ساخت سايت و فروشگاه حرفه‌اي با سايت ‌ساز رايو

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اگر به‌دنبال ايجاد يك وب‌سايت در سريع‌ترين و راحت‌ترين زمان ممكن باشيد، رايو اين امكان را دراختيار شما قرار مي‌دهد.
تبليغات

اين روزها اينترنت تبديل به اولين ابزاري شده كه اغلب مردم در صورت نياز به دريافت اطلاعات، به آن مراجعه مي‌كنند. براي مثال اگر شخصي به‌دنبال اطلاع از ارزش كالايي باشد، ابتدا در اينترنت به جست‌وجو مي‌پردازد. اين موضوع نه فقط در مورد دريافت ارزش كالا، بلكه درخصوص دريافت انواع خدمات و سرويس‌ها از كسب‌وكارهاي مختلف نيز صادق است، از اين‌رو حضور در فضاي الكترونيك را بايد از جمله‌ي اقدامات واجب و ضروري خواند كه هر كسب‌وكار براي موفقيت بيشتر بايد در دستور كار خود قرار دهد.

همين امر باعث شده تا اين روزها شاهد اين موضوع باشيم كه كسب‌وكارها و اشخاص مختلف با تفكر تجاري، صفحات و حساب‌هاي متخصصي مختلفي را در شبكه‌هاي اجتماعي اداره كنند؛ اما آيا حضور در شبكه‌هاي اجتماعي پاسخگوي نياز كسب‌وكارها و فروشگاه‌هاي آفلاين در فضاي اينترنت است؟ به‌طور قطع مي‌توان ادعا كرد كه پاسخ اين سؤال منفي است. پس چاره كار چيست؟ به‌طورحتم، داشتن يك وب‌سايت يا فروشگاه اختصاصي راهكاري حرفه‌اي‌تر براي حضور در فضاي الكترونيك است، اما اين راهكار، پيچيدگي‌هاي بيشتري نيز دارد. راه‌اندازي يك وب‌سايت نياز به تخصص و دانش بالاتري دارد كه شامل خريد دامنه، هاست، طراحي و برنامه‌نويسي فرانت و بك‌اند و حفظ و نگه‌داري مي‌شود.

رايو؛ تلفيقي از ساد‌گي براي فرايندي حرفه‌اي

ما در سايت ساز الكترونيك رايو با درانديشه متخصصين داشتن همه‌ي اين دغدغه‌ها براي متخصصاني كه راه‌اندازي وب‌سايت براي آن‌ها به شكل سنتي چه از انديشه متخصصين هزينه و چه از انديشه متخصصين زمان به‌صرفه نيست، راهكارهاي مختلف و متنوعي را درانديشه متخصصين گرفته‌ايم. رايو يك سرويس سايت‌ساز است كه به‌جرئت مي‌توان راه‌اندازي يك وب‌سايت يا فروشگاه در آن را به‌سهولت راه‌اندازي يك حساب متخصصي در شبكه‌هاي اجتماعي تشبيه كرد. البته نبايد چنين تصور كرد كه سادگي كار با رايو باعث شده تا عملكرد وب‌سايت‌هاي مدانديشه متخصصين كاهش داشته باشد. ما در رايو سعي كرده‌ايم كه دركنار ايجاد سادگي براي فرايند راه‌اندازي يك وب‌سايت، قابليت‌هاي حرفه‌اي را دراختيار متخصصان قرار دهيم.

در سايت ساز و فروشگاه ساز رايو تمام مراحل براي راه‌اندازي يك وب‌سايت يا فروشگاه را طي فرايند‌اي منظم با مراحل ساده به متخصص نمايش مي‌دهيم. طي ايجاد يك‌ وب‌سايت يا فروشگاه، خدماتي چون ارائه‌ي دامنه‌ي ir و هاستينگ نامحدود را به رايگان دراختيار متخصصان قرار مي‌دهيم. با رايو متخصصان نيازي به آگاهي از مراحل طراحي قالب و پياده‌سازي آن ندارند و كافي است تا با انتخاب قالب مدانديشه متخصصين خود، آن را اعمال كنند.

همان‌طور كه اشاره كرديم، ساده‌بودن ساخت يك وب‌سايت و فروشگاه اينترنتي با استفاده از رايو به اين معني نيست كه سطح خدمات ارائه‌شده نيز غيرحرفه‌اي است. متخصصان رايو قادر خواهند بود تا وب‌سايت يا فروشگاه خود را ازطريق اتصال به گوگل آناليتيكس و وب‌مستر مورد مطالعه قرار دهند.

سايت‌ساز و فروشگاه‌ساز الكترونيك رايو، يادگيري‌هايي را نيز تدارك ديده‌ تا متخصصان به‌راحتي بتوانند فرايند طراحي يك وب‌سايت را در قالب ويديوهاي كوتاه مشاهده كنند. البته ساخت يك وب‌سايت تنها در مرحله‌ي ساخت خلاصه نمي‌شود و نگه‌داري از آن نيز جزو نكات مهم است. ما در رايو سعي كرده‌ايم تا اين كار را نيز ساده كنيم. اضافه‌كردن زبان‌هاي مختلف به وب‌سايت، تغيير قالب، تأمين امنيت وب‌سايت، بهينه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو يا سئو دركنار آمار بازديد از سايت و همچنين اضافه‌كردن انواع درگاه‌هاي پرداخت، از جمله‌ي امكاناتي است كه رايو به‌سادگي آن را دراختيار متخصصانش قرار مي‌دهد.

شيوع ويروس كرونا با وجود تمامي تأثيرهاي منفي كه در جامعه داشت، باعث شد تا بسياري به اهميت حضور پررنگ‌تر در فضاي الكترونيك پي ببرند. ما در رايو سعي كرديم تا در اين دوران با ارائه‌ي تخفيف بالا به منظور راه‌اندازي وب‌سايت و فروشگاه، دركنار كسب‌وكارها باشيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات