مينگ-چي كو: ايرپاد پرو ۳ زودتر از سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهي بازار نخواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پيش‌بيني‌ شده است كه ايرپاد پرو ۳ در زودترين حالت، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهي بازار خواهد شد.
تبليغات

به گفته‌ي مينگ-چي كو، از تحليلگران محصولات اپل، هدفون بي‌سيم ايرپاد پرو ۳ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ وارد مرحله توليد انبوه مي‌شود. معني صحبت‌هاي كو اين است كه اين هدفون اپل در زودترين حالت، در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ راهي بازار مي‌شود.

در هفته‌هاي گذشته شايعات مختلفي درباره ايرپاد پرو ۳ منتشر شده است و به گفته‌ي جي‌اس‌ام‌آرنا، اپل در رويدادي كه در تاريخ ۳ فروردين برگزار مي‌كند، اين محصول را معرفي خواهد كرد. البته اپل هنوز برگزاري چنين رويدادي را تأييد نكرده است و مشخص نيست واقعا اين محصول تا مدتي ديگر معرفي مي‌شود يا خير.

تا اين لحظه تصاوير مختلفي از ايرپاد پرو ۳ فاش شده است و به انديشه متخصصين مي‌رسد كه ظاهر آن به ايرپاد پرو شباهت دارد؛ اما سري سيليكوني ندارد. بر اساس شايعات، ايرپاد پرو ۳ از صداي فضايي بهره مي‌برد اما ANC نخواهد داشت.

اپل در سال ۲۰۲۰ نزديك به ۹۰ ميليون دستگاه ايرپاد پرو راهي بازار كرد. كو پيش‌بيني كرده است كه فروش اين محصول در سال ۲۰۲۱ تا ۷۸ ميليون دستگاه كاهش پيدا خواهد كرد؛ اما همچنان فروش آن از رقبا بيشتر خواهد بود.

كو پيش‌بيني كرده است كه ارزش ۵۴۹ دلار ايرپاد مكس تأثير زيادي روي فروش اين محصول نخواهد داشت و اپل يك ميليون دستگاه از آن راهي بازار خواهد كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات