نگهدارنده موبايل پروگريپ شيفت‌كم معرفي شد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شيفت‌كم نگه‌دارنده‌ي موبايل به‌نام پروگريپ توليد كرده است كه عكاسي با موبايل هوشمند را بسيار راحت مي‌كند و حسي همانند عكاسي با دوربين عكاسي DSLR حرفه‌اي به شما مي‌دهد.
تبليغات

شركت شيفت‌كم (Shiftcam) پروگريپ را رونمايي كرد. اين وسيله‌ي جانبي موبايل گريپ باتري ارزان‌ارزشي است كه شما را وارد مرحله‌ي جديدي از عكاسي با موبايل هوشمند مي‌كند. به‌گفته‌ي اين شركت، طراحان شيف‌كم متوجه شده‌اند يكي از تفاوت‌هاي مهمي كه هنگام عكاسي با موبايل هوشمند، به‌ويژه هنگام عكاسي بلندمدت در مكان‌ها و موقعيت‌هاي مختلف، در‌مقايسه‌با عكاسي با دوربين حرفه‌اي احساس مي‌شود، اين است كه موبايل حس ايمني و تعادلي به‌وجود نمي‌آورد كه دوربين DSLR معمولي ايجاد مي‌كند. بنابراين، طراحان اين شركت مي‌خواستند محصولي توليد كنند كه ازطريق تركيب دسترسي و راحتي موبايل‌هاي هوشمند با تعادل و كنترل دوربين عكاسي معمولي، اين تفاوت را كاهش دهند.

پروگريپ براي اين طراحي شده است كه موبايل هوشمند شما همانند دوربين عكاسي معمولي و كمي بزرگ‌تر از موبايل به‌انديشه متخصصين برسد و آن حس را در شما ايجاد كند. شاتر بلوتوثي به‌كار‌رفته در اين گريپ باتري، سازوكاري آشنا در عكاسي است. چرخش محوري اين امكان را فراهم مي‌آورد كه موبايل از حالت لنداسكيپ به پرتره و برعكس تغيير كند.

مرجع متخصصين ايران پروگريپ شيفت‌كم در دست يك مرد با ريش كم و پيراهن و تيشرت سفيد

به‌علاوه، اين گريپ پاوربانك وايرلسي Qi دارد كه هنگام استفاده، موبايل را شارژ مي‌كند تا خيالتان را از شارژبودن موبايل براي عكاسي به‌مدت يك روز كامل راحت كند. ديگر قابليت اين نگه‌دارنده‌ي موبايل آن است كه پايه‌اي براي ايستاده نگه‌داشتن موبايل دارد كه انجام هر كاري با آن را ممكن مي‌سازد؛ از تماشاي ويدئو بدون استفاده از دست گرفته تا نگاه‌كردن به آن به‌عنوان يك ساعت.

مرجع متخصصين ايران پروگريپ شيفت‌كم روي پاتختي سفيد كنار تخت خواب

پروگريپ براي مدل موبايل خاصي طراحي نشده است و با هر مدل موبايل هوشمندي سازگار است. اين گريپ هنگام اتصال به موبايل، يك پايه كولد شو (Cold shoe) و يك پايه‌ي اسكرو يك‌چهارم اينچي براي اتصال لوازم جانبي و استفاده از يك سه‌پايه دراختيار شما قرار مي‌دهد. ارزش پروگريپ شيفت‌كم در مغازه‌ها ۱۵۰ دلار است؛ ولي درحال‌حاضر در فروشگاه اينترنتي كيك‌استارتر (Kikstarter)، مي‌توان آن را با ارزش ۹۹ دلار خريد.

مرجع متخصصين ايران پروگريپ شيفت‌كم در دست يك مرد رو به روي پلكان مارپيچي
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات