مرجع متخصصين ايران

مطالعه اندرويد باكس ونتار X3

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 13 دقيقه
ونتار X3 با تجهيز به سخت‌افزاري مناسب و ايرماوس (ريموت كنترل حركتي)، خود را به‌عنوان يكي از گزينه‌هاي قدرتمند اندرويد باكس‌هاي حال حاضر معرفي مي‌كند.
تبليغات

سرويس‌هاي ويدئويي VOD روز‌به‌روز در حال افزايش سهم خود از زمان اختصاصي متخصصان به تماشاي تلويزيون هستند. هرساله ظهور نام‌هاي مختلف و البته توانمندي درزمينه‌ي توليد محتوا‌ي تصويري را شاهد هستيم كه اين امر به رشد چشمگير فيلم و برنامه‌هاي تلويزيوني و سريال‌هايي منجر شده است كه اختصاصي فقط در پلتفرم‌هاي اينترنتي پخش مي‌شوند. موج رشد سرويس‌هاي VOD به كشورمان نيز رسيده است و نماوا و فيليمو، بازيگران اصلي اين عرصه، مدتي است كه دركنار ارائه‌ي محتواهاي مختلف، محتواي ويدئويي اختصاصي نيز توليد كرده‌اند. 

آنچه گفته شد، همگي به توجه ويژه‌ي متخصصان به اين دسته از سرويس‌ها منجر شده است. براي دستيابي به سرويس‌هاي VOD مي‌توان ازطريق موبايل‌هاي هوشمند يا كامپيوتر به وب‌سايت مرتبط مراجعه كرد و از آن‌ها بهره برد؛ اما در‌اين‌بين، برخي تلويزيون‌ها به‌عنوان اصلي‌ترين پلتفرم تماشاي محتواي ويدئويي، فاقد قابليت‌هاي لازم براي اتصال به اينترنت و استفاده از اپليكيشن يا وب‌سايت‌ VODها هستند. 

مرجع متخصصين ايران ريموت كنترل وتاز X3

اندرويدباكس‌ براي حل اين معضل ساخته شده‌اند كه با اتصال به تلويزيون‌هاي ساده، قابليت‌هاي انواع هوشمند را به آن مي‌افزايند. اگر به بازار اندرويدباكس‌ها نگاهي بيندازيد، با انبوهي از نام و برند‌هاي مختلف مواجه مي‌شويد. ونتار نيز يكي از نام‌هاي جديد و بازيگران تازه‌وارد عرصه‌ي اندرويدباكس‌ها است كه توليد محصولي توانمند دركنار ارزش رقابتي را در دستوركار خود قرار داده است. اين شركت كه سابقه‌ي بازرگاني اندرويدباكس‌هاي اقتصادي را در كارنامه‌ دارد، مدتي است خود دست‌به‌كار شده و اين دستگاه‌ها را توليد مي‌كند.

به‌گفته‌ي ونتار، اندرويدباكس X3 به‌لطف بهره‌وري از پردازنده‌‌اي مناسب در اجراي اپليكيشن و محتواي ويدئويي مختلف قدرتمند است كه البته برچسب ارزشي ارزان‌تري از رقباي نام‌دارترش را يدك مي‌كشد. درادامه، صحت اين گفته و عملكرد ونتار X3 را مطالعه خواهيم كرد. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد. گفتني است اندرويدباكس ونتار X3 را فروشگاه ليمر براي مطالعه دراختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار داده است.

مشخصات متخصص

Vontar X3

پردازنده

Amlogic S905X3

 (چهار هسته‌ي ARM Cortex-A55)

پردازنده‌ي گرافيكي

Mali-G31 MP3

حافظه‌ي رم

4GB DDR3

حافظه‌ي ذخيره‌سازي 

۱۲۸ گيگابايت EMMC و همراهي از كارت‌ حافظه‌ي خارجي (TF) و هارد اكسترنال

درگاه‌هاي ارتباطي

HDMI 2.1، جك ۳/۵ ميلي‌متري هدفون، درگاه اپتيكال SPDIF، پورت RJ45 ايترنت (گيگابيت)، يك درگاه USB 2.0، يك درگاه USB 3.0 و درگاه كارت حافظه TF (ميكرو اس‌دي)

حداكثر رزولوشن تصوير

4K HDR با همراهي از صداي فراگير ۵/۱

اتصالات بي‌سيم

واي‌فاي ۲/۴ و ۵ گيگاهرتز، بلوتوث ۴، ميراكست، ايرپلي، DLNA

سيستم‌عامل

اندرويد ۹

ارزش

۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان

طراحي

اولين نكته‌اي كه پس از مشاهده‌ي ونتار X3 خودنمايي مي‌كند، طرح خاص بخش بالايي آن است كه هم‌راستا با زبان طراحي‌ صنعتي مدرن در دنياي فناوري نيست. اين زبان طراحي در ساير محصولات ونتار نيز مانند X1 و HK1 وجود دارد. در وهله‌ي اول، گمان كرديم برچسبي تبليغاتي است و امكان جداكردن آن وجود دارد كه اين موضوع صادق نيست. پرتو‌هاي نور در عمق فضا و در اطراف لوگوي V ونتار، ازلحاظ جذابيت بصري موردپسند ما نبود. زيبايي امري سليقه‌اي است؛ اما فرض كنيد در ميان ميز تلويزيون و تجهيزات قرارگرفته در آن (تلويزيون و پخش‌كننده‌ي ديسك و شايد كنسول بازي) كه عموما همگي از طراحي ساده و رنگ مشكي بهره مي‌برند، اندرويدباكسي قرار دهيد كه بخش بالايي آن با طراحي كاملا متفاوت خودنمايي مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران پورت هاي اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران پورت هاي اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران ريموت كنترل وتاز X3
مرجع متخصصين ايران رابط متخصصي اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران صفحه اصلي اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در مرورگر اندرويدباكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران قابليت اسكرين شير در اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران فيل منيجر اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران تنظيمات اندرويد ونتار X3
مرجع متخصصين ايران انتخاب ميان‌بر براي اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران app drawer رابط متخصصي ونتار X3
مرجع متخصصين ايران تنظيمات اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران تنظيمات اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران تماشاي فيليمو با اندرويد باكس ونتار X3
مرجع متخصصين ايران پورت هاي اندرويد باكس ونتار X3
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات