جيب استور؛ فروشگاه اينترنتي تخصصي براي دانشجويان

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سايت جيب استور از سال ۱۳۹۸ فعاليت خود را به‌عنوان فروشگاه فايل متفاوت شروع كرده است و در زمينه ساخت قالب پاورپوينت و راخبار تخصصيه و ديگر فايل‌ها فعاليت مي‌كند.
تبليغات

تفاوت جيب استور با ديگر سايت‌هاي فروش فايل، كيفيت درخورتوجه فايل‌هاي اين مجموعه است. همچنين، فايل‌ها به‌طورمنظم دسته‌بندي شده‌اند و با ورود به هر دسته‌بندي، مي‌توانيد به‌راحتي فايل مدانديشه متخصصين خود را پيدا و دانلود كنيد. درادامه، با چند نمونه از فايل‌هاي متخصصدي سايت جيب استور آشنا مي‌شويم.

ساخت پاورپوينت حرفه‌اي با استفاده از قالب پاورپوينت

مرجع متخصصين ايران جيب استور

روزانه هزاران نفر به‌دنبال مقالاتي هستند كه نحوه طراحي پاورپوينت‌‌هاي حرفه‌اي را به آن‌ها بياموزد؛ اما ساخت پاورپوينت حرفه‌اي مخصوصا براي كساني كه زياد با نرم‌افزار پاورپوينت كار نكرده‌اند، كار بسيار دشواري است و بايد چندين ساعت يا حتي چندين روز وقت بگذارند تا بتوانند پاورپوينت مناسبي تهيه كنند.

روشي وجود دارد كه مي‌توان در كمتر از يك ساعت يك پاورپوينت فوق‌حرفه‌اي ساخت. درواقع، مي‌توانيم به‌جاي ساخت پاورپوينت از قالب پاورپوينت يا همان تمپليت پاورپوينت استفاده كنيم و با انتخاب تم پاورپوينتي مطابق با سليقه‌ي خودمان، فقط متن پاورپوينت را در داخل تم مدانديشه متخصصينمان قرار دهيم و از پاورپوينت حرفه‌اي استفاده كنيم.

اگر به لينكي برويد كه در بالا برايتان قرار داده‌ايم، با صدها قالب پاورپوينت متنوع و جذاب رو‌به‌رو مي‌شويد و مي‌توانيد در موضوعات مختلف از اين قالب‌ ها استفاده كنيد.

تايپ خودكار نيم‌فاصله در ورد با نرم‌افزار ويراستار متون فارسي

مرجع متخصصين ايران جيب استور

يكي ديگر از فايل‌هاي متخصصدي سايت جيب استور نرم‌افزار ويراستار متون فارسي است كه با استفاده از آن كل نيم‌فاصله‌هاي متن به‌طورخودكار و در كمتر از ۶۰ ثانيه اصلاح مي‌شود. درواقع ،تايپ نيم فاصله در ورد كار زمان‌بري است و خيلي از دانشجويان و نويسندگان جزوه رايگان آن را با كليد اشتباهي تايپ مي‌كنند؛ ولي با استفاده از اين نرم‌افزار بدون رعايت نيم‌فاصله در ورد تمام نيم‌فاصله‌ها با اجراي نرم‌افزار به‌طورخودكار اصلاح مي‌شود. همچنين، علائم نگارشي و فعل‌هاي چسبيده نيز با استفاده از نرم‌افزار ويراستار متون فارسي اصلاح مي‌شود.

با استفاده از قالب راخبار تخصصيه، راخبار تخصصيه‌ي حرفه‌اي بسازيد

درست است كه هرچه توانايي شما در يك كار بيشتر باشد، بخت استخدامتان نيز بيشتر است؛ اما شما بايد بتوانيد اين توانايي را به كارفرما يا مدير شركتي نشان دهيد كه قصد داريد در آن استخدام شويد.

براي نشان‌دادن توانايي خود به كارفرما و مدير شركت، بهتر است از راخبار تخصصيه حرفه‌اي و شيك استفاده كنيد تا رنگ‌ولعاب خوبي به توانايي‌هايتان بدهد و همان اول شما را از ديگران متمايز كند.

براي طراحي راخبار تخصصيه، مي‌توانيد خودتان دست به كار شويد و طراحي راخبار تخصصيه را شروع كنيد و هم مي‌توانيد از سايت جيب استور استفاده كنيد. اگر به سايت جيب استور برويد و روي دسته راخبار تخصصيه كليك كنيد، با چندين قالب راخبار تخصصيه حرفه‌اي رو‌به‌رو مي‌شويد كه از قبل طراحي شده است و شما فقط بايد مشخصات خود را در قسمت‌هاي تعيين شده وارد كنيد. قالب‌هاي راخبار تخصصيه سايت جيب استور سبك‌ها و طرح‌هاي مختلفي دارد و مي‌توانيد انواع راخبار تخصصيه را مثل راخبار تخصصيه تحصيلي، راخبار تخصصيه كاري و... از اين سايت دانلود كنيد.

آيا شما از سايت جيب استور استفاده كرده‌ايد؟ شما چه انديشه متخصصيني درباره اين سايت داريد؟ در قسمت انديشه متخصصينات‌ها، انديشه متخصصينتان را برايمان كامنت كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات