نگاه نزديك ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به ذن فون 5 زد، ذن فون 5 و ذن فون 5 لايت

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس دقايقي پيش در جريان برگزاري كنفرانس خود در MWC 2018 از سه موبايل‌ هوشمند ذن‌فون ۵ زد، ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لايت رونمايي كرد كه نگاه نزديك ويديويي به اين موبايل‌ها را در ادامه مي‌توانيد به نظاره بنشينيد.
تبليغات

ايسوس دقايقي پيش نسل جديد موبايل‌هاي هوشمند خود را رونمايي كرد. ذن‌فون ۵ زد، ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لايت موبايل‌هاي هوشمند جديد كمپاني تايواني هستند كه البته تفاوت‌هايي با يكديگر دارند. ذن‌فون ۵ زد و ذن‌فون ۵ را بايد موبايل‌هايي با ظاهر يكسان خواند كه تنها در مشخصات متخصص تفاوت‌هايي جزئي با هم دارند. در مقابل ذن‌فون ۵ لايت قرار دارد كه از انديشه متخصصين ظاهري، ظرافت‌هاي طراحي در آن كمتر از ذن‌فون ۵ رعايت شده است. 

به‌جرئت مي‌توان ذن‌فون ۵ زد و ذن‌فون ۵ را از انديشه متخصصين ظاهري به اسنشال فون و آيفون ۱۰ شبيه دانست؛ چراكه محصولات ايسوس نيز در لبه‌ي بالايي داراي زائده‌اي هستند كه سنسور‌ها و دوربين سلفي در آن جاي گرفته است. ذن‌فون ۵ لايت برخلاف دو برادر پرچم‌دار خود داراي چنين زائده‌اي نيست و حاشيه‌ي بالايي و پاييني همچون ساير موبايل‌ها دارد. البته اين حاشيه ضخامت كمي دارد و از اين‌رو بخش بزرگي از پنل جلويي به صفحه‌ي نمايش ۶ اينچي اختصاص پيدا كرده است. 

ايسوس در پي آن است تا به‌صورت جدي وارد بازار موبايل‌ هوشمند شود و از اين‌رو تمركز خود را متوجه ذن‌فون‌هاي جديد كرده است. در ادامه مي‌توانيد نگاه نزديك ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به موبايل‌هاي جديد ايسوس را به نظاره بنشينيد. 

تماشا در يوتيوب

انديشه متخصصين شما در خصوص موبايل‌هاي هوشمند جديد ايسوس چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات