كيبورد بي‌سيم جديد مايكروسافت دكمه‌اي براي ايموجي‌ها دارد

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تصاويري رندرشده از كيبورد بي‌سيم جديد مايكروسافت فاش شده است كه اطلاعات جالبي از محصول معرفي‌نشده‌ي ردموندي‌ها را در اختيارمان قرار مي‌دهد.
تبليغات

استفاده از ايموجي در پيام‌هاي ارسالي به امري عادي تبديل شده است و نه‌تنها در پيام‌ها، بلكه در پست‌هاي مختلفي كه روزانه در شبكه‌هاي مجازي مشاهده مي‌كنيم نيز ايموجي‌هاي مختلف به كار گرفته مي‌شود. درواقع ايموجي‌ها كه براي بيان احساسات متخصص طراحي شده بودند درحال‌حاضر به بخش مهمي از انتشار پست‌ها، پيام‌ها و حتي هم انديشي ها متخصصان نسبت به پست‌هاي ديگران تبديل شده‌اند.

شايد همين امر نيز سبب شده تا ردموندي‌ها تدابير ويژه‌اي براي استفاده از ايموجي در انديشه متخصصين بگيرند. درواقع تصاويري از كيبورد بي‌سيم معرفي‌نشده‌ي ردموندي‌ها در فضاي مجازي فاش شده است كه شايد بتوان مهم‌ترين نكته در تصاوير را برخورداري كيبورد از دكمه‌اي اختصاصي براي ايموجي‌ها عنوان كرد.

دكمه مدانديشه متخصصين به متخصصان كمك مي‌كند تا دسترسي سريع‌تري به منوي ايموجي‌ها داشته باشند و ايموجي مد انديشه متخصصين خود را انتخاب كنند. از ديگر ويژگي‌هايي كه در صفحه‌كليد جديد ردموندي‌ها مي‌توان مشاهده كرد، بخش جداگانه نامبرپد است. متخصص مي‌تواند در صورت لاخبار تخصصي، نامبرپد را دركنار كيبورد قرار دهد يا از آن استفاده نكند.

از ويژگي‌هاي ديگر كيبورد جديد مايكروسافت، امكان استفاده از آن در سه دستگاه مختلف به‌صورت هم‌زمان است. متخصص مي‌تواند بين دستگاه‌هاي تعريف‌شده به كيبورد، سوئيچ كند و نيازي به اتصال كيبورد مجزا به دستگاه‌هاي مختلف نداشته باشد.

مرجع متخصصين ايران نامبرپد كيبورد بي‌سيم مايكروسافت

دكمه‌ي مخصوص ايموجي‌ها دركنار دكمه‌ي Alt قرار گرفته است.

مرجع متخصصين ايران دكمه ايموجي كيبورد بي‌سيم مايكروسافت

متاسفانه هنوز عملكرد دكمه‌ي مشخص‌شده در تصوير بالا هنوز توسط ردموندي‌ها عنوان نشده است. بااين‌حال، باتوجه‌به طراحي تصوير حك‌شده روي دكمه دور از ذهن نيست كه براي دسترسي سريع به ايموجي‌ها طراحي شده باشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات