استخدام در مالتينا

يك‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اگر دوست داريد در يك محيط دوستانه و گرم در حوزه دنياي ديجيتال فعاليت كنيد، استخدام مالتينا در رده‌هاي شغلي مختلف مي‌تواند بهترين انتخاب براي شما باشد.
تبليغات

به‌علت شيوع ويروس كرونا، امكان دوركاري در بسياري از رديف‌هاي شغلي براي شما وجود دارد و كار در شركت نيز در محيطي كاملا استرليزه و ايمن انجام خواهد مي‌شود.

با مالتينا بيشتر آشنا شويد

مالتينا دروازه قانوني خريد از آمازون و ورود قانوني كالا از آمريكا است. به‌علت عدم دسترسي متخصصان ايراني به وب‌سايت آمازون و نبود امكان خريد مستقيم، مالتينا واسطه متخصصان ايراني براي خريد از آمازون است. كافي است وارد سايت مالتينا شويد، كالاي موردانديشه متخصصينتان را پيدا كنيد، ويژگي‌هاي آن را به زبان فارسي بخوانيد و با كارت شتاب خود خريدتان را نهايي كنيد.

براي آشنايي و راهنمايي خريد محصولات آمازون، مي‌توانيد از مالتينا بلاگ كمك بگيريد و قبل از خريد اطلاعات كافي راجع به محصول و انتخاب هر مدل آن به دست آوريد.

محصول مدانديشه متخصصين توسط مالتينا خريداري شده و در زمان مقرر در منزل شما به سراسر ايران تحويل داده خواهد شد.

مزاياي همكاري با مالتينا

مالتينا فعاليت خود را از سال ۱۳۹۶ شروع كرده و شركتي مستعد رشد و رو به پيشرفت است. در دنيايي كه هر روز به سمت ديجيتالي‌شدن حركت مي‌كند، كار در محيطي مرتبط با اين حوزه مي‌تواند آينده شغلي و البته درآمد مناسب را براي شما تضمين كند.

مالتينا داراي تيمي حرفه‌اي، فعال و دوستانه است و جوياي افرادي است تا با ديد باز، خلاقيت بالا و اشتياق به ايجاد نوآوري و تغيير بتوانند در حين دنبال‌كردن علاقه شخصي و ساخت راخبار تخصصيه كاري حرفه‌اي خود، به پيشرفت و ترقي شركت كمك كنند.

باتوجه‌به شيوع ويروس كرونا، تا پايان سال كاري، امكان دوركاري براي بسياري از رديف‌هاي شغلي وجود دارد و در صورتي كه عنوان شغلي شما نياز به حضور فيزيكي داشته باشد، خيالتان از بابت رعايت پروتكل هاي بهداشتي كاملا آسوده باشد، همچنين وعده ناهار و ميان‌وعده نيز با مالتينا است.

درحال‌حاضر، استخدام در مالتينا در رديف‌هاي شغلي متفاوت، ممكن است و اگر شما نيز علاقه يا تجربه كافي در زمينه شغلي و حرفه‌اي خود داريد مي‌توانيد هم‌اكنون ازطريق لينك استخدام مالتينا در جابينجا اطلاعات كامل از نيروي انساني موردنياز و شرايط كاري را خوانده و نسبت به ارائه روزمه اقدام كنيد.

ساختمان مالتينا در استان البرز واقع شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات