افزايش فروش اينترنتي در قرنطينه آذرماه سال ۹۹ با همكاري پادرو

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با همكاري سه شركت پادرو، زيتل و ابر آروان زيرساخت‌هاي لازم براي افزايش و رشد دوباره خريد اينترنتي در ايام قرنطينه آذرماه سال ۹۹ فراهم شد.

سه شركت پادرو، زيتل و ابر آروان با هدف ايجاد زيرساخت‌هاي لازم براي همه فروشنده‌ها و فروشگاه‌هاي الكترونيك، سعي دارند رشد فروش الكترونيك در ايران را تسريع ببخشند. از ۷ تا ۳۰ آذرماه به دليل هم‌زماني دو جشنواره بزرگ بلك‌فرايدي و يلدا با قرنطينه سراسري در تهران، نياز فروشگاه‌هاي الكترونيك به خدمات و زيرساخت‌هاي بهتر براي خدمت‌رساني به مردم بيش‌ازپيش مورد توجه قرار گرفته است.

پادرو  اولين بازار اينترنتي شركت‌هاي پستي، در اين ايام فرصتي براي همه فروشندگان الكترونيك فراهم كرده است تا بتوانند سفارش خريداران الكترونيك را در ايام محدوديت و قرنطينه با ارزش ۷ هزار تومان از تهران به سراسر ايران ارسال كنند. پادرو با شركت‌هاي بزرگ پستي همكاري دارد و از دو طريق API و ثبت سفارش انبوه در رابط‌كاربري مي‌تواند به بهبود و سرعت ارسال سفارش‌ها كمك كند.

دركنار پادرو شركت ابر آروان كه تنها ارائه‌كننده زيرساخت يكپارچه ابري در ايران است، اعتباري ۲۵۰ هزار توماني براي فروشگاه‌هاي الكترونيكي كه در اين ايام به زيرساخت بهتر و باكيفيت‌تري براي فعاليت نياز دارند؛ در انديشه متخصصين گرفته است. ابر آروان در حال ‌حاضر با كمك ده محصول ابري مختلف مثل CDN، سرور ابري، پلتفرم صوتي و ويدويي،  فضاي ذخيره‌سازي ابري و پلتفرم پخش زنده به بيش از ۴۰ هزار وب‌سايت و كسب‌وكار الكترونيك بزرگ و كوچك خدمات ارائه مي‌دهد. فروشگاه‌هاي الكترونيك با استفاده از سرويس‌هاي مختلف ابري آروان مي‌توانند وب‌سايت‌شان را  سريع‌تر و امن‌تر كنند و در كمتر از يك دقيقه سرور مجازي خود را داشته باشند.

زيتل به‌عنوان يكي از سرويس‌دهندگان باكيفيت اينترنت در تهران، يك تخفيف ۲۵ درصدي براي  اينترنت سازماني، كاركنان فروشگاه‌هاي الكترونيك كه دوركار هستند و از منزل كار مي‌كنند منظور كرده است. متقاضياني كه از اين بسته استثنايي يعني خدمات پادرو، زيتل و ابر آروان استفاده كنند، مي‌توانند در اولويت نصب و راه‌اندازي شركت زيتل باشند.

با شروع محدوديت‌هاي دوباره به دليل فراگير شدن كرونا و افزايش مبتلايان به اين بيماري، بسياري از كسب‌وكارها به ناچار مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي خود را تعطيل كرده‌اند ولي اين شرايط فرصتي  براي پلتفرم‌هاي الكترونيك فراهم كرده است تا مردم بتوانند در اين ايام نيز خريد كنند. طبق آمار منتشرشده در بهار ۹۹ و هم‌زمان با شروع محدوديت‌هاي كرونايي، تراكنش‌هاي اينترنتي و الكترونيك ۲۲۹ درصد افزايش پيدا كرد.در اين ايام  تراكنش‌هاي خريد الكترونيك از ۳۱۶ ميليون تراكنش در ۴ ماهه ۹۸ به ۴۷۲ ميليون تراكنش در سال جاري رسيده است كه ۴۹٫۳ درصد افزايش نشان مي‌دهد.

به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد با ادامه محدوديت‌ها نياز مردم به خريد الكترونيك افزايش پيدا كند و دركنار آن، فروشگاه‌هاي الكترونيك ناچار به افزايش ظرفيت و بهبود زيرساخت‌هاي خود خواهند بود. كمپين «از حالا تا يلدا» از هفتم تا سي‌ام آذرماه اين فرصت را دراختيار فروشگاه‌هاي الكترونيك قرار مي‌دهد تا بتوانند براي خدمت‌رسانيِ بهتر به مردم از اين بسته استثنايي استفاده كنند.

درباره پادرو

پادرو به‌عنوان بزرگ‌ترين زيرساخت مديريت خدمات حمل‌ونقل و لجستيك كاملا مبتني بر تكنولوژي و ازطريق توسعه ابزارهاي آي‌تي فعاليت خود را آغاز كرده ‌است. پادرو با هدف رفع نياز همه فروشندگان و همه خريداران در فضاي الكترونيك راه‌اندازي شده تا در نهايت تجربه خريد اينترنتي بهتري براي مردم ايران فراهم كند.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات