بازار براي گزارش اشكالات پيشخان توسعهدهندگان، از سرويس بوف رونمايي كرد
بازار اعلام كرد كه در راستاي بهبود فرايند ثبت درخواست و گزارش باگهاي پيشخان، روش جديدي پيش روي توسعهدهندگان قرار داده است. بوف نام سرويس جديد بازار و هدف آن، ارائهي تجربه متخصصي بهتري در مقايسه با سرويس قديمي تيكتهاي همراهي است.
بوف امكاني است كه با هدف شنيدن صداي توسعهدهندگان و پاسخگويي به درخواستهاي آنها، بهتازگي در پيشخان بازار فعال شده. حالا با اين امكان ميتوانيد قابليت مورد نياز خود را درخواست بدهيد و وضعيت رسيدگي به آن را بهصورت مستقيم پيگيري كنيد. درخواستهاي شما بر اساس امتيازي كه دريافت ميكنند، اهميت و امكانپذيريشان در فهرست رسيدگي قرار ميگيرد و وضعيت بهروزرساني آنها نمايش داده ميشود.
صدرا عليآبادي، مدير محصول بخش توسعهدهندگان بازار، در مورد چرايي راهاندازي «بوف» در بازار ميگويد:
در مسير توسعه و تعامل با توسعهدهندگان به اين نتيجه رسيديم كه بايد خواستهها و نياز توسعهدهندگان را با سرعت بيشتري بشنويم. از طرف ديگر، برايمان مهم بود توسعهدهندگان نيز در مسير توسعه پنل پيشخان بازار قرار بگيرند و بدانند كه مسير توسعه محصولي كه همواره از آن استفاده ميكنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه همافزايي تيم توسعهدهندگان بازار و توسعهدهندگان برنامه و بازي موبايلي است.
البته نبايد بوف را سرويسي محدود براي گزارش باگها و اشكالات خواند؛ چراكه با استفاده از بوف، توسعهدهندگان ميتوانند درخواستها و گزارشهاي خود را نيز در اختيار بازار و همچنين ساير متخصصان قرار بدهند؛ بهطوريكه جامعهي توسعهدهندگان فعال در پيشخان بازار ميتوانند از درخواستهاي ساير توسعهدهندگان نيز آگاه شوند و حتي به اظهارانديشه متخصصين در مورد آن بپردازند.
با امكان جديد بازار همچنين ميتوانيد هر زمان كه بخواهيد، از فرايند توسعه پيشخان و جزئيات آن باخبر شويد. قابليتهايي كه در حال پيادهسازي هستند، قابليتهايي كه پيادهسازي آنها تمام شده و قابليتهايي كه در آينده قرار است پيادهسازي شوند، همگي با جزئيات در اين بخش نمايش داده ميشوند.
هم انديشي ها