ايرانسل گواهينامه بين‌المللي ISO 9001:2015 را دريافت كرد

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايرانسل موفق به دريافت گواهينامه استاندارد بين‌المللي ISO 9001:۲۰۱۵ براي استقرار نظام مديريت كيفيت در تمامي فرايندهاي خود، از شركت INTERCERT Group of MTIC شد.
تبليغات

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين اپراتور پروژه استقرار نظام مديريت كيفيت در تمامي فرايندهاي خود بر اساس استاندارد بين‌المللي ISO 9001:۲۰۱۵ را اجرا كرده تا بدين واسطه، به چشم‌انداز ترسيم شده خود نزديك شود و در مسير بهبود خدمات خود حركت كند.

استاندارد بين‌المللي ISO 9001 با هدف افزايش توان سيستم‌هاي مديريت كيفيت (QMS) طراحي شده و يكي از استانداردهاي مطرح در كسب‌وكارهاي پيشرو به شمار مي‌رود. به كارگيري معيارهاي اين استاندارد توسط كسب و كارها موجب پيشرفت سيستم مديريت كيفيت و نهايتاً رضايت مشتريان مي‌شود. به‌علاوه، اجراي الزامات نظام مديريت كيفيت در هر سازماني، توانايي آن سازمان را در ارائه محصولات و خدمات دلخواه مشتري، بهينه مي‌كند.

درنهايت، هدف نهايي از استقرار اين سيستم، افزايش رضايت مشتريان است. ايرانسل نيز در تلاش است آخرين دستاوردهاي جهاني را براي ارائه خدمات همراهي و پس از فروش به مشتركان خود به كار بندد.

ايرانسل پيش از اين نيز در سال ۱۳۹۷، موفق به دريافت گواهي‌نامه‌ بين‌المللي سيستم مديريت كيفيت براساس استاندارد بين‌المللي ISO 9001:۲۰۱۵ در زمينه فرايندهاي فروش و خدمات پس از فروش خود با تأييديه شركت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و گواهي‌نامه‌هاي بين‌المللي استانداردهاي ISO10002:2014 در زمينه «مديريت شكايات مشتريان» و ISO10004:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پايش ميزان رضايتمندي مشتري از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهاي مشتري‌مداري) از شركت TÜV InterCert GmbH شده بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات