استوديو اسليم، ساندبار با كروم كست داخلي و صدايي قدرتمند معرفي شد

پنج‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساندبار جديد ديفينيتيو با كروم‌كست داخلي خود، امكان اتصال هم‌زمان چند دستگاه به آن را ازطريق واي‌فاي و پخش هم‌زمان صدا از چند اسپيكر را نيز فراهم كرده است.
تبليغات

 استوديو اسليم، ساندبار جديد شركت ديفينيتيو تكنولوژي، در رويداد ايفا ۲۰۱۹ معرفي شد. اين محصول جديد كه قرار است همراه‌با ساب‌ووفر عرضه شود، طراحي شيك و باريكي دارد و شركت سازنده‌ي آن مدعي است كه اين محصول رؤياي دوست‌داران سينما را برآورده مي‌كند. استوديو اسليم به كروم‌ كست داخلي مجهز است؛ بنابراين، به همان اندازه كه بخشي از سينماي خانگي در منزل شما محسوب مي‌شود، مي‌توان آن را بخشي از وسايل خانه‌ي هوشمند نيز در انديشه متخصصين گرفت.

كروم‌كست داخلي اين دستگاه به متخصصان اجاره مي‌دهد با استفاده از واي‌فاي، فايل‌هاي موسيقي و پادكست و صداي راديو موبايل هوشمند خود را با ساندبار پخش كنند. اتصال ازطريق كروم‌كست برخلاف اتصال با بلوتوث، امكان ارتباط چند وسيله به ساندبار را به‌صورت هم‌زمان فراهم مي‌كند. شما مي‌توانيد زماني‌كه در خانه هستيد، پخش فايل‌هاي موسيقي را به‌راحتي كنترل كنيد. درضمن، مي‌توانيد با استفاده از اپليكيشن Google Home اين ساندبار را به ساير اسپيكرهاي مجهز به كروم‌كست متصل و صدا را در سراسر خانه پخش كنيد.

چنانچه صاحب اسپيكرهاي سازگار با فناوري Google Home مثل اسپيكر گوگل هوم مكس (Google Home Max) يا گوگل هوم هاب (Google Home Hub) باشيد، مي‌توانيد با فرمان صوتي به گوگل اسيستنت داخلي اين اسپيكرها، پخش موسيقي را در اين ساندبار كنترل كنيد.

مرجع متخصصين ايران ساندبار ديفينيتيو تكنولوژي استاديو اسليم

صداي فراگير

ساندبار  استوديو اسليم در چپ و راست و مركز درمجموع سه كانال دارد كه با هفت مبدل و آمپلي‌فاير مجزا از يكديگر تغذيه مي‌شوند. طبق گفته‌ي طراحان ديفينيتيو تكنولوژي، اين سيستم صوتي براي پياده‌سازي صداي محيطي دقيق و بي‌نقص به‌منظور تجسم بهتر فضاي فيلم، بستر صوتي گسترده‌ و فراگيري بازآفريني مي‌كند. افزون‌براين، متخصصان مي‌توانند با استفاده از كانال تنظيم‌شدني مركزي، صداي ساندبار را مطابق ميل خود تنظيم كنند.

ساندبار استوديو اسليم سه كانال دارد كه با هفت مبدل و آمپلي‌فاير مجزا از يكديگر تغذيه مي‌شوند

در داخل اين ساندبار، سه بلندگوي فركانس بالاي آلومينيومي يك‌اينچي گنبدي‌شكل و چهار بلندگوي فركانس بالاي سه‌اينچي تخم‌مرغي‌شكل به‌همراه ساب‌ووفر هشت‌اينچي باس صداي فيلم را تقويت مي‌كنند كه قطعا باعث لذت‌بردن متخصص از صداي فيلم مي‌شود.

اين ساندبار سه اكولايرز مختلف دارد كه حالت‌هاي فيلم و موسيقي و شب را شامل مي‌شود. طبق گفته‌ي طراحان ديفينيتيو تكنولوژي، حالت فيلم با هدف تقويت صداي بازيگران و جلوه‌هاي صوتي به‌منظور بهبود تجربه‌ي صداي فراگير و حالت موسيقي با هدف تمركز روي فرايندهاي پياده‌سازي و كاهش جزئيات صدا و ساده‌سازي آن طراحي شده است كه به ايجاد بازآفريني دقيق و ساده‌ي صدا و توليد صدايي منجر مي‌شود كه دوست‌داران حقيقي موسيقي به‌دنبال آن هستند.

حالت شب هم صداي خروجي و باس‌دار را براي ايجاد صداي آرام‌تر به‌منظور تماشاي فيلم در آخر شب تنظيم مي‌كند. درصورتي‌كه اين حالت فعال باشد، چنانچه فيلم پر از صحنه‌هاي انفجار باشد، صداي آن اطرافيان و همسايه‌ها را آزار نمي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران ساندبار ديفينيتيو تكنولوژي استاديو اسليم

استوديو اسليم فقط از طريق يك كابل HDMI به تلويزيون متصل مي‌شود و چنانچه تلويزيون شما فناوري HDMI ARC داشته باشد، با اتصال كابلي با اين قابليت، مي‌توانيد با ريموت كنترل تلويزيون نيز صداي ساندبار را كم و زياد كنيد. استفاده از يك كابل باعث مي‌شود ديگر تجمع كابل‌هاي درهم‌پيچيده‌ي آزاردهنده در پشت تلويزيون را مواجه نشويد و طراحان ساندبار هنگام طراحي آن اين موضوع را نيز در انديشه متخصصين داشته‌اند. ارتفاع ساندبار فقط پنج سانتي‌متر است؛ بنابراين، اين دستگاه جلو لبه‌هاي پايين تلويزيون را نمي‌گيرد. درضمن، پنل بالايي آلومينيومي صيقل‌ داده‌شده‌ي ساندبار نيز انديشه متخصصين هر كسي را به خود جلب مي‌كند.

ارزش اين ساندبار باكيفيت ۹۹۹ دلار است كه شايد شما را در خريد آن مردد كند؛ البته دستگاه‌هاي گران‌ارزش‌تر از اين ساندبار نيز در بازار موجود است و اگر كيفيت و مشخصات آن در حد انتظار و مطابق با وعده‌هاي داده‌شده باشد، شايد ارزش هزينه‌‌كردن داشته باشد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات