رسپينا؛ لاخبار تخصصي استفاده مدارس و مؤسسات يادگيريي از اينترنت اختصاصي براي يادگيري الكترونيك

يك‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با شروع فصل پاييز و بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها، بسياري از دانش‌آموزان و دانشجويان به‌صورت مجازي در كلاس‌هاي يادگيريي خود شركت مي‌كنند.
تبليغات

با برگزاري كلاس‌ها به‌صورت الكترونيك، نياز مدارس و موسسات به اينترنتي پايدار و با سرعت آپلود و دانلود بالا، بيش‌ازپيش شده است، ولي معلمان و مسئولان يادگيري‌هاي الكترونيك بارها با اشكالاتي نظير آپلود فايل‌هاي يادگيريي و قطع و وصل‌شدن اتصال اينترنت در كلاس درس مواجه شده‌اند. در چنين شرايطي به‌دليل فراهم نبودن امكانات و زيرساخت مناسب، با وجود تلاش‌هاي بي‌وقفه كادر يادگيريي، كلاس‌هاي الكترونيك از كيفيت مطلوبي برخوردار نيستند. در همين راستا، مسئولان يادگيريي در تلاش هستند تا با انتخاب بهترين سرويس اينترنت، بستر لازم را براي برگزاري هرچه بهتر كلاس‌هاي الكترونيك فراهم كنند.

شركت رسپينا در راستاي حل اين اشكالات، در يك طرح ويژه، سرويس پهناي باند اختصاصي خود را با تخفيف به مدارس و مؤسسات يادگيريي ارائه مي‌كند. در اين كمپين، اينترنت اختصاصي رسپينا با سرعت و حجم نامحدود، تا ۲۵٪ تخفيف به مدارس و مؤسسات يادگيريي ارائه مي‌شود و نصب و راه‌اندازي آن رايگان خواهد بود. ازآنجاكه آپلود و به‌اشتراك‌گذاري فايل‌هاي يادگيريي صوتي و تصويري به اينترنتي با سرعت بالا و حجم نامحدود نياز دارد، سرعت آپلود اين سرويس كاملا باز بوده و مدارس و مؤسسات يادگيريي مي‌توانند بدون محدوديت در حجم و سرعت فايل‌هاي خود را به اشتراك بگذارند.

رسپينا همچنين راهكار تلفن VoIP خود با نام نكسفون را نيز با ۵۰٪ تخفيف به اين مراكز يادگيريي ارائه مي‌كند. اين سرويس تلفن سازماني بدون وابستگي به خطوط تلفن و بر بستر اينترنت، تعرفه تماس‌ها را تا ۵۰٪ كاهش مي‌دهد و در منزل يا هر مكان ديگري ازطريق تلفن همراه يا پنل تحت وب دردسترس خواهد بود. با استفاده از سرويس نكسفون، كليه تماس‌هاي درون شبكه‌اي نيز رايگان خواهد بود.

رسپينا با دارا بودن بيش از ۴۶۰ پاپ‌سايت در سراسر كشور و با ۲۰ سال سابقه فعاليت، انتخاب بيش از ۸۰٪ بزرگ‌ترين سازمان‌ها در ايران است. رسپينا با همراهي ۲۴ ساعته در تمام روزهاي هفته و تضمين ۹۹.۵٪ پايداري سرويس، بهترين انتخاب براي سازمان‌ها و مراكزي است كه به پهناي باند متقارن با سرعت و حجم نامحدود نياز دارند.

براي كسب اطلاعات بيشتر، لطفا روي اين لينك كليك كنيد يا با شماره 02191070000 تماس حاصل كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات