مطالعه تبلت گلكسي تب اس 2 سامسونگ (نسخه ۹.۷ اينچي)

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 16 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گلكسي تب اس 2 كه در دو نسخه ۹.۷ و ۸.۴ اينچي ارائه شده، يك تبلت قدرتمند با نمايشگر AMOLED است كه پا در جاي نسل پيشين تبلت‌هاي سري اس گذاشته است. در ادامه به مطالعه نسخه ۹.۷ اينچي اين تبلت كه از LTE نيز همراهي مي‌كند، خواهيم پرداخت. همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد.
تبليغات

سامسونگ پارسال با ارائه دو تبلت از خانواده گلكسي تب اس نشان داد كه براي اين بازار برنامه‌ريزي دقيقي دارد و به دنبال تمركز بر روي محصولات پرچمدار در صنعت تبلت‌هاي اندرويدي است. با وجود آن كه تمايل مشتريان به خريد تبلت به شدت كاهش يافته‌ و بسياري معتقدند دوران تبلت‌ها به سر آمده، اما هنوز شماري از افراد تمايل دارند در كنار تلفن هوشمند خود، يك تبلت با نمايشكر بزرگ هم داشته باشند تا از وب‌گردي و تماشاي ويديو روي ابزار هوشمند خود لذت بيشتري ببرند.

از اين رو اين دسته از متخصصان به دنبال تبلت‌هاي رده بالا با قدرت پردازشي مناسب، عمر باتري بالا و نمايشگر باكيفيت هستند. گلكسي تب اس 2 كه توسط دفتر سامسونگ در ايران در اختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار داده شده اين قابليت‌ها را دارد و هم اكنون يكي از برترين تبلت‌هاي بازار تلقي مي‌شود. رقباي اصلي اين محصول در بازار كشور، اكسپريا زد ۴ تبلت، نكسوس ۹ گوگل و البته آيپدهاي اپل هستند. در ادامه با مطالعه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از تبلت گلكسي تب اس ۲ سامسونگ همراه شويد.

مرجع متخصصين ايران گلكسي تب اس 2

طراحي و جنس بدنه

تبلت‌هاي گلكسي Tab S2 نسبت به نسل قبلي خود چه از لحاظ جنس بدنه و چه از لحاظ ابعاد تغييراتي به خود ديده‌اند. در تب اس ۲ شاهد كنار گذاشته شدن صفحه نمايش ۱۰.۵ و ۸.۴ اينچي سري قبل هستيم و اين بار نوبت صفحه نمايش با ابعاد ۹.۷ و ۸ اينچي رسيده  كه در تبلت‌هاي سري اس به كار گرفته شوند؛ صفحات نمايشي كه نه تنها از لحاظ اندازه مشابه آيپد اير و آيپد ميني هستند بلكه نسبت تصوير ۴ به ۳ دارند. اين در حالي است كه كليه‌ي تبلت‌هاي قبلي سامسونگ از نسبت تصوير ۱۶:۹ همراهي مي‌كردند.

مرجع متخصصين ايران گلكسي تب اس 2

مشخصات متخصص گلكسي تب اس 2 سامسونگ

 

Galaxy TAB S2 9.7 LTE

Galaxy TAB S 10.5

صفحه نمايش

9.7-inch Super AMOLED 

10.5-inch Super AMOLED

رزولوشن

1536 x 2048 pixels

1,600 x 2,560 pixels

تراكم صفحه

264 ppi

288 ppi

پردازنده

Exynos 5433 Octa Core

Snapdragon 800 (LTE model) / Exynos 5 Octa (Wi-Fi model)

GPU

Mali-T760

Adreno 330 (LTE model)/ Mali-T628 MP6 (Wi-Fi model)

حافظه رم

3GB

3GB

ذخيره سازي

64GB

16GB/32GB

microSD

بله تا ۱۲۸ گيگابايت

بله تا ۱۲۸ گيگابايت

دوربين جلو

2.1-megapixel

2.1-megapixel

دوربين پشت

8-megapixel

8-megapixel + LED Flash

شبكه مخابراتي

GSM or CDMA, HSPA+ / LTE

GSM or CDMA, HSPA+ / LTE

OS

Android 5.0.2 Lollipop

Android (5.0, 4.4.2)

WiFi

Dual-Band 802.11 a/b/g/n/ac

Dual-Band 802.11 a/b/g/n/ac

بلوتوث

4.1

4.0

ابعاد

237.3 x 169 x 5.6 mm

247.3 x 177.3 x 6.6 mm

وزن

 392 g

465 g (Wi-Fi)

ضد آب

 نيست

نيست

باتري

 Non-removable 5870 mAh 

Li-Ion

7000 mAh Li-Po

درگاه

 microUSB v2.0

microUSB

گلكسي تب اس نسبت تصوير ۱۶ به ۹ داشت كه در نسخه‌هاي جديد جاي خود را به نسبت ۳ به ۴ داده‌ است. اين نسبت هر چند ممكن است در تماشاي ويدئوها اشكالاتي ايجاد كند اما تجربه‌ي بهتري را به هنگام وب‌گردي و خواندن فايل‌هاي نوشتاري و اكثر امور رايج در تبلت‌ها، به متخصص ارائه خواهد داد. علاوه بر تغييرات ذكر شده، مي‌توان به تغيير محل قرار گرفتن دكمه‌ي هوم نيز اشاره كرده كه اين بار به جاي قرار گرفتن در طول تبلت در بخش عرضي آن قرار گرفته است. همچنين حسگر اثر انگشت كه در نسل قبلي به صورت كشيدن انگشت بر روي آن عمل مي‌كرد جاي خود را به حسگري دقيق داده است كه همانند حسگر مورد استفاده در گلكسي اس ۶ با لمس انگشت كار مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران tab s2 9

فريم دور دستگاه همانند گلكسي نوت ۴ از فلز تراش خورده تهيه شده و جنس قاب پشتي نيز از پلاستيك مرغوب است كه تركيب اين‌دو حسي خوب را القا مي‌كند. اما شايد مهم‌ترين نكته‌اي كه در زمان استفاده از گلكسي تب اس ۲ توجه شما را به خود جلب خواهد كرد ضخامت و وزن بسيار كم اين دستگاه باشد. نسخه‌ي ۹.۷ اينچي گلكسي تب اس ۲، ۳۸۹ گرم وزن و نسخه‌ي ۸ اينچي آن ۲۶۵ گرم وزن دارند. ضخامت هر دو نسخه‌ي تب اس ۲ نيز ۵.۶ ميلي‌متر است كه آن‌ها را به نازك‌ترين تبلت‌هاي مطرح جهان تبديل كرده است.

همان طور كه اشاره شد در قسمت پايين صفحه نمايش، دكمه فيزيكي هوم قرار گرفته كه حسگر لمسي اثر انگشت نيز در زير آن جاسازي شده است. در دو طرف اين دكمه‌ي فيزيكي، دكمه‌هاي خازني مانند روال هميشگي موبايل‌ها و تبلت‌هاي سامسونگ به چشم مي‌خورند كه وظيفه‌ي نمايش ليست اپليكيشن‌هاي در حال اجرا و برگشت به عقب را برعهده دارند.

مرجع متخصصين ايران tab s2 2

در فريم فلزي دستگاه و در قسمت پايين، اسپيكرهاي استريو در كنار جك ۳.۵ ميلي‌متري صدا و پورت يو‌اس‌بي قرار دارند. به علاوه در نسخه‌ي ۸ اينچي در اين قسمت ميكروفوني تعبيه شده كه با استفاده از آن و نيز اسپيكري كه در بالاي صفحه نمايش قرار دارد بدون هيچ تجهيزات اضافي، مي‌توان تماس تلفني برقرار كرد. در نسخه‌ي ۹.۷ اينچي اين بخش‌ها وجود ندارند و براي برقراري مكالمه تلفني نياز به هدفون خواهيد داشت. در سمت راست تبلت و بر روي فريم فلزي آن دكمه‌ي پاور قرار گرفته كه در زير آن نيز شاهد حضور دكمه‌ي يكپارچه‌اي براي تنظيم حجم صدا هستيم.

مرجع متخصصين ايران tab s2 16

در قسمت پشت تبلت نيز تنها شاهد حضور دوربين ۸ مگاپيكسلي بدون فلش هستيم. به علاوه دو پين كوچك نيز در پشت هر دو تبلت به چشم مي‌خورند كه براي متصل شدن كاورهاي مخصوص توليد سامسونگ تعبيه شده‌اند.

صفحه نمايش سري جديد تبلت‌هاي تب اس سامسونگ مانند نسل قبلي از نوع Super AMOLED است كه كيفيت بسيار خوبي هم دارد.

مرجع متخصصين ايران tab s2 13

در دست گرفتن اين دو تبلت حسي مانند در دست داشتن گلكسي نوت ۴ با ابعاد بزرگ را منتقل مي‌كند. پلاستيك پشت اين دستگاه‌ها از نوع پلاستيك مات، سخت و مقاوم است كه نقشه راه راهي بر روي آن وجود دارد. جنس اين پلاستيك بسيار مرغوب بوده و حس يك تبلت گران ارزش را به متخصص منتقل مي‌كند.

در كار با اين تبلت‌ها حس بسيار خوبي داشتيم و با يكي از خوش ساخت‌ترين تبلت‌هاي بازار رو به رو بوديم، به علاوه بايد گفت نازكي و وزن بسيار كم تبلت‌هاي گلكسي تب اس ۲ نيز زيبايي آن‌ها را دو چندان كرده است.

صفحه نمايش

سامسونگ با معرفي سري تب اس خود، صفحات نمايش سوپر امولد را وارد دنياي تبلت‌ها كرد. صفحات نمايشي كه رنگ‌ها را زنده و اشباع شده نشان داده و به دليل دارا بودن نسبت كنتراست بالا رنگ مشكي را به بهترين شكل ممكن نمايش مي‌دهند. تبلت گلكسي تب اس ۲ نيز از اين قاعده مستثني نيست و از پنل سوپر امولد در صفحه نمايش بهره مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران tab s2 5

سامسونگ در نسخه‌ي كوچك‌تر گلكسي تب اس ۲ از صفحه نمايش ۸ اينچي با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيكسل بهره برده و در نسخه‌ي بزرگ‌تر نيز از همان رزولوشن بر روي صفحه نمايشي ۹.۷ اينچي استفاده مي‌كند. استفاده از اين رزولوشن در تبلت ۸ اينچي به معناي تراكم ۳۲۰ پيكسل بر اينچ و در نسخه‌ي ۹.۷ اينچي است كه با توجه به استاندارد تبلت‌ها بسيار خوب به شمار مي‌رود.

از انديشه متخصصين كيفيت بايد گفت كه اين صفحه نمايش فوق‌العاده عمل مي‌كند. رنگ‌ها بسيار پويا و چشم نواز هستند و تماشاي عكس‌ها و ويدئوها بر روي آن بسيار لذت بخش است. به علاوه همانند گلكسي اس ۶ مي‌توانيد از قسمت تنظيمات مربوط به صفحه نمايش نوع نمايش رنگ‌ها را به دلخواه خود تغيير بدهيد تا تجربه‌ي استفاده از اين صفحه نمايش فوق‌العاده، بهتر هم بشود.

مرجع متخصصين ايران گلكسي تب اس 2 سامسونگ

زواياي ديد نيز همانند پنل‌هاي سوپر امولد مورد استفاده در گلكسي اس ۶ و نوت ۴ عالي هستند و تغيير رنگي را حتي در زواياي زياد نيز بر روي صفحه نمايش مشاهده نمي‌كنيم. تنها ايرادي كه به نمايشگر اين دستگاه وارد است، دقت نمايش رنگ سفيد است. رنگ سفيد نمايش داده شده روي اين تبلت همچون نسل قبلي كمي متمايل به رنگ آبي است، البته اين موضوع آنقدر جدي نيست كه روي كيفيت نمايشگر تاثير زيادي بگذارد.

در كل صفحه نمايش AMOLED در تبلت‌هاي سري گلكسي تب اس يكي از مهم‌ترين موارد جذب مخاطب به سمت اين محصولات به شمار مي‌رود و لذت استفاده از تبلت را دو چندان مي‌كند.

دوربين و اسپيكر

سامسونگ در اين تبلت از يك دوربين ۸ مگاپيكسلي بدون فلش LED استفاده كرده است. اين دوربين كه به فوكوس خودكار نيز مجهز شده عكس‌هاي بسيار خوبي مي‌گيرد. كيفيت فيلمبرداري با آن نيز مناسب است و از اين انديشه متخصصين در بين ساير تبلت‌هاي موجود در بازار يكي از بهترين گزينه‌ها محسوب مي‌شود. 

مرجع متخصصين ايران tab s2 11

عكاسي با تبلت هيچ گاه طرفدار نداشته است. با وجود آن كه شما روي اين فرم‌فكتور به مانديشه متخصصينه‌ياب بزرگ‌تري دسترسي داريد، اما به دليل ظاهر متعارفي كه متخصص در هنگام عكاسي با يك دستگاه بزرگ پيدا مي‌كند، هميشه طرفداران عكاسي با تبلت معدود بوده‌اند و اكثر متخصصان تمايل دارند تا از طريق تلفن هوشمندشان به عكاسي يا تصويربرداري بپردازند.

دوربين ۸ مگاپيكسلي گلكسي تب اس 2 نيز با وجود قدرت بالايي كه دارد، احتمالا كمتر مورد توجه علاقه‌مندان به عكاسي قرار خواهد گرفت، اما اگر دوست داريد تبلتي داشته باشيد كه بتوانيد با آن عكس‌هاي بسيار خوبي هم بگيريد، بدون شك بايد به تب اس 2 به طور جدي فكر كنيد. همچنين با اين تبلت مي‌توانيد با نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه ويديوهايي با رزولوشن 1440P ضبط كنيد.

دوربين جلوي اين دستگاه همچون تب اس هاي نسل قبلي به يك سنسور ۲.۱ مگاپيكسلي مجهز شده كه براي مكالمات ويديويي كاملا مناسب و كارآمد است.

مرجع متخصصين ايران tab s2 12

اين تبلت به دو اسپيكر استريو روي لبه پاييني مجهز شده كه كيفيت صداي خروجي آنها بسيار خوب و حجم صداي آنها نيز قابل قبول است. در واقع اين اسپيكرها براي مشاهده فيلم و شنيدن صداي بازي روي تبلت مطلوب هستند و پاسخگوي نياز متخصصان معمولي خواهند بود. با اين حال شايد اگر اسپيكرها روي پنل جلويي قرار گرفته بودند، احتمالا تجربه شنيداري متخصص بهتر مي‌بود، چرا كه محل قرارگيري اسپيكرها به گونه‌اي است كه ممكن است هر از گاهي توسط دست متخصص روي يكي از آنها پوشيده شود.

نرم افزار

از انديشه متخصصين نرم‌افزار، گلكسي تب اس 2 تفاوت فاحشي با آنچه در گلكسي اس 6 مي‌بينيم ندارد. اين محصول به اندرويد ۵ آبنبات چوبي با رابط متخصصي تاچ ويز مجهز شده است. تاچ‌ويز سامسونگ يكي از بخش‌هايي بود كه همواره مورد انتقاد قرار مي‌گرفت . سنگيني نرم‌افزار، سريع نبودن، پيچيدگي، قابليت‌ها و اپليكيشن‌هاي غيركاربردي زياد و ظاهر نه چندان زيباي نسخه‌هاي پيشين اين رابط متخصصي باعث مي‌شد تا بسياري از متخصصان پس از مدتي از دستگاه خود دلزده شوند، اما در نسخه جديد اين رابط متخصصي همه چيز تغيير كرده است. سامسونگ اغلب اپليكيشن‌هاي پيش‌فرض (بلات‌ورها) را از دل رابط متخصصي خود خارج كرده و در قالب Samsung Essentials آنها را به همراه چند اپليكيشن بومي ديگر به متخصص پيشنهاد مي دهد تا روي دستگاه خود نصب كند. اين موضوع به همراه بهينه‌سازي‌هاي ديگر و پيروي از اصول طراحي متريال باعث شده تا با رابط متخصصي سبك‌تر و روان‌تري روبرو باشيم.

بسياري از قابليت‌هاي ريز و درشتي كه متخصصان علاقه كمتري به آنها نشان مي‌دادند، حذف شده و منوي تنظيمات آن نيز كمي بهبود يافته تا ديگر خبري از آن پيچيدگي هميشگي تاچ‌ويز نباشد و متخصص در سيستم عامل ابزار خود سردرگم نشود.

مرجع متخصصين ايران tab s2 17

همچنين همكاري سامسونگ با شركت‌هايي چون فليپ‌بورد و مايكروسافت نيز به بهبود كيفيت متخصصي كمك كرده‌اند. در پي همكاري كره‌اي‌ها با فليپ‌بورد، اين كمپاني اولين بار در گلكسي اس 5 رابط Magazine UI را ارائه كرد. با كشيدن انگشت به سمت چپ با صفحه‌ي اخبار فليپ‌بورد روبرو مي‌شديم كه عناوين خبري مهم در گوشه و كنار جهان را از منابع خبري متنوع نمايش مي‌داد. اما در ابتدا اين قابليت بسيار خام و البته پر ايراد بود كه باعث مي‌شد بسياري از متخصصان اين قابليت را غيرفعال كنند. اما در گلكسي اس 6 و گلكسي تب اس 2 اين قابليت پخته تر شد و تاثير بد آن بر عملكرد سيستم عامل نيز رفع شد. حالا فليپ‌بورد يكپارچه با تاچ‌ويز به يك قابليت متخصصدي تبديل شده كه در نمايشگر بزرگ تبلت تب اس ۲ بسيار بهتر و شكيل‌تر از گلكسي اس ۶ نمايش داده مي‌شود.

از سوي ديگر سامسونگ با مايكروسافت همكاري مي‌كند تا اپليكيشن‌هاي وان‌درايو و وان‌نوت اين كمپاني را به صورت پيش‌فرض روي رابط متخصصي خود قرار دهد. در كنار آنها متخصصان اين تبلت مي‌توانند به ۱۰۰ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي بيشتر در وان‌درايو دسترسي داشته باشند. 

مرجع متخصصين ايران tab s2 8

قابليت Multi Window يا استفاده از دو اپليكيشن بصورت همزمان بر روي يك صفحه در گلكسي Tab S2 نيز وجود دارد. براي استفاده از اين قابليت مي‌توان با كليك روي Recent Apps ليست اپليكيشن‌هايي كه اخيرا مورد استفاده قرار گرفته‌اند به‌همراه آيكون Multi Window در گوشه‌ي بعضي از آن‌ها ديد. با كليك روي اين آيكون اپليكيشن مورد انديشه متخصصين نيمي از صفحه‌ي نمايش را اشغال  مي‌كند و مي‌توان نيم ديگر را به اپليكيشن ديگري اختصاص داد يا با كشيدن لبه‌ي بالا يا پايين پنجره‌ي اپليكيشن و تغيير سايز، بخش بيشتري از صفحه را براي يكي از اپليكيشن‌ها در انديشه متخصصين گرفت. اين قابليت روي تبلت با نمايشگر ۹.۷ اينچي بسيار متخصصدي‌تر از آن چيزي است كه روي نمايشگر كوچك گلكسي اس 6 به آن دسترسي داريد.

عملكرد و سخت افزار

گلكسي تب اس ۲ را نيز بايد همچون نسل اولش يك تبلت پرچمدار به شمار آورد. شايد تنها نكته‌ي نسبتا منفي گلكسي تب اس كه سال گذشته معرفي شد، تراشه‌ي نه چندان قوي اكسينوس ۵۴۲۰ در آن بود كه سامسونگ امسال گلكسي تب اس ۲ را از اين انديشه متخصصين نيز بهبود داده است. همانطور كه اشاره كرديم گلكسي تب اس ۲ سامسونگ در دو نسخه روانه‌ي بازار شده كه تنها تفاوت اين دو نسخه در سايز صفحه‌ي نمايش و طبيعتا در ظرفيت باتري است.

مرجع متخصصين ايران tab s2 6

نسخه‌ي ۹.۷ اينچي گلكسي تب اس ۲ از تراشه‌ي اكسينوس ۵۴۳۳ بهره مي‌برد. اين تراشه‌ي هشت هسته‌اي از جود چهار هسته‌ي Cortex-A57 با فركانس ۱.۹ گيگاهرتزي در كنار چهار هسته‌ي Cortex-A53 با فركانس ۱.۳ گيگاهرتز بهره مي‌برد. از اين انديشه متخصصين اين تبلت بسيار شبيه به گلكسي نوت 4 است. همچنين بايد به پردازنده‌ي گرافيكي مالي T760MP6 نيز با فركانس كاري ۷۰۰ مگاهرتز اشاره كرد. از جمله‌ي ساير مشخصات متخصص اين تبلت بايد به حافظه‌ي رم سه گيگابايتي از نوع LPDDR3 در كنار حافظه‌ي داخلي ۳۲ يا ۶۴ گيگابايتي با امكان افزايش از طريق اسلات ميكرو SD اشاره كرد. سامسونگ در گلكسي تب اس ۲ نسبت تصوير صفحه‌ي نمايش را تغيير داده و از يك صفحه‌ي نمايش ۹.۷ اينچي با رزولوشن ۲٫۰۴۸ در ۱٫۵۳۶ پيكسلي كه نسبت تصوير ۴ به ۳ را به ارمغان مي‌آورد، استفاده كرده است.

مرجع متخصصين ايران tab s2 15

كاربر مي‌تواند با قرار دادن سيم كارت در اين تبلت از امكانات اينترنت همراه آن بهره‌مند شود. همراهي از LTE موضوعي است كه در دنياي امروز براي تلفن‌هاي هوشمند به امري واجب تبديل شده و تبلت جديد سامسونگ هم امكان استفاده از اينترنت همراه و حتي تماس تلفني را نيز به متخصص مي‌دهد.

در ادامه مي‌توانيد نتيجه تست‌هاي سخت‌افزاري اين تبلت را مشاهده كنيد:

تلفن / تبلت

AnTutu4

AnTuTu5

Linpack

Single / Multi

Quadrant 2.1

3DMark 

IceStorm

Vellamo

HTML 5 / Metal

CF Bench v1.2/v1.3

BaseMark

OS II / Sunspider

Samsung Galaxy Tab S2

38396

50542

335.935

600.847

29700

12621

4539

1824

61630

1231

610.5 ms

Sony Xperia Z4 Tablet

33703

54147

231.584

425.926

25607

25891

4015

1344

52247

1780 / 665.3ms

Lenovo Yoga 2

33487

33748

261.106

615.200

17929

15433

1443

942

29273

788 / 579.8ms

Green Genesis 2

16204

17637

109.729

162.024

8556

_____

1125

681

15004

370 /

1210.0ms

LG G Pad 10.1

16947

17863

85.283

231.05

8926

5551

 1514

878

 14224

557 /

1198.7ms

LG G Pad 7.0

18524

17149

82.921

228.546

8812

5646

1523

776

 14249

548

 /

1198.7ms

 Lenovo TAB A10-70

 17126

18512

114.059

120.562

 8599

3152 

 1453

749

 16532

410 /

1198.7ms

Farassoo Fast 5050 Tablet

16439

-

88.153

211.893

5862

2929

1664

768

17414

264 /

1292.2ms

Nvidia Shield Tablet

43107

-

722.701

766.667

 

20824

30,386

5663

1930

46591

1879 /

460.0ms

 

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

41789

-

388.117

763.198

20369

18137

2686

1352

36897

1237 /

811.7ms

Galaxy Tab S 10.5 Snapdragon - LTE

35,075

-

369.31

608.905

18584

13,685

1714

1177

32,492

854

عمر باتري

ظرفيت باتري اين تبلت ۵۸۷۰ ميلي آمپر ساعت است. يكي از مهم‌ترين نقاط قوت اين تبلت عمر باتري آن در حالت استندباي است؛ وقتي نمايشگر گلكسي تب اس ۲ خاموش است، مصرف باتري به شدت كاهش مي‌يابد. 

به لطف باتري پرظرفيت و پردازنده بهينه‌‌ي تب اس ۲، ساعت‌ها مي‌توانيد با آن به تماشاي فيلم بنشينيد يا به وب‌گردي كنيد.

مرجع متخصصين ايران tab s2 14

در مجموع بايد بگوييم كه براي استفاده روزمره كه شامل وبگردي، تماشاي ويديو و انجام چند بازي و... است، اين تبلت عملكرد بسيار خوبي از انديشه متخصصين عمر باتري دارد و متخصص را راضي خواهد كرد. در ادامه مي توانيد نتيجه تست‌هاي هميشگي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران روي باتري محصولات اندرويدي را مشاهده كنيد:

جمع‌بندي

گلكسي تب اس 2 سامسونگ يك تبلت پرچمدار خوش ساخت است كه بدون شك يكي از بهترين تبلت‌هاي حال حاضر بازار به شمار مي‌رود. نمايشگر عالي، كيفيت ساخت خوب، طراحي باريك و سبك، دوربين كارآمد، سخت‌افزار قدرتمند و عمر باتري مناسب از مهم‌ترين دلايل انتخاب اين تبلت براي خريد هستند.  تغيير نسبت تصوير از 16:9 به 4:3 اقدام هوشمندانه و موثري است كه مايكروسافت نيز در نسل جديد تبلت‌هاي سرفيس انجام داد. اين كار باعث مي‌شود تا فضاي كار به مراتب بيشتري را در اختيار داشته باشيد .

نرم‌افزار بهبود يافته سامسونگ، بسيار ساده‌تر، زيباتر و سريع‌تر شده و به يك رابط متخصصي خوب و دوست داشتني تبديل شده است. قابليت‌هايي چون مالتي ويندو روي تبلت با نمايشگر بزرگ متخصصد بيشتري دارند و بخش فليپ‌بورد يكپارچه با هوم اسكرين در آن بسيار شكيل و پخته عمل مي‌كند.

در مجموع بايد بگوييم كه تب اس 2 يكي از بهترين تبلت‌هاي اندرويدي است كه مي‌تواند يك انتخاب مناسب براي متخصصان باشد. بزرگ‌ترين رقباي اين محصول، اكسپريا زد 4 تبلت، نكسوس 9 و آيپد اير اپل هستند.

مرجع متخصصين ايران tab s2 1

نقاط قوت

  • طراحي زيبا، سبك و باريك
  • صفحه‌نمايش بسيار باكيفيت
  • پردازنده‌ي قدرتمند

نقاط ضعف

  • محل قرارگيري اسپيكرها مناسب نيست

در تهيه اين مطالعه ميعاد بافراست، حسين خليلي صفا و سيامك احدي مشاركت كردند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات