تماس صوتي و تصويري به نسخه دسكتاپ واتس‌اپ مي‌آيد

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس گزارشي جديد، امكان تماس صوتي و تصويري به‌زودي به نسخه دسكتاپ واتساپ اضافه خواهد شد. اين ويژگي قبلا در نسخه موبايل فعال شده بود.
تبليغات

بر اساس گزارش جديدي كه در سايت WABetaInfo منتشر شده است، متخصصان به‌زودي مي‌توانند تماس صوتي و تصويري را در نسخه دسكتاپ واتساپ هم تجربه كنند. حتي تصويري از اين قابليت فاش شده است كه در ادامه مي‌توانيد آن را مشاهده كنيد كه در آن، صفحه مربوط به تماس صوتي در كامپيوتر نشان داده مي‌شود و متخصص مي‌تواند تماس را رد يا قبول كند. هنوز نمي‌دانيم اين ويژگي روي تماس صوتي به چه صورت است. آيا همانند نسخه موبايل پيش‌نمايش ويدئويي از متخصص نشان داده مي‌شود؟ هنوز مشخص نيست. آيا مي‌توان تماس ويدئويي را به تماس تصويري تبديل كرد؟ اين موضوع هم هنوز مشخص نيست.

مرجع متخصصين ايران تماس صوتي و تصويري واتس اپ

اين ويژگي تماس گروهي را هم به‌همراه خواهد داشت؛ اما اين قابليت محدوديت هشت‌نفره دارد. اضافه شدن قابليت تماس به نسخه دسكتاپ و وب واتساپ باعث مي‌شود اين نسخه‌ها مستقل‌تر از نسخه موبايل شوند. بااين‌حال متخصصان همچنان نياز دارند در زمان استفاده از نسخه وب و دسكتاپ موبايل خود را به ‌همراه داشته باشند. البته گفته مي‌شود به‌زودي اين اشكال هم از بين مي‌برد و براي استفاده از نسخه دسكتاپ نيازي به موبايل نخواهيد داشت.

زماني‌كه اين ويژگي‌ها فعال شود، متخصصان واتس مي‌توانند به‌صورت مستقل از نسخه دسكتاپ و وب استفاده كنند. اين امكان باعث مي‌شود كه واتساپ بتواند به‌عنوان رقيبي براي اسكايپ و اخبار تخصصي شناخته شود.

هنوز نمي‌دانيم اين ويژگي‌ها كي فعال مي‌شوند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات