ويديوي كالبدشكافي وان پلاس 8 تي نسخه سايبرپانك 2077 منتشر شد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در ويديويي كه اخيرا منتشر شده است، اجزا و قطعات داخلي نسخه محدود وان‌پلاس 8 تي سايبرپانك 2077 به نمايش در مي‌‍آيد و فناوري‌هاي استفاده‌شده در آن مطالعه مي‌شود.
تبليغات

شركت وان‌پلاس دركنار عرضه نسخه‌هاي استاندارد محصولات خود، نسخه‌هايي ويژه با همكاري شركت‌هاي ديگر روانه بازار مي‌كند كه درواقع علاوه بر تفاوت‌هاي جزئي سخت‌افزاري، از انديشه متخصصين ظاهر و متريال مورد استفاده با مدل‌هاي استاندارد متفاوت هستند.

در آخرين اقدام‌ وان‌پلاس براي عرضه نسخه‌ي مخصوص كلكسيونرها، مدلي از وان‌پلاس ۸ تي روانه بازار شده كه براي طراحي ظاهري آن از بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ الهام گرفته شده است. مهم‌ترين مواردي كه نسخه محدود وان‌پلاس ۸ تي سايبرپانك ۲۰۷۷ را نسبت به مدل استاندارد متمايز مي‌سازد، جنس بدنه، به‌خصوص پنل پشتي آن عنوان مي‌شود كه قرار گرفتن لوگوي بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ زيبايي آن را چندبرابر مي‌كند.

درحال‌حاضر بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ هنوز منتشر نشده است و روند به تأخير افتادن آن همچنان ادامه دارد؛ اما علاقه‌مندان مي‌توانند نسخه محدود وان‌پلاس ۸ تي سايبرپانك ۲۰۷۷ را در بازار خريداري كنند؛ نسخه‌اي كه اوايل ماه نوامبر راهي بازار شده و گويا مورد توجه بسياري از علاقه‌مندان به محصولات وان‌پلاس و بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ قرار گرفته است.

اخيرا ويديويي از كالبدشكافي نسخه ويژه وان‌پلاس ۸ تي با طرح ظاهري بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ منتشر شده است كه تماشاي آن خالي از لطف نيست. درواقع اگر قصد خريد مدل مخصوص پرچم‌دار شركت چيني را نداريد، ويديوي مد انديشه متخصصين نه‌تنها نمايي كامل از طراحي ظاهري موبايل هوشمند را به ‌نمايش مي‌گذارد؛ بلكه امكان مشاهده اجزاي داخلي دستگاه وجود خواهد داشت.

دركنار جنس پنل پشتي و نوع طراحي آن، ماژول بزرگ دوربين كه ميزبان لوگوي بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ شده است، انديشه متخصصين به خود جلب مي‌كند. ابعاد بزرگ ماژول گويا تنها براي زيبايي هرچه بيشتر ظاهر موبايل و قرار گرفتن لوگوي بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ در انديشه متخصصين گرفته شده است و ويژگي خاصي ندارد؛ اما ترند افزايش تعداد دوربين‌هاي هر نسل از موبايل‌هاي هوشمند، تصويري مفهومي از آينده تلفن‌ هوشمند با تعداد بسيار زيادي دوربين‌ را تداعي مي‌كند.

با باز شدن پنل پشتي مي‌توان نگاهي به نوع طراحي داخلي و قرار گرفتن اجزاي تشكيل‌دهنده وان پلاس ۸ تي داشت. شركت چيني تراشه‌هاي دستگاه را در لبه‌هاي مادربرد قرار داده است و براي خنك‌سازي موبايل هوشمند، از نواري از جنس مس و گرافيت استفاده مي‌كند.

باتري درواقع متشكل از دو قسمت است كه با استفاده از كابلي به يكديگر متصل هستند. چنين اقدامي نه‌تنها ضريب امنيتي دستگاه را بالاتر مي‌برد؛ بلكه دست طراحان دستگاه براي استفاده هرچه بهتر از فضاي موجود در داخل دستگاه را بازتر مي‌سازد. علاوه بر موارد ذكرشده، به كار گرفتن فناوري شارژ سريع با متخصصد بهتر نسبت به مدل‌هاي پيشين با استفاده از دو باتري متصل به يكديگر به‌مراتب ساده‌تر مي‌شود؛ درواقع اين ويژگي به دستگاه اجازه مي‌دهد هر دو باتري را به‌صورت هم‌زمان شارژ كند. در ادامه مي‌توانيد از تماشاي ويديوي كالبدشكافي وان‌پلاس ۸ تي نسخه سايبرپانك ۲۰۷۷ لذت ببريد.

دانلود ويدئو از آپارات - تماشاي ويدئو در يوتيوب

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات