هواوي بند ۶ رسما براي بازار مالزي معرفي شد

شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مچ‌بند ورزشي هواوي بند ۶ با همراهي از ۹۶ حالت ورزشي مختلف و ارزش ۵۲ دلار معرفي شد. اين محصول از صفحه‌نمايش رنگي برخوردار است.
تبليغات

پس از انتشار شايعات و تصاوير غيررسمي مختلف، هواوي بالاخره مچ‌بند هواوي بند ۶ را رسما معرفي كرد. برخلاف مدل مخصوص بازار چين، مدل جهاني اين مچ‌بند در سه رنگ مشكي، كرم و سبز راهي بازار مي‌شود. براساس گفته‌هاي هواوي، اين مچ‌بند هوشمند با ارزش ۵۲ دلار راهي بازار خواهد شد. البته هواوي اين محصول را فعلا در مالزي معرفي كرده است كه در تاريخ ۱۵ فروردين‌ماه در اين كشور به فروش خواهد رفت.

مدل جهاني هواوي بند ۶ از NFC برخوردار نيست؛ اما شباهت زيادي به مدل چيني آن دارد. اين مچ‌بند ورزشي به صفحه‌نمايش ۱٫۴۷ اينچي AMOLED مجهز شده كه وضوح تصوير آن ۱۹۴ در ۳۶۸ پيكسل است. نسبت صفحه‌نمايش به بدنه هواوي بند ۶، ۶۴ درصد اعلام شده است و صفحه‌نمايش آن تراكم ۲۸۲ پيكسل بر هر اينچ پيش روي متخصص قرار مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران هواوي بند ۶ سبز

هواوي اعلام كرده است كه صفحه‌نمايش بند ۶ در مقايسه با مدل قبلي ۱۴۸ درصد فضاي بيشتري به خود اختصاص مي‌دهد. يك دكمه فيزيكي براي اين محصول در انديشه متخصصين گرفته و ابعاد كلي آن ۴۳ در ۲۵٫۴ در ۱۰٫۹۹ ميلي‌متر اعلام شده است و به گزارش گيزموچاينا، وزن آن بدون درانديشه متخصصينگرفتن بند، به ۱۸ گرم مي‌رسد. هواوي براي اين مچ‌بند، بند سيليكوني در انديشه متخصصين گرفته شده است.

هواوي بند ۶ مي‌تواند در طول ۲۴ ساعت ضربان قلب متخصص را زير انديشه متخصصين داشته باشد. اين محصول به حسگر خواب مجهز شده است و مي‌تواند متوجه سطح اضطراب متخصص شود. از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول مي‌توانيم به حسگر سطح اكسيژن خون اشاره كنيم.

مرجع متخصصين ايران هواوي بند ۶ كرم رنگ

هواوي براي جديدترين مچ‌بند ورزشي خود ۹۶ حالت ورزشي در انديشه متخصصين گرفته است. البته يك سري از ويژگي‌هاي اين محصول از جمله حسگر زمان عادت ماهانه و كنترل موسيقي در iOS فعالي نيست. اين مچ‌بند مي‌تواند پيام‌‌هاي كوتاه را نشان دهد، از دستيار صوتي همراهي مي‌كند، اعلان مخصوص براي نمايش تماس‌هاي دريافتي دارد و حتي مي‌تواند به‌عنوان كنترل از راه دور براي دوربين اصلي موبايل عمل كند. البته براي استفاده از اين ويژگي بايد دستگاهي داشته باشيد كه از EMUI 8.1 يا بالاتر استفاده كند.

مرجع متخصصين ايران هواوي بند ۶ مشكي

از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول مي‌توان به شتاب‌سنج شش‌جهته، ژيروسكوپ، ضد آب بودن تا فشار ۵ اتمسفر و شارژ آهنربايي اشاره كرد. با يك بار شارژ هواوي بند ۶ تا ۲ هفته مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. هواوي ادعا كرده است با ۵ دقيقه شارژ بند ۶ مي‌توان تا دو روز با آن كار كرد.

برخورداري از بلوتوث ۵ و Bluetooth Low Energy از ديگر ويژگي‌هاي هواوي بند ۶ است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات