اسنپ قابليت تسويه‌‌حساب در لحظه را براي رانندگانش فعال كرد

سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اسنپ در پاسخ به دغدغه رانندگان ناوگان خود درباره واريز ديرهنگام كرايه به حسابشان، قابليت تسويه‌حساب در لحظه را فعال كرد.
تبليغات

يكي از دغدغه‌هاي رانندگان تاكسي‌هاي اينترنتي همواره اين است كه اگر هزينه سفر ازطريق اپليكيشن به آن‌ها پرداخت شود، دير به حساب آن‌ها واريز مي‌شود. حالا اسنپ براي حل اين اشكال امكان تسويه‌حساب در لحظه را نيز راه‌اندازي كرد. به‌گزارش روابط‌عمومي اسنپ، اين شركت پيش‌تر هم روزانه با متخصصان راننده‌اش تسويه‌حساب مي‌كرد؛ اما در امكان جديد، درآمد رانندگان‌ در كمتر از پنج دقيقه به حسابشان واريز مي‌شود.

اسنپ مي‌گويد اغلب مسافران هنگام استفاده از تاكسي‌هاي اينترنتي ترجيح مي‌دهند هزينه‌ي سفرشان را الكترونيك پرداخت كنند؛ اما گاهي متخصصان راننده درخواست پرداخت نقدي يا كارت‌به‌كارت را مطرح مي‌كنند. حال‌آنكه اين روزها بيشتر ما پول نقد همراه نداريم و اگر هم داشته باشيم، يا پول خُرد نيست يا به‌علت شيوع كرونا ترجيح مي‌دهيم دست‌هايمان كمتر با اسكناس تماس داشته باشد. 

به‌علاوه، اسنپ همواره به مسافران توصيه مي‌كند از پرداخت كارت‌به‌كارت خودداري كنند؛ زيرا اگر اشكالي در اين فرايند به‌وجود آيد، اين شركت امكان پيگيري موضوع را نخواهد داشت. حال با اضافه‌شدن امكان تسويه در لحظه، هم مسافر امكان پيگيري اشكالات مربوط به پرداخت را دارد و هم راننده مي‌تواند حسابش را در لحظه تسويه كند.

آشنايي با قابليت تسويه در لحظه

كاربر راننده مي‌تواند از ميان دو گزينه «تسويه در لحظه» يا «تسويه روزانه» يكي را انتخاب كند. اگر تسويه روزانه را انتخاب كند، مانند گذشته حسابش روزانه تسويه مي‌شود؛ اما در‌صورت انتخاب تسويه در لحظه، تا سه نوبت در روز مي‌تواند درخواست تسويه‌حساب دهد و در كمتر از چند دقيقه، مبلغ به حساب بانكي‌اش واريز مي‌شود.

درحال‌حاضر، هفت بانك ملي، ملت، سپه، سامان، صادرات، پاسارگاد و شهر از تسويه‌حساب در لحظه‌ي اسنپ همراهي مي‌كنند و به‌زودي به تعداد اين بانك‌ها افزوده خواهد شد. براي اطلاعات بيشتر درباره‌ي تسويه‌حساب در لحظه‌ي اسنپ به اينجا مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات