وب‌سايت يوتيوب به‌صورت PWA در دسترس متخصصان گوگل كروم قرار مي‌گيرد

يك‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
از اين پس متخصصان گوگل كروم در ويندوز ۱۰، مي‌توانند از وب‌سايت يوتيوب به‌عنوان يك اپليكيشن پيشرفته وب (PWA) استفاده كنند.
تبليغات

اپليكيشن يوتيوب به‌صورت بومي براي ويندوز در دسترس نيست؛ اما رشد برنامه‌هاي پيشرفته وب (PWA - Progressive Web Apps) اين اشكال را به‌نوعي حل كرده است.

به گزارش MSPoweruser، ‌اكنون يوتيوب به‌صورت PWA روي مرورگر كروم براي سيستم‌هاي ويندوزي به نمايش درمي‌آيد. اين ويژگي قبلا براي افرادي محدودي فعال شده بود؛ اما گوگل بالاخره تصميم گرفت آن را در اختيار همه قرار بدهد.

تبديل‌ يوتيوب به يك برنامه پيشرفته وب باعث مي‌شود بتوانيد ميانبر آن را روي منوي استارت يا تسك‌بار ويندوز قرار بدهيد. در اين حالت چندان مشخص نيست كه يوتيوب داخل كروم اجرا شده است و به‌راحتي مي‌توانيد با آن كار كنيد و حتي آن را از روي كامپيوتر پاك كنيد.

براي استفاده از يوتيوب در حالت برنامه وب، بايد با مرورگر كروم وارد اين وب‌سايت شويد و سپس همانند تصوير زير، روي دكمه + كه در انتهاي آدرس وب‌سايت دارد، كليك كنيد؛ با اين كار بلافاصله با برنامه وب يوتيوب مواجه مي‌شويد.

مرجع متخصصين ايران وب اپليكيشن يوتيوب

از ويژگي‌هاي اين قابليت اين است كه مي‌توانيد در حالت آفلاين هم از يوتيوب استفاده كنيد. گوگل اعلام كرده است كه شايد در آينده امكان دانلود ويدئو و تماشاي آفلاين را هم در اختيار متخصصان قرار بدهد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات