اولين مورد ابتلا به كرونا در كارخانه بي ام و مونيخ

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شيوع كرونا، خطري جدي براي شركت‌هاي بزرگ خودروسازي محسوب مي‌شود. به‌تازگي يك مورد مبتلا به كرونا در شركت بي‌ام‌و آلمان در شهر مونيخ شناسايي شده و ۱۵۰ نفر از پرسنل قرنطينه شده‌اند.
تبليغات

براساس اطلاعات رسمي و تأييد شده توسط سخنگوي گروه خودروسازي بي‌ام‌و، ۱۵۰ نفر از كاركنان شركت براي مدت ۱۴ روز در منزل قرنطينه خواهند شد. اين تصميم به دليل ابتلاي قطعي يكي از پرسنل بي‌ام‌و گرفته شده است. شخص مذكور، هم‌اكنون دوره درمان را در بيمارستان مي‌گذارند و شرايط عمومي او، رضايت‌بخش گزارش شده است.

فرد مبتلا به كرونا در بي‌ام‌و، سابقه‌ي خروج از كشور يا سفر به ديگر نقاط ندارد. محل كار او در اشتراك با ۱۵۰ نفر، مركز تحقيق و توسعه‌ي FIZ مونيخ بوده است. شركت بي‌ام‌و، شرايط توليد خود را عادي و درحال كار توصيف مي‌كند.

تعطيلي بسياري از كارخانه‌هاي خودروسازي در چين، كره جنوبي و ژاپن، نگراني‌هاي زيادي براي آينده‌ي اين صنعت به‌وجود آورده است. شيوع ويروس كرونا، منجر به لغو نمايشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ شد و شوك مهمي به برندهاي مختلف، از جمله بي‌ام‌و وارد كرد. طبيعتا، تعطيلي هر كدام از خطوط توليد بي‌ام‌و براي مبارزه با ويروس كرونا، تأثيري جدي بر ارزش سهام و فروش اين شركت خواهد داشت.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات