فروش جديدترين بازي هاي دنيا، كنسول بازي و لوازم جانبي در فروشگاه اينترنتي تك سيرو

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فروشگاه اينترنتي تك سيرو در زمينه فروش انواع كنسول، بازي‌هاي اورجينال و لوازم جانبي فعاليت مي‌كند.
تبليغات

وب‌سايت تك سيرو تابستان سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و شما عزيزان مي‌توانيد در اين فروشگاه به مشاهده ارزش و خريد PS5، اطلاع از ارزش انواع كنسول بازي يا خريد Xbox Series X، نينتندو سوئيچ و انواع محصولات گيمينگ مانند لوازم جانبي و بازي‌هاي پلمب و اصلي اقدام كنيد.

اعضاي مؤسس فروشگاه با بيش از ۱۵ سال سابقه تجاري در زمينه بازي‌هاي ويديويي، افتخار خدمت‌رساني به دوستان و مشتريان گرامي را در قالب برندهاي تجاري مختلف داشته‌اند. تجربه‌اي كه در اين سال‌ها به دست آمد، اندوخته بزرگي است كه تيم تك سيرو را در خلق برندي تازه ياري كرده.

مرجع متخصصين ايران techsiro-1

مشتريان گرامي مي‌توانند با اطمينان از اصل بودن كالاها و مجوزهاي فروشگاه تك سيرو از ارگان‌هاي معتبر، به خريد كنسول بازي و انواع محصولات مرتبط اقدام كنند.

فروشگاه تك سيرو داراي نماد اعتماد الكترونيك دو ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز رسمي بنياد ملي بازي‌هاي كامپيوتري از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است. همچنين فروشگاه تك سيرو ضمانت مي‌دهد كه پايين‌ترين ارزش و بهترين كيفيت را به شما عزيزان ارائه دهد.

شما مي‌توانيد ارزش ما را با ديگر فروشگاه‌ها مقايسه كنيد و در صورت مشاهده ارزشي پايين‌تر از فروشگاه تك سيرو، كافي است به قسمت همراهي الكترونيك پيام دهيد تا ارزش را مطالعه كنند.

تمامي كالاهاي فروشگاه تِك سيرو داراي ۱۰ روز ضمانت بازگشت كالا و ضمانت اصالت و اورجينال بودن كالا هستند.

مرجع متخصصين ايران techsiro-2

هر هفته كدهاي تخفيفي به متخصصان ارائه مي‌شود و محصولاتي با تخفيف در فروشگاه به فروش مي‌رسند كه متخصصان اينستاگرام مي‌توانند از آن‌ها اطلاع داشته باشند و همچنين هر ماه در لايو پيج اينستاگرام مجموعه تك سيرو قرعه‌كشي برگزار مي‌شود؛ پس پيشنهاد مي‌كنيم ما را دنبال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات