سامسونگ يخچال فريزر هوشمند خود را با بيكسبي و اسپيكرهاي AKG رونمايي كرد

دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سامسونگ در جريان CES 2018 از يخچال فريزر هوشمند جديدي با قابليت كنترل خانه‌ي هوشمند رونمايي كرد.
تبليغات

سامسونگ به‌عنوان بازيگري مهم در صنعت لوازم خانگي، به دنبال حضور جدي‌تر در بخش خانه‌هاي هوشمند است. شركت‌هايي مانند سامسونگ به دليل داشتن زيرساخت‌هاي ورود به چنين دنيايي كار ساده‌تري در پيش دارند. سامسونگ هرساله طيفي از لوازم خانگي را با خود به CES مي‌آورد در همين راستا اين غول كره‌اي يخچال فريزر هوشمند جديد خود را تحت عنوان نسخه‌ي ۲۰۱۸ « Family Hub Refrigerator» رونمايي كرده است. مدل امسال علاوه بر يكپارچگي عميق‌تر با دستيار هوشمند سامسونگ موسوم به بيكسبي، به اسپيكرهاي AKG نيز مجهز شده است.

مرجع متخصصين ايران يخچال فريز هوشمند سامسونگ ces 2018

اين يخچال فريزر جديد قادر است با اتصال به ديگر اجزاي هوشمند خانه، آن‌ها را كنترل كند؛ از جمله تجهيزات روشنايي، ترموستات‌ها، دوربين‌هاي خانه و مواردي از اين دست. به كمك اين يخچال فريزر مي‌توان تمام اجزاي خانه‌ي هوشمند را به‌صورت يكپارچه كنترل كرد. اين محصول جديد از سامسونگ به يك دوربين داخلي نيز مجهز شده است كه براي مشاهده‌ي محتواي آن استفاده مي‌شود؛ متخصص به كمك اين دوربين قادر است از محل كار خود يا هر محل ديگري محتواي يخچال فريزر را مشاهده و ليست خريد خود را تكميل كند.

بيكسبي پيش از اين نيز در يخچال فريزرهاي هوشمند سامسونگ استفاده شده بود؛ اما استفاده از آن تنها به فرامين ساده و سطح پايين محدود مي‌شد. نسخه‌ي جديد به‌صورت عميق‌تري با بيكسبي يكپارچه شده است و از اين انديشه متخصصين مي‌تواند رقيبي جدي براي الكسا، گوگل اسيستنت و سيري باشد. بيكسبي در اين يخچال فريزر قادر به شناسايي صداي افراد مختلف خانه است و با توجه به اينكه چه فردي درخواستي از آن داشته باشد، نتايج شخصي‌شده‌اي ارائه خواهد داد.

مرجع متخصصين ايران يخچال فريز هوشمند سامسونگ ces 2018

اسپيكرهاي AKG استفاده‌شده در اين يخچال هوشمند، قادر به پخش محتوا از طريق اپليكيشن‌هاي از پيش نصب‌شده‌اي مانند Pandora خواهند بود. متخصص همچنين قادر به پخش محتواي صوتي از موبايل هوشمند خود با اين اسپيكرها خواهد بود. سامسونگ  اپليكيشن «Meal Planner» را نيز براي مديريت مواد غذايي، دستور پخت و رژيم‌ها در انديشه متخصصين گرفته است. اپليكيشن ديگري هم براي خريد و آگاه كردن متخصص از تخفيف‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. سامسونگ زمان عرضه‌ي اين يخچال فريزرهاي هوشمند را بهار امسال اعلام كرده؛ با اين حال اطلاعاتي از ارزش آن‌ها ارائه نشده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات