لامينگو، تجربه خدمات حقوقي الكترونيك و ارزان

يك‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه به‌خاطر هزينه بالا يا عدم دسترسي به وكيل يا مشاور حقوقي متخصص، از دريافت مشاوره حقوقي منصرف شده باشيد.
تبليغات

حجم بالاي كلاهبرداري‌ها، اختلافات و جرايم نشان‌دهنده اهميت جايگاه وكلا و مشاوران حقوقي در معاملات و تصميمات شما است. امروزه به لطف تكنولوژي وب و افزايش ضريب نفوذ اينترنت، اين خدمات با هزينه پايين و به‌صورت الكترونيك قابل ارائه است. لامينگو در همين راستا سامانه خدمات حقوقي الكترونيك را دراختيار افراد و كسب‌وكارهاي متنوع قرار داده است. اين استارتاپ كه كار خود را با ارائه خدمت تنظيم هوشمند قرارداد آغاز كرده است، درحال‌حاضر خدمات حقوقي متنوعي را ارائه مي‌دهد. يكي از نقاط قوت سامانه لامينگو، به‌كارگيري به‌روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا است.

بانك قرارداد لامينگو، دسترسي آسان به انواع قراردادهاي استخدامي، پيمانكاري، استارتاپي، ملكي و... را ممكن كرده است. تنها كافي است قرارداد موردانديشه متخصصين خود را در بانك قرارداد انتخاب كنيد تا پس از چند كليك فايل ورد و پي‌دي‌اف قراردادتان را دريافت كنيد. تكنولوژي به‌كار رفته در سامانه تنظيم هوشمند قرارداد لامينگو اين امكان را فراهم كرده است تا با پاسخ به پرسش‌هاي هر قرارداد، مطابق نيازتان يك قرارداد سفارشي در لحظه دريافت كنيد. بدون اينكه زمان يا هزينه زيادي بابت تنظيم اختصاصي قرارداد بپردازيد، با چند كليك ساده فايل قرارداد سفارشي خود را دريافت خواهيد كرد.

مرجع متخصصين ايران خدمات حقوقي لامينگو

علاوه بر اين، برخي قراردادها به‌صورت تمپليت‌ آماده نيز توسط برترين وكلاي پايه يك دادگستري و مشاوران حقوقي مجرب تنظيم و ارائه شده است. تمامي تمپليت‌ها با كيفيت بالا و به‌صورت فايل ورد قابل دانلود است.

شايد براي شما نيز، فرايند امضاي قراردادها و اسنادتان امري زمان‌بر و گاهي پرهزينه باشد. لامينگو با ارائه محصول امضاي الكترونيك اين امكان را فراهم كرده تا سريع و بدون دغدغه، قراردادها و اسنادتان را به امضاي طرفين برسانيد. همچنين اين اطمينان را به شما خواهد داد كه امضاي الكترونيكي همانند امضاي كتبي ارزش حقوقي دارد و مورد تأييد مراجع قانوني است.

علاوه بر اين امكان دريافت مشاوره حقوقي الكترونيك در تمامي ساعات شبانه‌روز فراهم است. متخصصان مي‌توانند سوالات و چالش‌هاي حقوقي خود را به‌صورت الكترونيك مطرح نمايند. مشاوران حقوقي مجرب لامينگو در اسرع وقت، پاسخ‌ها و هم انديشي ها خود را ارائه خواهند داد. اين خدمت موجب شده تا امكان دسترسي به مشاوره حقوقي رايگان براي همه افراد فراهم شود.

مرجع متخصصين ايران خدمات حقوقي لامينگو

علاوه بر اين جهت مشاوره از وكلاي پايه يك دادگستري و مشاوران حقوقي متخصص در زمينه‌هاي مختلف، مشاوره حقوقي تلفني و حضوري نيز فراهم است. جهت رزرو وقت مشاوره كافي است مشاور خود را براساس تخصص مورد نياز انتخاب و به‌صورت الكترونيك وقت مشاوره دريافت كنيد.

مجموعه لامينگو با ارائه خدمات حقوقي الكترونيك باكيفيت، سعي در كاهش اختلافات و چالش‌هاي حوزه حقوقي جامعه دارد. همچنين با ارائه محتواي غني حقوقي، در تلاش است تا آگاهي عموم را نسبت به مسائل حقوقي افزايش دهد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات