خريد لوازم جانبي موبايل از دلتوس

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت دلتوس واردكننده انواع لوازم جانبي موبايل و ارائه‌دهنده تمامي خدمات تعميرات موبايل با قطعات اصلي در سريع‌ترين زمان است.
تبليغات

دلتوس، برند اختصاصي در زمينه فروش الكترونيك لوازم ديجيتال، تعميرات انواع موبايل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفيس و خدمات پس از فروش است كه در سال ۱۳۸۶ با همكاري جمعي از سرمايه‌گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در اين صنعت به وجود آمد. اين ايده در ابتداي راه با فرازونشيب‌هايي مواجه بود؛ اما ما به‌سرعت توانستيم در بخش‌هاي تجاري و بازرگاني اين صنعت، نامي پرآوازه براي خود ايجاد كنيم.

هميشه تمركز ما روي خريد تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، آي مك و خلاصه بسياري از لوازم ديجيتالي است كه براي پيشبرد كارهايمان به آن‌ها نياز داريم؛ اما اگر دقت كرده باشيد، هميشه بعد از خريد وسيله الكترونيكي مورد انديشه متخصصين، با يك چالش بزرگ‌تر و البته بسيار مهم‌تر رو‌به‌رو خواهيد شد: لوازم جانبي موبايل! اگر اغراق نكرده باشيم، ۵۰ در صد از خريد يك وسيله ديجيتال، خريد ديوايس آن است و باقي، خريد لوازم جانبي براي متخصصي بهتر و شايسته از يك وسيله الكترونيكي.

جداي از تكميل يك وسيله ديجيتال به وسيله ي لوازم جانبي و نياز متخصصان به آن‌ها، خلاقيت شركت‌ها در توليد اين وسيله‌ها فوق‌العاده است و اصلا عجيب نيست كه روزي در خيابان راه برويد و ببينيد كه يك موبايل پرنده، در حالي‌كه صاحبش با آن صحبت مي‌كند در آسمان در حال پرواز است!

تصورش را بكنيد كه روزي تلفن‌هاي همراه به وسيله‌ي وارد كردن يك كد مخصوص شارژ كنيد. مي‌دانيم تصورش سخت است؛ هنوز با وجود اين همه پيشرفت تكنولوژي باز هم غير قابل باور است كه برخي از فانتري‌هاي انسان‌ها در حوزه‌ي تكنولوژي به واقعيت بپيوندد؛ اما به قول يك مثل معروف، غير ممكن، غير ممكن است. درادامه با ما همراه باشيد تا لوازم جانبي موبايل و اهميت وجود آن‌ها را بيشتر مورد مباحثه و مطالعه قرار بدهيم.

مرجع متخصصين ايران deltous-2

لوازم جانبي موبايل

شما يك موبايل تلفن همراه داريد كه وجود آن براي شما بسيار مهم است. در واقع بسياري از كارهاي روزانه‌ي خود را با استفاده از آن انجام مي‌دهيد و بدون وجود آن، انگار چيزي گم كرده‌ايد و نداريد!

حالا تصور كنيد كه همين موبايل اشكال‌گشاي شما، در طي يك بي‌احتياطي از دستتان به زمين بيفتد. گاهي اوقات برخي از افراد با تصور چنين فكري، خون درون رگ‌هايشان براي ۱ ثانيه هم كه شده، يخ مي‌بندد يا حداقل ما كه اينگونه هستيم!

به هر حال، در حال حاضر ارزش موبايل‌ موبايل گران است و اگر ضربه‌اي به آن وارد شود و نياز به تعميرات پيدا كند، در بهترين حالات قطعات خارجي آن و در بدترين حال متصور، قطعات داخلي موبايل ضربه خواهند ديد و حتي احتمال سوختن صفحه‌نمايش، آسيب ديدن دوربين يا ترك خوردن بدنه‌ي آن بسيار وجود دارد.

اما اگر از لوازم جانبي موبايل استفاده كنيد، مي‌توانيد از اجزايي همچون بدنه‌ي موبايل، صفحه‌نمايش و بسياري از قسمت‌هاي حساس موبايل كه ممكن است خيلي راحت آسيب ببينند، مراقبت كنيد.

فوايد لوازم جانبي براي تلفن همراه

يكي از مهم‌ترين فوايد استفاده از لوازم جانبي براي موبايل‌هاي تلفن همراه اين است كه اين وسيله‌ها، امنيت موبايل را بسيار بالا مي‌برند، امكانات و قابليت‌هاي جديدي به موبايل اضافه مي‌كنند و همچنين، ظاهر و قيافه‌ي موبايل شما را بسيار تغيير مي‌دهند.

در واقع همه اين را به‌خوبي مي‌دانيم كه مي‌توانيم با استفاده از اكسسوري مورد علاقه‌ي خود، ظاهر موبايل يا حتي رنگ آن را با خريد قاب موبايل به رنگ و شكل مورد علاقه‌ي خود، تغيير بدهيم.

خريد لوازم جانبي موبايل

البته خريد لوازم جانبي براي موبايل، تنها به خريد قاب موبايل خلاصه نمي‌شود بلكه لازم است در زمان خريد موبايل، دنياي بزرگ و بعضا بسيار بزرگ‌تر لوازم جانبي را در انديشه متخصصين بگيريد؛ زيرا به‌طور مثال، بعضي وقت‌ها ممكن است بدشانسي سراغ شما و تلفن همراهتان بيايد و باتري موبايل موبايلتان خراب ‌شود و در نتيجه مجبور مي‌شويد آن را براي تعويض به يكي از مراكز تعميرات تخصصي موبايل و تأمين اكسسوري ببريد.

بياييد مثالمان را كمي ملموس‌تر كنيم. تصور كنيد كه شارژرتان خراب شده است و به يك شارژر اصل و باكيفيت نياز داريد؛ مي‌خواهيد به مسافرت برويد و يك پاور بانك نياز داريد؛ به كابل و تبديل‌هاي خاص نياز داريد؛ به هدفون، هندزفري يا اسپيكر نياز داريد، گلس موبايل موبايل مي‌خواهيد؛ براي گرفتن عكس‌ سلفي نياز به يك هولدر داريد و بسياري از مثال هاي ديگر، همگي نشان از اهميت لوازم جانبي موبايل دارند.

مرجع متخصصين ايران deltous-3

تنوع لوازم جانبي موبايل

البته در زمينه‌ي تنوع لوازم جانبي موبايل، دستمان باز است و مي توانيم از وسايل ديگري نيز نام ببريم. كه عبارت‌اند از مونوپاد كه براي سلفي گرفتن استفاده مي‌شود؛ قلم كه در بعضي از موبايل‌ها به‌جاي لمس انگشتي از آن استفاده مي شود؛ استند يا هولدر كه براي ثابت نگه ‌داشتن موبايل در يك حالت مشخص در زمان فيلم‌ ديدن يا كار كردن از آن استفاده مي‌شود.

پايه‌ي مغناطيسي كه براي وصل كردن و ثابت نگه ‌داشتن موبايل به بدنه‌‌ي ماشين وصل مي‌شود و در اغلب اوقات آهنربايي است؛ ساعت هوشمند كه به آن مچ‌‌بند هوشمند هم مي‌گويند و براي امكانات بيشتر و كامل‌تر، مثلا ورزش كردن، سنجش ضربان قلب، پياده‌‌روي، خواندن راحت‌تر پيام‌ها و جواب‌ دادن به تماس‎‌ها و برخي امكانات جذاب ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در اين مطلب درباره لوازم جانبي موبايل مفصلا براي شما گفتيم. لوازم جانبي موبايل‌هاي تلفن همراه و موبايل مكمل هم هستند. سازندگان مهم‌‎ترين اكسسوري‌هاي لازم موبايل را در جعبه‌ي آن‌ قرار مي‌دهند تا خريداران به‌راحتي از موبايل استفاده كنند؛ اما نياز متخصصان به لوازم جانبي برندهاي مختلفي همچون اپل، سامسونگ، شيائومي و هواوي پابرجا است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات