درآمد ۵ ميليارد دلاري مايكروسافت از بخش گيم براي اولين ‌بار

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سرويس گيم‌پس اكنون ۱۸ ميليون متخصص دارد و تعداد متخصصان ايكس‌باكس لايو از ۱۰۰ ميليون نفر گذشته است.
تبليغات

به گزارش MSPoweuser، مايكروسافت درآمد خود در سه‌ماهه منتهي به ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد. براساس اين گزارش، درآمد اين شركت ۴۳٫۱ ميليارد دلار بوده و ۱۷٫۹ ميليارد دلار سود كرده است.

موضوع جالب‌ در گزارش مالي مايكروسافت رشد عجيب بخش بازي بوده كه به يك سري ركورد دست پيدا كرده است. بخش ايكس‌باكس و سرويس‌هاي آن افزايش درآمد ۴۰ درصدي در مقايسه با سال گذشته تجربه كرده‌اند. درآمد مايكروسافت از بخش بازي براي اولين‌ بار از ۵ ميليارد دلار گذشته است.

در اين گزارش آمده است كه ايكس‌باكس سري ايكس و سري اس يكي از موفق‌ترين  فروش‎‌هاي زمان‌ عرضه در تاريخ را تجربه كرده‌اند و كه در يك ماه، فوق‌العاده بوده است. درآمد مايكروسافت از شركت‌هاي مستقل براي اولين ‌بار از ۲ ميليارد دلار گذشته است. در بخشي ديگري از گزارش مالي مايكروسافت گفته مي‌شود تعداد متخصصان شبكه ايكس‌باكس لايو به بيش از ۱۰۰ ميليون نفر رسيده است و سرويس گيم‌پس بيش از ۱۸ ميليون متخصص جديد دارد.

مايكروسافت پيش‌بيني مي‌كند در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ به ‌واسطه كنسول‌هاي نسل جديد، در بخش گيم رشد ۴۰ درصدي تجربه كند و سرويس‌هايي مانند ايكس‌باكس لايو و گيم‌پس ۲۰ درصد رشد داشته باشند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات