ثبت‌نام و احراز هويت سامانه سجام به سوپراپليكيشن اسنپ اضافه شد

سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اسنپ اعلام كرده كه امكان نام نويسي در سامانه‌ي سجام و احراز هويت غيرحضوري در اين سامانه با عنوان اسنپ‌بورس به سوپراپليكيشن اين شركت اضافه شده است.
تبليغات

با توجه به استقبال گسترده مردم براي سرمايه‌گذاري در بازار بورس‌ و به منظور تسهيل دسترسي متخصصان به خدمات مورد نياز در اين زمينه، سرويس «‌بورس» در سوپر اپليكيشن اسنپ راه‌اندازي شد. با استفاده از اين سرويس تمامي متخصصان اسنپ مي‌توانند بدون نياز به مراجعه حضوري در سامانه سجام ثبت‌نام كنند، مراحل لازم براي احزار هويت سجام را به صورت غيرحضوري انجام دهند و اقدام به مشاهده و فروش سهام عدالت خود كنند. اسنپ‌بورس با تكيه بر تخصص و دانش متخصص موجود در گروه اسنپ و در همكاري با شركت‌‌هاي معتبر و شناخته‌‌شده‌ بازار سرمايه راه‌اندازي شده تا بتواند بهترين خدمات ممكن را براي متخصصان فراهم كند. اين سرويس قصد دارد در آينده بسته كاملي از خدمات بازار سرمايه را به متخصصان اسنپ ارائه دهد.

به منظور تامين امنيت اطلاعات متخصصان، هيچ‌كدام از اطلاعات درخواستي در مرحله ثبت‌نام و احراز هويت سجام نزد سرويس اسنپ‌بورس نمي‌ماند و به طور مستقيم به بخش مربوطه ارسال مي‌شود. در واقع سرويس اسنپ‌بورس صرفا به عنوان يك رابط متخصصي، امكان دسترسي آسان به سامانه سجام و بخش احراز هويت آن را فراهم مي‌كند تا متخصصان با استفاده از سوپراپليكيشن اسنپ و بدون نياز به نصب برنامه جديد بتوانند از خدمات مورد نياز خود به راحتي استفاده كنند.

 همچنين همه مشمولان سهام عدالت كه روش مديريت مستقيم را انتخاب كرده‌اند، مي‌توانند به راحتي پورتفوي خود را در اسنپ مشاهده كنند و به ميزان دلخواه از دارايي خود را بفروشند. سرويس اسنپ‌بورس به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رساني است و متخصصان در صورت نياز مي‌توانند سوالات خود را از تيم همراهي اين سرويس به شماره ۴۱۸۴۹۲۲۲-۰۲۱ بپرسند و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات