مهلت ثبت ‌نام در نمايشگاه اينوتكس ۲۰۲۱ تمديد شد

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ثبت‌ نام در نمايشگاه اينوتكس، رويداد نوآوري و فناوري كه هرساله توسط پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود، تا دوم ارديبهشت تمديد شد.
تبليغات

نمايشگاه بين‌المللي اينوتكس از سال ۱۳۹۰ با همت پارك فناوري پرديس در حوزه فناوري و نوآوري تشكيل مي‌شود. هدف از برگزاري اين رويداد، سرمايه‌گذاري، مشاركت و همكاري و شبكه‌سازي است.

دهمين دوره نمايشگاه INOTEX از ۲۸ الي ۳۱ ارديبهشت‌ماه به‌صورت تركيبي از بخش‌هاي حضوري و مجازي، در فضاي باز واقع در پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود. تاريخ ثبت ‌نام غرفه‌داران كه پيش از اين تا ۲۵ فروردين‌ماه اعلام شده بود، يك هفته تمديد شده است؛ در نتيجه علاقه‌مندان تا ۲ ارديبهشت مي‌توانند براي حضور در اينوتكس به وب‌سايت نمايشگاه مراجعه كنند.

به گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس،‌ در نمايشگاه اينوتكس ۲۰۲۱ شركت‌هاي نوآور و فناور، استارتاپ‌ها و مخترعان، شتاب‌دهنده‌ها، مراكز نوآوري و تمام اعضاي اكوسيستم نوآوري و فناوري شركت مي‌كنند.

پارك فناوري پرديس در انديشه متخصصين دارد در راستاي حفظ سلامت مخاطبان، رويداد را در فضاي باز و با رعايت استانداردهاي ويژه در طراحي پلان‌هاي نمايشگاهي و ساخت غرفه‌ها برگزار كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات