ايسوس سرويس؛ راه حل اشكالات سخت افزاري و نرم افزاري

شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس سرويس، بهترين خدمات تعميرات لپ‌تاپ ايسوس را در وب ارائه مي‌دهد.
تبليغات

لپ‌تاپ‌هاي ايسوس از محبوب‌ترين لپ‌تاپ‌هاي دنيا هستند. در ايران نيز اين لپ‌تاپ‌ها به دليل عملكرد مناسب و قابل اعتمادي كه دارند، جزو اولين انتخاب‌هاي خريداران قرار مي‌گيرند.

در همين راستا بهره‌مندشدن از خدمات مناسب پس از فروش و همچنين تعميرات تخصصي لپ‌تاپ‌هاي ايسوس امري مهم است. اولين مركزي كه در كشور ما براي تعميرات لپ‌تاپ ايسوس و ارائه خدمات پس از فروش به‌عنوان يك نمايندگي ايسوس به شكل مجاز شروع به فعاليت كرد، ايسوس سرويس (L.P.S) نام دارد. اين مركز يكي از مجهزترين نمايندگان مجاز ايسوس است كه بيش از يك دهه سابقه فعاليت دارد.

با سرويس و خدمات www.lpsgroup.co بيشتر آشنا مي‌شويد؛

فروشگاهي از تمام قطعات ايسوس

اگر از فن‌هاي پروپاقرص برند ايسوس باشيد، يكي از معتبرترين فروشگاه‌هايي كه براي خريد لوازم جانبي ايسوس پيدا مي‌كنيد، ايسوس سرويس است. اين مركز داراي يك فروشگاه مجهز است كه در آن انواع كيبورد، آداپتور اورجينال، درايور لپ‌تاپ، باتري، رم، ‏cpu و مادربرد لپ‌تاپ ايسوس به‌همراه نمايشگرهاي ال اي دي و LCD لپ‌تاپ را پيدا خواهيد كرد.

با دسترسي به تأمين قطعات اين فروشگاه ديگر نگراني بابت قابل استفاده نبودن لپ‌تاپ خود نخواهيد داشت. ايسوس سرويس با بهترين ارزش در سريع‌ترين زمان ممكن، قطعات كاملا اورجينال را براي شما مهيا مي‌كند.اين فروشگاه كه تنها در شهر تهران داير است، به‌زودي با راه‌اندازي فروشگاه الكترونيك قرار است به تمام نقاط دور و نزديك در كشورمان خدمت‌رساني كند. با (فروشگاه الكترونيك ايسوس سرويس) نگراني‌هاي شما در سرتاسر كشور به كلي رفع خواهد شد.

گارانتي واقعي!

همه ما با تجربه نامناسب در زمينه استفاده از گارانتي و خدمات پس از فروش رو‌به‌رو شده‌ايم. بسياري از شركت‌هايي كه گارانتي محصولات را ارائه مي‌كنند، به بهانه‌هاي مختلف از زير بار مسئوليت شانه خالي كرده و به تعهدات خود عمل نمي‌كنند. به همين دليل معمولاً در زمان خريد وسيله‌هاي برقي معمولاً بسياري از ما حساب ويژه‌اي روي گارانتي آن باز نمي‌كنيم؛ اما اين شركت به‌عنوان نمايندگي ايسوس، در طول يك دهه گذشته توانسته است خدمات بي‌نظيري را به مشتريان خود ارائه كند. تضمين ارائه‌شده در قبال لپ‌تاپ‌هاي ايسوس و همچنين قطعات جانبي آن‌ها در شرايط ارزشي اين روزهاي كشورمان بسيار حساس و تعيين‌كننده است. ايسوس سرويس در زمينه تعمير لپ‌تاپ asus، تعمير انواع محصولات جانبي ايسوس، سرويس و نگه‌داري و تأمين قطعات براي لپ‌تاپ‌ها، نوت بوك‌ها و كامپيوترهاي ايسوس فعال است. اين شركت همچنين با شركت‌ها و ارگان‌هاي دولتي و خصوصي براي ارائه گارانتي و خدمات پس از فروش همكاري گسترده‌اي دارد. به همين دليل است كه ايسوس سرويس را به‌عنوان يكي از برترين نمايندگي‌هاي تعميرات لپ‌تاپ ايسوس مي‌شناسيم.

تعمير لپ‌تاپ  asus، از همه مدل و همه رنگ!

اگر به‌دنبال يك مركز قابل‌اعتماد براي تعمير لپ‌تاپ asus خود هستيد كافي است سري به ايسوس سرويس بزنيد. به‌محض ورود شما به داخل مركز، لپ‌تاپ‌تان توسط متخصصان حرفه‌اي ايراديابي مي‌شود. درصورتي‌كه لپ‌تاپ نياز به تعمير داشته باشد در حضور شما و با ارائه فاكتور و گارانتي رسمي تعمير و تحويل داده مي‌شود. درصورتي‌كه تعميرات لپ‌تاپ ايسوس شما طولاني‌تر باشد مي‌توانيد با خيال راحت يك رسيد رسمي و معتبر دريافت كرده و لپ تاپتان را در اين مركز قرار بدهيد.

يكي از مزاياي اين نمايندگي سرعت بالا در تحويل لپ‌تاپ‌هاي تعميري است. شما هرگونه خدمات سخت‌افزاري يا نرم‌افزاري كه نياز داشته باشيد در مدت زمان يك ساعت تا حداكثر ۴۸ ساعت براي شما انجام مي‌شود؛ اما هيجان‌انگيزترين قسمت ماجرا اين است كه برخلاف ساير مراكز تعمير و خدمات پس از فروش، شما در مركز ايسوس سرويس مي‌توانيد بعد از تعميرات لپ‌تاپ ايسوس خود يك گارانتي معتبر براي مدت چهار ماه دريافت كنيد. اين گارانتي تنها به يك دليل به شما داده مي‌شود و آن اين است كه اين شركت معتقد است كيفيت ارائه خدماتش در بالاترين سطح خود قرار دارد.

در اين شركت انواع خدمات مانند تعويض تراشه، تعويض مادربرد، تعمير و تعويض مانيتور لپ‌تاپ، تعمير LCD و ال اي دي، تعمير تخصصي نوت بوك هاي ايسوس، تعمير و تعويض كارت مودم و شبكه كابلي، تعمير و تعويض كيبورد، درايو، تاچ پد، فينگر پرينت و لولاي لپ‌تاپ ارائه مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران ايسوس سرويس

ارتقا لپ‌تاپ با ايسوس سرويس

ممكن است در برخي موارد مشخصات متخصص لپ‌تاپ خريداري‌شده براي انجام پروژه‌هاي بعدي‌تان كمي ضعيف به‌انديشه متخصصين برسد. در ميان عموم مردم ذهنيت اين‌گونه است كه لپ‌تاپ به خاطر پك بودن قابليت ارتقا ندارد. البته كه شما با مراجعه به متخصصان حرفه‌اي و كاربلد ايسوس سرويس مي‌توانيد به‌راحتي لپ‌تاپ خود را با استفاده از قطعات اصلي و با ارائه گارانتي خدمات به‌روزرساني كنيد. پس از به‌روزرساني شما يك لپ‌تاپ به‌روزتر و كارآمدتر با همان كيفيت قبل خواهيد داشت.

پايان نگراني در مورد اطلاعات هاردديسك

هاردديسك در انواع لپ‌تاپ و سيستم‌هاي ديگر يكي از بخش‌هاي مهم و حياتي سيستم كامپيوتري است كه اطلاعات بسياري در آن نگه‌داري مي‌شوند. اهميت هاردديسك براي افرادي كه پروژه‌هاي خود را روي لپ‌تاپ نگه‌داري مي‌كنند دوچندان خواهد بود. با خدمات تعمير هاردديسك ايسوس سرويس مي‌توان گفت كه نگراني‌ها در مورد هاردديسك و اطلاعات بااهميت شما پايان‌يافته است. درصورتي‌كه در مورد هاردديسك لپ‌تاپ يا اطلاعات آن به اشكال برخورده‌ايد به‌راحتي و با اطمينان بالا مي‌توانيد هاردديسك خود را به تكنسين‌هاي اين شركت بسپاريد.

خدمات نرم‌افزاري مطمئن

با مراجعه به ايسوس سرويس مي‌توانيد تمامي خدمات نرم‌افزاري خود را در شرايط كاملا تخصصي وحرفه اي انجام دهيد. در اين شركت تمامي خدمات شامل نصب و تعويض ويندوز و نرم‌افزارهاي مختلف روي لپ‌تاپ، كامپيوتر روميزي و تبلت قابل انجام است. علاوه بر اين مي‌توانيد بكاپ گيري اطلاعات بااهميت خود را به متخصص كارشناسان ايسوس سرويس بسپاريد.

كلام آخر

هرگونه اشكالات متخصص، سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مانند بازيابي اطلاعات توسط متخصص كارشناسان ايسوس سرويس به‌راحتي و با پايين‌ترين هزينه قابل انجام است. در اين شرايط ديگر نگراني در مورد اطلاعات موجود روي سيستم‌هاي كامپيوتري بي‌دليل و واهي است.

ايسوس سرويس يك مركز معتبر است كه تضمين مي‌كند هرگونه ايراد سخت‌افزاري يا نرم‌افزاري در لپ‌تاپ يا نوت بوك شما كه وجود داشته باشد توسط متخصص كارشناسان متخصص و مجرب در كوتاه‌ترين زمان ممكن برطرف شود. در اين شركت تمامي دستگاه‌هايي كه تعمير شوند يك سرويس رايگان با خدمات نرم‌افزاري و سرويس داخلي لپ‌تاپ دريافت مي‌كنند. از مزيت‌هاي اين شركت اين است كه پيش از مراجعه حضوري به مركز مي‌توانيد وارد وب‌سايت آن شده و اشكال لپ‌تاپ خود را ازطريق راه‌هاي ارتباطي مشخص شده مانند تماس تلفني، رايانامه، تلگرام و واتساپ با متخصص كارشناسان اين مركز مطرح كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات