آيا محصولات لوازم خانگي دوو داراي خدمات پس از فروش رسمي در ايران هستند؟

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
انتخاب الكترونيك با هدف ارائه خدمات همراهي متخصص و تعمير لوازم خانگي دو راه‌اندازي شده است تا امكان دريافت خدمات پس از فروش را براي مشتريان اين برند فراهم كند.
تبليغات

هر برند خارجي براي آنكه انديشه متخصصين مصرف‌كنندگان يك كشور را جلب كند، بايد توانايي ارائه طيف كاملي از خدمات مرتبط با محصول را داشته باشد. همراهي و خدمات پس از فروش مطمئن، يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي متقاضيان خريد لوازم خانگي خارجي است. 

زيرا اگر كالايي مثل يخچال سايد باي سايد يا ماشين لباسشويي خراب شود و قطعات لازم و تعميركار متخصص براي عيب­‌يابي آن وجود نداشته باشد، عملاً آن وسيله بلااستفاده شده و خانواده­ را متحمل هزينه‌هاي زيادي مي‌كند. از طرف ديگر، سپردن تعمير وسايل منزل به افراد غيرمتخصص، با ريسك استفاده از لوازم يدكي فيك و آسيب به دستگاه همراه است. برند دوو (Daewoo) كه يكي از محبوب‌ترين برندهاي كره‌اي بازار لوازم خانگي دنيا است، به پشتوانه حمايت يك هلدينگ لوازم خانگي معتبر و بزرگ يعني «انتخاب الكترونيك»، توانسته حضور قدرتمند و مؤثري در بازار لوازم خانگي كشور داشته باشد و رضايت و اعتماد مصرف­‌كنندگان ايراني را جلب كند. 

«انتخاب الكترونيك» و پوشش كامل خدمات پس از فروش «دوو»

«انتخاب الكترونيك» بزرگ‌ترين مجتمع توليدكننده لوازم خانگي در ايران و خاورميانه با هدف ارائه خدمات همراهي متخصص به مشتريان محصولات دوو راه‌اندازي شده است. اين شركت با ارائه سرويس‌هاي همراهي و تعمير براي طيف وسيعي از محصولات اعم از يخچال، ­فريزر، سايد باي سايد، ماشين لباسشويي و ظرفشويي، لوازم صوتي و تصويري اجاق گاز و ... خيال مشتريان اين برندها را از دريافت بهترين خدمات پس از فروش راحت كرده است. 

انتخاب الكترونيك پوشش جغرافيايي قابل توجهي را براي ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگي در سراسر كشور فراهم مي‌كند. انتخاب الكترونيك داراي ۲۲ دفتر منطقه‌اي مجهز خدمات مشتريان در استان‌هاي كشور بوده و در تمامي كلان‌شهرها داراي مركز سرويس پيشرفته است. حدود ۳۰۰ تكنسين متخصص استخدامي در دفاتر همراهي و خدمات متخصص اين شركت مستقر هستند. 

مركز تماس «انتخاب الكترونيك» با شماره 1699، به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامي روزهاي هفته، آماده پاسخگويي به اشكالات مشتريان و هماهنگي براي ارائه خدمات همراهي پس از فروش به خريداران محصولات دوو است. متخصص كارشناسان مجرب مستقر در اين مركز، به محض دريافت تماس، موضوع را مطالعه كرده و آن را براي رسيدگي و اجرا به نزديك‌ترين دفتر متخصص شركت ارجاع مي­‌دهند. 

مزاياي ارائه خدمات پس از فروش «دوو» توسط «انتخاب الكترونيك»

در ادامه به معرفي و تشريح مهم­‌ترين مزاياي ارائه خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگي دوو توسط مجموعه معتبر «انتخاب الكترونيك» مي‌پردازيم: 

پوشش گسترده جغرافيايي

داشتن گسترده‌ترين شبكه خدمات پس از فروش لوازم خانگي را مي‌توان يكي از مهم‌ترين مزيت‌هاي «انتخاب‌­الكترونيك» به حساب آورد. «انتخاب الكترونيك» داراي حدود ۹۰۰ نمايندگي مجاز در بيش از ۴۵۰ شهر در سراسر كشور است كه دسترسي به خدمات باكيفيت و مطلوب را براي مشتريان برند دوو تضمين مي‌كند. مجموعاً بيش از ۲۰۰۰ سرويس‌كار در اين مجموعه مشغول ارائه خدمات به مشتريان هستند. 

تأمين قطعات يدكي اصل

 يكي از اصلي­‌ترين اشكالاتي كه ممكن است در استفاده از لوازم خانگي خارجي پيش آيد، پيدا نكردن قطعات و لوازم يدكي لازم براي تعمير يا سرويس كردن محصول است. در مواقعي كه برند مورد استفاده، نمايندگي مشخصي نداشته باشد، ممكن است مصرف‌كننده نتواند قطعه مورد نياز براي تعمير وسيله را پيدا كند يا گروهي سوءاستفاده ­گر، قطعات فيك و بي­‌كيفيت را به‌جاي قطعه اصل به وي بفروشند. «انتخاب الكترونيك» با داشتن تعامل مستقيم با شركت كره‌اي دوو، تأمين بهترين و باكيفيت­‌ترين لوازم يدكي براي محصولات اين برند را تضمين مي‌كند. اين مجموعه با داشتن انبار قطعات يدكي، خيال مصرف‌كنندگان دوو را از تأمين به موقع قطعات اصل لوازم خانگي اين برند راحت كرده و  سريع‌ترين و بهترين سرويس‌ها را براي مصرف­‌كنندگان فراهم مي‌كند. 

عيب­‌يابي و تعمير سريع

انتخاب الكترونيك با داشتن متخصصان يادگيري­‌ديده، اين امكان را فراهم آورده تا تعمير لوازم خانگي برند دوو در سريع­‌ترين زمان ممكن انجام شوند. بيش از ۹۵ درصد تعميرات، در محل و نزد خود مشتري بااين‌حال اين مجموعه با داشتن كارگاه‌هاي تعميرات تخصصي، اين امكان را دارد تا تعميرات پيچيده‌تر را نيز به بهترين نحو انجام دهد و محصولي سالم و آماده كار در اختيار مشتري قرار دهد. 

 نصب و راه‌اندازي رايگان محصولات دوو

خريداران محصولات دوو مي‌توانند از خدمات نصب و راه‌اندازي رايگان بهره‌مند شوند. با زيرساختهاي تكنولوژيك فراهم شده در شبكه هوشمند نصب «انتخاب الكترونيك»، اين امكان فراهم آمده تا تمامي مراحل انجام اين فرايند، توسط بخش همراهي اين شركت رصد شود. هدف از اين امر، تأمين بالاترين سطح كيفي ارائه خدمات نصب است.

گارانتي دوساله محصولات دوو

محصولات دوو داراي گارانتي خدماتي دوساله شركت «انتخاب‌­الكترونيك» هستند. در اين دوره، تمامي خدمات پس از فروش، بدون محدوديت و به‌صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شوند. حتي درصورتي‌كه در اين بازه زماني، براي تعمير دستگاه نياز به انتقال آن به كارگاه‌هاي تخصصي باشد، اياب و ذهاب به‌صورت كاملا رايگان توسط نمايندگان اين شركت انجام خواهد شد. حداكثر مدت ارائه همراهي قطعات دوو، ۱۰ سال است. 

نرخ رضايت بالاي دريافت‌كنندگان خدمات

مطابق مطالعه و تأييد سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان در فرايند ارزيابي شركت‌هاي خدماتي و اهدا تنديس طلاي سال ۱۳۹۹، نرخ رضايت دريافت‌كنندگان خدمات انتخاب ­الكترونيك بيش از ۹۲ درصد بوده و نمره كل ارزيابي عمومي و تخصصي شركت حدود ۹۶ از ۱۰۰ برآورد شده است. اين شركت براي دهمين سال پياپي موفق به دريافت تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان شده است. 

جمع‌بندي 

كشور كره جنوبي را مي‌توان يكي از قطب‌هاي توليد لوازم خانگي دنيا به حساب آورد. انتخاب الكترونيك به‌عنوان بزرگ‌ترين و پرافتخارترين مجموعه در زمينه توليد انواع لوازم خانگي در ايران، با اصل دانستن مقوله اشتغال و توليد ملي با شركت‌هاي بزرگ دنيا ارتباط دوسويه، مؤثر و مفيد برقرار كرده است؛ يكي از شاخص‌ترين ارتباطات اين شركت، تعامل با شركت «دوو الكترونيك» است. اين ارتباط نه به‌صورت واردات صرف از كره به ايران، بلكه يك ارتباط دوطرفه با محوريت دانش، توليد و رشد اقتصادي بوده است. 

به لطف اين همكاري دوسويه و چندين ساله، محصولات متنوع و باكيفيت دوو اعم از يخچال، يخچال­ فريزر، سايدباي­سايد، ماشين لباسشويي و ظرفشويي، اجاق ­گاز، تلويزيون، مايكروويو، كولرگازي، جاروبرقي و تمامي محصولات توكاري مانند هاب، هود، فر، سينك و... در اختيار مصرف‌كنندگان ايراني قرار گرفته است. ارائه همراهي متخصص و خدمات پس از فروش تمامي محصولات اين برند توسط يك شركت ايراني معتبر، لذت استفاده بي­‌دغدغه از اين لوازم را در شرايط تحريمي سال‌هاي اخير براي مصرف‌كننده ايراني فراهم آورده است. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات