خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي از فروشگاه اينترنتي ببين ببر

يك‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيم حرفه‌اي ببين ببر با به‌كارگيري متخصص كارشناسان زبده در زمينه­‌هاي مختلف و با مطالعه اطلاعات و مشخصات كالا، مقايسه برندهاي مختلف، شناسايي نقاط قوت و ضعف، اصل يا فيك بودن كالا و موارد بي‌شمار ديگر به شما عزيزان در انتخاب و خريد كالاي مدانديشه متخصصين ياري مي‌­رساند.
تبليغات

وقت طلا است و سايت ببين ببر آن را به شما هديه مي­‌دهد.

اين روزها كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن به وسيله‌اي حياتي براي كار و زندگي ما تبديل شده و بدون وجود آن‌ها نمي‌توانيم به امور روزانه خود بپردازيم. از جمله اين تجهيزات مي‌توان به كامپيوتر، لپ‌تاپ، هارد اكسترنال، اسپيكر روميزي، فلش مموري، فن يا سيني خنك‌كننده لپ‌تاپ، موس، كيبورد، ميكروفون، هدفون، تجهيزات چت تصويري و از همه مهم‌تر مودم اشاره كرد. ما در اين مقاله قصد داريم تا كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن را مطالعه كنيم تا به‌عنوان راهنماي خريد به شما كمك كند.

راهنماي خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن

براي خريد هر وسيله‌اي از كامپيوتر و لپ‌تاپ گرفته تا تجهيزات جانبي آن‌ها نيازمند راهنماي خريدي هستيم كه در آن به تمامي معيارها و فاكتورهاي ضروري براي انتخاب يك دستگاه مناسب اشاره شده باشد. در ادامه به تعدادي از اين تجهيزات جانبي ضروري اشاره مي‌كنيم:

مودم (Modem)

مودم‌ها معمولاً به‌صورت بي‌سيم يا باسيم توليد و در بازار عرضه مي‌شوند. كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن بدون وجود مودم و اينترنت، ابداً معنايي ندارد. زندگي در دنياي امروز بدون اينترنت، گويي از حركت ايستاده و ساكن است. مودم‌هاي همراه براي كساني طراحي شده‌اند كه مي‌خواهند در هر جايي اينترنت داشته باشند. وقتي كار شما هميشه وابسته به اينترنت است بايد به‌دنبال راه چاره‌اي باشيد كه هميشه دردسترس‌تان باشد. اين مودم‌ها نه‌تنها براي كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن، بلكه براي موبايل شما هم متخصصد دارند. براي اينكه بتوانيد يك دستگاه متناسب با نيازها و بودجه خود انتخاب كنيد بايد از يك راهنماي خريد مودم كمك بگيريد كه در سايت ببين ببر مي‌توانيد اين مطلب را بخوانيد.

هارد اكسترنال (External Hard Drive)

يكي از مهم‌ترين تجهيزات جانبي كامپيوتر و لپ‌تاپ، هارد اكسترنال است. زماني بود كه ما تمام اطلاعات خود را روي DVD ذخيره مي‌كرديم، اما با ظهور هاردهاي اكسترنال، متخصصان با خيالي آسوده اطلاعات ارزشمند خود را روي اين وسيله ذخيره مي‌كنند. هارد اكسترنال به‌عنوان يكي از تجهيزات جانبي كامپيوتر در ظرفيت‌هاي مختلفي از ۵۰۰ گيگ گرفته تا بيشتر از ۲ ترابايت در بازار وجود دارد. هاردهاي اكسترنال بيشتر در ظرفيت‌هاي ۱ تا ۲ ترابايتي خريداري مي‌شوند. شما براي انتخاب يك حافظه خارجي متناسب با نيازهاي خود به يك راهنماي خريد هارد اكسترنال احتياج داريد. اين راهنماي خريد حرفه‌اي را مي‌توانيد در سايت ببين ببر بخوانيد.

فن يا سيني خنك‌كننده لپ‌تاپ

وقتي تمام طول روز را با لپ‌تاپ كار مي‌كنيد، بايد از يك فن يا سيني خنك‌كننده استفاده كنيد تا دستگاه شما كارايي بهتري داشته باشد. چرا كه با بالا رفتن دماي دستگاه و هم‌زمان كار كردن با لپ‌تاپ به سيستم فشار آمده و ممكن است در طولاني‌مدت به آن آسيب وارد كند.

مرجع متخصصين ايران سايت ببين ببر

موس و كيبورد

موس و كيبورد از جمله قديمي‌ترين قطعات سخت‌ افزاري كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن هستند. اين دو وسيله اولين و تنها راه ارتباطي بين متخصص و كامپيوتر هستند. موس در لپ‌تاپ، جاي خود را به پد لمسي داده اما هنوز هستند افرادي كه از موس نيز استفاده مي‌كنند چون براي آن‌ها متخصصي راحتتري دارد.

اين روزها كه بسياري از افراد به‌دليل شيوع ويروس همه‌گير كرونا در خانه كار مي‌كنند، كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن اهميت بيشتري پيدا كرده است. دوركاري، متخصصان را به تجهيز كامپيوتر و لپ‌تاپ خود ترغيب كرده است تا فضاي راحت‌تري را براي كار كردن در خانه براي خود ايجاد كنند. اما براي اين كار نياز به راهنماي خريد داريم تا بتوانيم دستگاهي متناسب با نيازها و بودجه خود خريداري كنيم.

سايت ببين ببر به آدرس bbinbbar.com يك راهنماي كامل و جامع براي خريد كامپيوتر و لوازم جانبي است. شما قصد خريد كداميك از تجهيزاتي كه در اين مقاله به آن‌ها اشاره كرديم را داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات