرويس‌هاي استريم موسيقي استفاده كنيد، مي‌توانيد به‌دنبال آيتونز يا Bandcamp باشيد. گوگل ديگر امكان فروش موسيقي ندارد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات