ايرانسل گواهينامه بينالمللي ISO 9001:2015 را دريافت كرد
به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين اپراتور پروژه استقرار نظام مديريت كيفيت در تمامي فرايندهاي خود بر اساس استاندارد بينالمللي ISO 9001:۲۰۱۵ را اجرا كرده تا بدين واسطه، به چشمانداز ترسيم شده خود نزديك شود و در مسير بهبود خدمات خود حركت كند.
استاندارد بينالمللي ISO 9001 با هدف افزايش توان سيستمهاي مديريت كيفيت (QMS) طراحي شده و يكي از استانداردهاي مطرح در كسبوكارهاي پيشرو به شمار ميرود. به كارگيري معيارهاي اين استاندارد توسط كسب و كارها موجب پيشرفت سيستم مديريت كيفيت و نهايتاً رضايت مشتريان ميشود. بهعلاوه، اجراي الزامات نظام مديريت كيفيت در هر سازماني، توانايي آن سازمان را در ارائه محصولات و خدمات دلخواه مشتري، بهينه ميكند.
درنهايت، هدف نهايي از استقرار اين سيستم، افزايش رضايت مشتريان است. ايرانسل نيز در تلاش است آخرين دستاوردهاي جهاني را براي ارائه خدمات همراهي و پس از فروش به مشتركان خود به كار بندد.
ايرانسل پيش از اين نيز در سال ۱۳۹۷، موفق به دريافت گواهينامه بينالمللي سيستم مديريت كيفيت براساس استاندارد بينالمللي ISO 9001:۲۰۱۵ در زمينه فرايندهاي فروش و خدمات پس از فروش خود با تأييديه شركت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و گواهينامههاي بينالمللي استانداردهاي ISO10002:2014 در زمينه «مديريت شكايات مشتريان» و ISO10004:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پايش ميزان رضايتمندي مشتري از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهاي مشتريمداري) از شركت TÜV InterCert GmbH شده بود.
هم انديشي ها