بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون هفته اول ارديبهشت 1397

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در اولين هفته ارديبهشت بازي‌هاي مختلفي از جمله بازي اول شخص Shadowgun Legends و بازي هيجان‌انگيز Bus Rush 2 را معرفي كرده‌ايم.
تبليغات

در اولين هفته از دومين ماه سال ۹۷، طبق روال هميشه اقدام به معرفي بازي‌هاي اندرويد و iOS مختلفي در اخبار تخصصيجي كرديم. اين هفته براي طرفداران بازي‌هاي اول شخص بازي اندرويد و آيفون Shadowgun Legends را داشتيم كه كيفيت بسيار بالايي دارد و بي‌شباهت به بازي Destiny هم نيست. از آن طرف، طرفداران بازي‌هاي استراتژيك را هم فراموش نكرديم و يكي از بازي‌هاي جالب اين هفته، بازي Craft Warriors بود كه در آن، بايد شهري قديمي را بازسازي كنيد تا بتوانيد مقابل حمله دشمنان بايستيد. 

شما مي‌توانيد با ورود به بخش معرفي بازي موبايل، نگاهي به فهرستي از بهترين بازي‌هاي اندرويد و آيفون بيندازيد. اخبار تخصصيجي به صورت ماهيانه در ابتداي ماه ميلادي و شمسي، بهترين بازي هاي اندرويد رايگان و پولي را معرفي مي‌كند. اگر به دنبال تجربه بازي‌هاي جذابي در آخر هفته هستيد، اخبار تخصصيجي پنجشنبه هر هفته بهترين بازي هاي اندرويد و آيفون هفته را معرفي مي‌كند كه مي‌توانيد از تجربه آن‌ها لذت ببريد.

مرجع متخصصين ايران بازي Time Crash

Time Crash

مقاله‌هاي مرتبط:

    طرفداران بازي‌هاي ويديويي قطعا با بازي Mirror's Edge آشنا هستند كه تجربه‌اي با محوريت پاركور را ارائه مي‌كرد و البته از داستان جالبي هم بهره مي‌برد. حال بازي اندرويد و آيفون Time Crash هم سعي دارد تا تجربه‌اي تقريبا مشابه را روي موبايل‌هاي موبايل ارائه كند. اين بازي كه با ارزش ۲.۹۹ دلار منتشر شده است، بازيكنان را در نقش شخصيتي قرار مي‌دهد كه بايد با سريع‌ترين عكس‌العمل ممكن، با تكنيك‌هاي پاركور مراحل را پشت سر بگذارد. بازي در مجموع ۱۵ مرحله دارد و ويژگي جالب آن اين است كه تنها با يك دست هم مي‌توانيد بازي را تجربه كنيد و فقط كافي است در سريع‌ترين زمان ممكن با بازي تعامل داشته باشيد تا شخصيتي كه كنترل او را بر عهده داريد، بتواند از موانع عبور كند. 

    Time Crash همچنين از گرافيك بسيار زيبايي هم بهره مي‌برد و با اينكه بازي در مجموع كنترل بسيار ساده و گيم‌پلي سرعتي دارد، هر از گاهي به تجربه‌اي سخت تبديل مي‌شود و بايد براي رد كردن برخي مراحل و موانع آن، چندين بار آزمون و خطا كنيد. 

    دانلود بازي اندرويد و آيفون Time Crash

    پلي‌استور اپ‌استور

    مرجع متخصصين ايران بازي Craft Warriors

    Craft Warriors

    مقاله‌هاي مرتبط:

      بازي Clash of Clans را بدون شك مي‌توان جزو بازي‌هاي تاثيرگذار دانست؛ چرا كه اين بازي هم خود به موفقيت فوق‌العاده‌اي دست يافت و هم باعث شد استوديو‌هاي زيادي به ساخت بازي‌هاي مشابه اين اثر ترغيب شوند. يكي از بازي‌هايي كه اخيرا منتشر شده است و شباهت زيادي به ساخته سوپرسل دارد، بازي Craft Warriors است. در اين بازي، ابتدا بايد از بين نژاد‌هاي مختلف قهرمان خودتان را انتخاب كنيد. البته منظور از نژاد چيزي مثل ارك، الف يا انسان نيست و در واقع شما مليت قهرمان‌تان را انتخاب مي‌كنيد و قهرمان‌هايي از روم گرفته تا يونان و كشور‌هاي ديگر در بازي وجود دارند. پس از اين كار وارد منطقه‌اي مي‌شويد كه چيزي بيش‌تر از يك خرابه نيست و وظيفه شما در بازي، بازسازي اين منطقه و تبديل كردن آن به يك شهر درست و حسابي است. 

      در كنار ساخت و ساز كه با وجود ساختمان‌هاي مختلف تنوع خوبي هم دارد، نبرد‌هاي الكترونيك هم جز ديگري از Craft Warriors هستند. براي اين منظور بايد ارتش خودتان را بسازيد و جالب اينكه امكان شخصي‌سازي ظاهر نيرو‌ها هم در بازي وجود دارد. پس از آماده‌سازي يك ارتش قدرتمند، مي‌توانيد به شهر ساير بازيكنان حمله كنيد و در صورت موفقيت، بخشي از منابع آن‌ها را به دست بياوريد. Craft Warriors همچنين گرافيكي شبيه به بازي ماينكرفت دارد و قطعا از بُعد ظاهري هم شما را راضي خواهد كرد. 

      دانلود بازي اندرويد و آيفون Craft Warriors

      پلي‌استور اپ‌استور

      مرجع متخصصين ايران بازي Bus Rush 2

      Bus Rush 2

      مقاله‌هاي مرتبط:

        در بازي قبلي به تاثير Clash of Clans روي بازي‌هاي موبايل اشاره كرديم و خب در سبك رانر هم بازي Subway Surfers دقيقا چنين جايگاهي دارد. محبوبيت اين بازي زماني به حدي بود كه خيلي‌ها در مترو، اتوبوس يا مكان‌هاي ديگر وقت‌شان را با بازي كردن Subway Surfers پر و براي ثبت ركورد بهتر تلاش مي‌كردند. حال اخيرا يك بازي مشابه اين اثر با نام Bus Rush 2 منتشر شده است كه با وجود شباهت‌هاي زياد به Subway Surfers، ويژگي‌هاي منحصر‌به‌فردي هم دارد. در اين بازي، شخصيت اصلي به صورت خودكار مي‌دود و وظيفه شما، صرفا اين است كه با تصميم‌گيري و انجام حركت درست، از برخورد به موانع بپرهيزيد. 

        Bus Rush 2 همچنين چند حالت بازي مختلف دارد و مثلا در بخش كمپين، بايد مراحل متنوع بازي را پشت سر بگذاريد و در بخش چندنفره، بايد با بازيكنان ديگر به صورت الكترونيك رقابت كنيد كه مخصوصا اين بخش از بازي، يك ويژگي جديد به شمار مي‌آيد و بسيار جذاب است. در كل اگر به بازي‌هاي سبك رانر علاقه داشته باشيد، قطعا Bus Rush 2 اثري است كه مي‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. 

        دانلود بازي اندرويد و آيفون Bus Rush 2

        پلي‌استور اپ‌استور

        مرجع متخصصين ايران بازي Shadowgun Legends

        Shadowgun Legends

        مقاله‌هاي مرتبط:

          سري Shadowgun جزو بازي‌هاي با‌كيفيت و گرافيكي در سبك شوتر اول شخص روي موبايل است كه نسخه‌هاي پيشين آن هم كيفيت خوبي داشتند. جديد‌ترين نسخه از اين مجموعه، بازي Shadowgun Legends است كه به صورت رايگان براي اندرويد و آيفون منتشر شده است و از خريد‌هاي درون برنامه‌اي هم همراهي مي‌كند. در اين بازي ابتدا مي‌توانيد شخصيت خودتان را بسازيد و پس از آن، وارد بازي مي‌شويد و قادر خواهيد بود در بخش داستاني، مراحل مختلفي را پشت سر بگذاريد. البته Shadowgun Legends يك بازي الكترونيك است و حتي براي تجربه بخش داستاني آن هم به اتصال ثابت اينترنت نياز خواهيد داشت. از طرف ديگر يكي از جذاب‌ترين حالت‌هاي بازي، جايي است كه در آن همراه با چند بازيكن ديگر وارد يك سياه‌چاله مي‌شويد و بايد با همكاري هم، دشمنان را شكست دهيد و در نهايت هم با يك باس مبارزه كنيد. 

          Shadowgun Legends براي يك بازي موبايل گرافيك بسيار خوبي دارد و كنترل‌هاي بازي هم به شكل خوبي طراحي شده‌اند و خبري از آن دردسر‌هاي هميشگي كنترل بازي‌هاي شوتر اول شخص روي موبايل نيست. 

          دانلود بازي اندرويد و آيفون Shadowgun Legends

          پلي‌استور اپ‌استور

          مرجع متخصصين ايران بازي Band of Badasses

          Band of Badasses

          مقاله‌هاي مرتبط:

            موضوع حمله بيگانگان به زمين و تلاش گروهي از انسان‌ها براي مقابله با آن‌ها، موضوع جديدي در بازي‌هاي ويديويي نيست و حال، بازي Band of Badasses هم سراغ اين داستان رفته است و به‌وسيله آن، يك بازي دوبعدي اكشن هيجان‌انگيز تقديم مخاطبش مي‌كند. در اين بازي مي‌توانيد كاراكتر دلخواه‌تان را از بين ۶ گزينه موجود انتخاب كنيد و با استفاده از توانايي‌هاي وي، به نبرد با موجودات بيگانه برويد. حركت در اين بازي به صورت خودكار صورت مي‌گيرد، اما شما بايد حواس‌تان به شليك كردن، پرش از روي موانع و جمع‌آوري سكه باشد. Band of Badasses همچنين گيم‌پلي سريعي دارد و از همين طريق هم هيجان بالايي به مخاطبش تزريق مي‌كند. از آن طرف در بازي شاهد تنوع محيطي خوبي هم هستيم و از سرزمين‌هاي كويري گرفته تا جنگل‌هاي سرسبز را مي‌توان در بازي ديد. 

            در نهايت اگر از طرفداران بازي‌هاي دوبعدي هستيد، نبايد تجربه بازي Band of Badasses را از دست بدهيد.

            دانلود بازي اندرويد و آيفون Band of Badasses

            پلي‌استور

             اپ‌استور

            تبليغات
            جديد‌ترين مطالب روز

            هم انديشي ها

            تبليغات

            با چشم باز خريد كنيد
            اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
            ورود به بخش محصولات