مقايسه سامسونگ گلكسي A30s با شيائومي Redmi Note 8 و هواوي Y9s

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در مقايسه‌ي ويدئويي، سه موبايل سامسونگ گلكسي A30s و شيائومي Redmi Note 8 و هواوي Y9s را از سخت‌افزار گرفته تا دوربين و صفحه‌نمايش زير ذره‌بين قرار مي‌دهيم.
تبليغات

در بازاري با ارزش‌هاي سربه‌فلك‌كشيده، محصولات اقتصادي بيش‌از‌پيش ارزشمند مي‌شوند؛ اما اين موضوع صرفا به ايران محدود نمي‌شود و متخصصان پرشماري از سراسر دنيا به‌دلايلي همچون توان خريد اندك يا نبود توجيه اقتصادي، به محصولات ارزان‌تر روي مي‌آورند؛ بنابراين، مايه‌ي تعجب نيست كه شركت‌هايي همچون سامسونگ و شيائومي و هواوي روي اين دسته از محصولات تمركز ويژه‌اي كنند. در مطلب پيش‌ رو، گلكسي A30s و ردمي نوت ۸ و هواوي Y9s، سه موبايل محبوب مقرون‌به‌صرفه در بازار ايران را مقايسه مي‌كنيم.

گلكسي A30s به‌عنوان نسخه‌اي بهبوديافته از گلكسي A30 هم‌اكنون از دوربين سه‌گانه‌‌ي توانمندتري دركنار پردازنده‌ي اكسينوس ۷۹۰۴ و سه يا چهار گيگابايت رم بهره مي‌برد. ردمي نوت ۸ از پردازنده‌ي مشابه اسنپدراگون ۶۶۵ و سه يا چهار گيگابايت رم قدرت مي‌گيرد؛ اما دوربين پشتي آن چهار ماژول در بطن خود دارد. درنهايت، Y9s با دوربين سه‌گانه، پردازنده‌ي كرين 710F، رم ۶ گيگابايتي و نمايشگر بزرگ‌تر ۶٫۵۹ اينچي، يكي ديگر از گزينه‌هاي مدانديشه متخصصين در مقايسه‌ي ويدئويي پيش‌ رو به‌شمار مي‌آيد.

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران پيش‌تر موبايل‌هاي ردمي نوت ۸ و هواوي Y9s را به‌صورت متني مطالعه كرده و مطالعه متني گلكسي A30 نيز در وب‌سايت موجود است. اصلي‌ترين تفاوت اين موبايل با گلكسي A30s به كاهش وضوح نمايشگر از FHD به HD و ارتقاي دوربين بازمي‌گردد.

شما متخصصان عزيز اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران كدام موبايل را انتخاب مناسب‌تري مي‌دانيد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات