بازار براي گزارش اشكالات پيشخان توسعه‌دهندگان، از سرويس بوف رونمايي كرد

سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بازار به منظور پاسخگويي بهتر به اشكالات توسعه‌دهندگان در پيشخان، از سرويسي با نام بوف رونمايي كرده است كه فرايند گزارش باگ‌هاي پيشخان را تسريع مي‌كند.
تبليغات

بازار اعلام كرد كه در راستاي بهبود فرايند ثبت درخواست و گزارش باگ‌هاي پيشخان، روش جديدي پيش روي توسعه‌دهندگان قرار داده است. بوف نام سرويس جديد بازار و هدف آن، ارائه‌ي تجربه متخصصي بهتري در مقايسه با سرويس قديمي تيكت‌هاي همراهي است. 

بوف امكاني است كه با هدف شنيدن صداي توسعه‌دهندگان و پاسخگويي به درخواست‌هاي آن‌ها، به‌تازگي در پيشخان بازار فعال شده. حالا با اين امكان مي‌توانيد قابليت مورد نياز خود را درخواست بدهيد و وضعيت رسيدگي به آن را به‌صورت مستقيم پيگيري كنيد. درخواست‌هاي شما بر اساس امتيازي كه دريافت مي‌كنند، اهميت و امكان‌پذيري‌‌شان در فهرست رسيدگي قرار مي‌گيرد و وضعيت به‌روزرساني آن‌ها نمايش داده مي‌شود.

صدرا علي‌آبادي، مدير محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرايي راه‌اندازي «بوف» در بازار مي‌گويد:

در مسير توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به اين نتيجه رسيديم كه بايد خواسته‌ها و نياز توسعه‌دهندگان را با سرعت بيشتري بشنويم. از طرف ديگر، برايمان مهم بود توسعه‌دهندگان نيز در مسير توسعه پنل پيشخان بازار قرار بگيرند و بدانند كه مسير توسعه محصولي كه همواره از آن استفاده مي‌كنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزايي تيم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازي موبايلي است.

البته نبايد بوف را سرويسي محدود براي گزارش باگ‌ها و اشكالات خواند؛ چراكه با استفاده از بوف، توسعه‌دهندگان مي‌توانند درخواست‌ها و گزارش‌هاي خود را نيز در اختيار بازار و همچنين ساير متخصصان قرار بدهند؛ به‌طوري‌كه جامعه‌ي توسعه‌دهندگان فعال در پيشخان بازار مي‌توانند از درخواست‌هاي ساير توسعه‌دهندگان نيز آگاه شوند و حتي به اظهارانديشه متخصصين در مورد آن بپردازند. 

با امكان جديد بازار همچنين مي‌توانيد هر زمان كه بخواهيد، از فرايند توسعه پيشخان و جزئيات آن باخبر شويد. قابليت‌هايي كه در حال پياده‌سازي هستند، قابليت‌هايي كه پياده‌سازي آن‌ها تمام شده و قابليت‌هايي كه در آينده قرار است پياده‌سازي شوند، همگي با جزئيات در اين بخش نمايش داده مي‌شوند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات