تغيير ساعت تردد خودروها و ممنوعيت خروج از تهران

يك‌شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سردار تيمور حسيني، جانشين رئيس پليس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن استناد به مصوبه ستاد ملي مقابله با كرونا، خروج پلاك‌هاي بومي از شهرهاي تهران و كرج را ممنوع اعلام كرد.
تبليغات

جانشين رئيس پليس راهور ناجا از تغيير ساعت محدوديت هاي شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ خبر داد. سردار تيمور حسيني در گفت و گو با خبرگزاري مهر اظهار كرد:

بنا بر اعلام ستاد ملي مقابله با كرونا شهرهاي تهران و كرج هم در وضعيت نارنجي قرار گرفتند و خروج پلاك‌هاي بومي و ورود پلاك‌هاي غيربومي به اين شهرها ممنوع است. با توجه به شرايط ويژه‌اي كه تهران و كرج دارند اين دو شهر مثل قبل يكپارچه در انديشه متخصصين گرفته شده اند بنابراين تردد بين تهران و كرج مانعي ندارد.به‌طور دقيق محدوديت‌هاي ورود به شهرهاي قرمز و نارنجي و سفر از آن‌ها اعمال خواهد شد و سرپيچي از آن‌ها هم مشمول جريمه مي‌شود. افراد متخلف در شهرهاي قرمز يك ميليون تومان و شهرهاي نارنجي هم ۵۰۰ هزار تومان جريمه مي‌شوند.بر اساس آخرين مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا با توجه به تغيير ساعتي كه از اول فروردين ايجاد شد؛ از امشب شروع محدوديت ترددهاي شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تغيير خواهد كرد. يعني شروع محدوديت‌هاي ما از ساعت ۱۰ شب و خاتمه آن ساعت ۳ بامداد خواهد بود و اين محدوديت شامل همه شهرهاي آبي، زرد، نارنجي و قرمز در سطح كشور مي‌شود.برخي افراد در تهران شاغل هستند و متأسفانه هنوز اقدام به تعويض پلاك خودرويشان نكردند و هنوز با پلاك شهرهاي سابق در حال تردد هستند، اين خودروها براي تردد در سطح شهر تهران اشكالي ندارند و جريمه نمي‌شوند. برخي ديگر كه در تهران ساكن يا شاغل هستند و خودروهايشان پلاك غيربومي دارند اما اكنون در خارج از تهران هستند براي برگشت به اين شهر مي‌توانند سند يا مدركي دال بر اشتغال و اسكان در اين شهر نشان دهند و وارد شهر شوند.
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات