مدل مفهومي تلويزيون‌ نامرئي ال‌ جي در CES 2021 به نمايش درمي‌آيد

يك‌شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي ديسپلي كه در سال‌هاي گذشته سعي كرده است تلويزيون‌ نامرئي نامرئي توليد كند، در CES ۲۰۲۱ مدل مفهومي آن را به نمايش خواهد گذاشت.
تبليغات

ال‌جي در حال ساخت تلويزيون‌ نامرئي است. هنوز نمي‌دانيم اين تلويزيون‌ كي راهي بازار مي‌شود؛ اما AndroidAuthority گزارش داده است كه مدل مفهومي اين محصول در CES ۲۰۲۱ معرفي خواهد شد. طرح مفهومي ال‌جي كه تخت‌خواب هوشمند (Smart Bed) نام دارد، شامل يك تلويزيون ۵۵ اينچ با صفحه‌نمايش شفاف است كه آن را به محصولي نامرئي تبديل مي‌كند.

اين تلويزيون نامرئي داخل فريمي قرار گرفته است كه به متخصص اجازه مي‌دهد آن را پايين تخت‌خواب يا در ساير قسمت‌هاي خانه قرار دهد. كافي است دكمه در انديشه متخصصين گرفته‌شده را فشار بدهيد تا صفحه‌نمايش OLED شفاف اين تلويزيون كه هيچ نور پس‌زمينه‌اي ندارد، از فريم خارج شود. اين تلويزيون بدون اينكه نيازي به بلندگوي خارجي داشته باشد، صداي Cinematic Sound OLED توليد مي‌كند.

ال‌جي در انديشه متخصصين دارد مدل ۵۵ اينچ اين تلويزيون‌ نامرئي را براي رستوران‌ها توليد كند كه به متخصصان اجازه مي‌دهد هم‌زمان با نگاه كردن به آشپز، تلويزيون تماشا كنند. اين تلويزيون‌ مي‌تواند در مترو هم مورد استفاده قرار بگيرد كه به اين ترتيب، مي‌توانيد هم نقشه را نگاه كنيد و هم نگاهي به محيط بيرون داشته باشيد. از تكنولوژي اين تلويزيون مي‌توان در خانه‌ي هوشمند و حتي اتومبيل‌ خودران استفاده كرد.

ارزش تلويزيون ال‌جي هنوز مشخص نشده است چه زماني تلويزيون‌ نامرئي را در فروشگاه‌ها خواهيم ديد؛ اما مي‌گويد در خواست برخي صنايع براي استفاده از چنين محصولاتي بيشتر شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات