گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از افتتاح مركز رشد و نوآوري دانشگاه آزاد اسلامي در واحد علوم و تحقيقات

مرجع متخصصين ايران
مركز رشد و نوآوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات با حضور معاون علمي و فناوري رئيس جمهور، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و مديرعامل پارادايس هاب افتتاح شد.
تبليغات

مراسم افتتاح مركز رشد و نوآوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات با حضور سورنا ستاري، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور، محمدمهدي طهرانچي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و حامد حافظي، مديرعامل پارادايس هاب در جزوه رايگانخانه دكتر حبيبي اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

ستاري و طهرانچي ضمن افتتاح مركز رشد و نوآوري واحد علوم و تحقيقات، از بخش‌هاي مختلف اين مركز بازديد و در جريان فعاليت‌هاي شركت‌هاي دانش بنيان مستقر قرار گرفتند. مركز رشد و نوآوري واحد علوم و تحقيقات از جمله مراكزي است كه با هدف متخصصدي كردن و تبديل علم به ثروت ضمن حمايت و همراهي، خدمات متنوع و گوناگوني را به محققان و پژوهشگران ارائه مي‌دهد و به‌دنبال تحقق دانشگاه نسل سوم و تبديل شدن به دانشگاه كارآفرين است.

دانشجويان و صاحبان ايده‌هاي نو مي‌توانند با حضور در مركز رشد و نوآوري واحد علوم و تحقيقات، از امكانات مركز استفاده كنند، ايده خود را پرورش داده و به سوي تجاري‌سازي و ثروت آفريني سوق دهند. اختصاص دفاتر كار اداري، فضاي كار اشتراكي، اتاق جلسات، خدمات مشاوره كسب و كار، امكانات و تجهيزات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري، حضور شتاب‌دهنده‌ها جهت حمايت فكري و مالي از طرح‌ها در طبقات چهارم و پنجم ساختمان، از جمله امكاناتي است كه در اين مركز ارائه خواهد شد. براي آشنايي بيشتر با اين مركز از شما دعوت مي‌كنيم در ادامه با گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب

انديشه متخصصين شما در ارتباط با چنين مراكزي چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات