ماديران نماينده واردات موبايل ال جي در ايران شد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ماديران اقدام به واردات و ارائه‌ي خدمات پس از فروش موبايل موبايل با برند LG در ايران كرده است.
تبليغات

شركت صنايع الكترونيك ماديران نماينده‌ي واردات و ارائه‌ي خدمات پس از فروش موبايل‌هاي هوشمند ال‌جي به ايران شد.

به‌گزارش روابط‌عمومي ماديران، اين شركت با تمركز بر محصولات الكترونيكي شروع به فعاليت كرد و محصولاتي مانند تلويزيون با برند ايكس ويژن و تي سي ال و مانيتور ال‌ جي و ايكس ويژن را به بازار كشور عرضه مي‌كند. حال ماديران با آغاز واردات و ارائه‌ي گارانتي براي موبايل‌هاي ال‌جي به ايران، سبد محصولات الكترونيكي محصولات خود را بيش‌ازپيش گسترش داده است.

مديرعامل ماديران: تلاش مي‎كنيم در آينده با رفع موانع، موبايل هوشمند را در ايران توليد كنيم

اميرحسين مرتضاييان، مديرعامل ماديران، درباره همكاري با شركت ال‌جي مي‌گويد:

در شركت صنايع الكترونيك، بر توليد و توسعه‌ي محصولات الكترونيكي گروه ماديران تمركز مي‌كنيم و درحالي‌كه همواره براي ارتقا و پيشرفت در توليد تلويزيون كوشيده‌ايم، گسترش تنوع محصولات را نيز در دستوركار قرار داده‌ايم. همكاري جديد ما براي فروش و خدمات پس از فروش موبايل‌هاي موبايل LG، گامي مهم در اين زمينه به‌شمار مي‌آيد و تلاش مي‎كنيم در آينده با رفع موانع، اين محصول را در ايران توليد كنيم.

با خروج رسمي شركت‌هاي خارجي از ايران در سال‌هاي اخير و فزوني‌گرفتن محدوديت‌هايي به‌منظور مبارزه با قاچاق موبايل، خريد موبايل موبايل با گارانتي معتبر و رجيستر آن، به دغدغه‌ي مصرف‌كننده‌ي ايراني تبديل شده است. حال با عرضه‌ي قانوني موبايل‌هاي ال‌جي به‌دست ماديران، مشتريان در بازار موبايل موبايل امكاني مطمئن‌تر براي دريافت موبايل با گارانتي معتبر و خوشنام پيدا خواهند كرد.

شركت ال‌جي كه پيش‌تر همكاري موفق ديگري با ماديران درزمينه‌ي توليد و عرضه و گارانتي گروه محصولات مانيتور را تجربه كرده است، با شروع همكاري جديد براي عرضه‌ي موبايل هوشمند، ابراز خوشحالي و پيش‌بيني مي‌كند كه موبايل نيز همانند ساير محصولات اين شركت بتواند با همكاري ماديران در بازار ايران موفق ظاهر شود.

با توافق انجام‌شده، جديدترين موبايل‌هاي موبايل ال ‌جي، محصول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم‌زمان با ساير كشورهاي دنيا، درايران نيز با گارانتي ماديران عرضه مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات