ايدههاي ناب تبليغاتي در طراحي كارت ويزيتهاي خلاقانه
اكنون تبليغات در اين عرصه حرف اصلي را زده و بسياري از تجارتها و مشاغل كوچك به يمن شيوه درست و برنامه ريزي شده در اين زمينه به موفقيتهاي چشمگيري دست پيدا كردهاند. اما در ادامه و در مطلب پيش رو ما به سراغ يكي از اشكال ابتدايي تبليغ يعني «كارت ويزيت» آمدهايم كه شايد در نگاه اول تنها نقش معرفي و ارائه راههاي تماس با شما را بر عهده داشته باشد، اما به صورت غير مستقيم در تبليغ محصول يا خدمات شما تاثير گذار خواهد بود.
البته يك كارت ويزيت خوب هم به تنهايي نميتواند ضامن بقا و موفقيت زمينه شغلي شما باشد اما شك نداشته باشيد كه به اندازه خود تاثير گذار و ثمر بخش خواهد بود. يك كارت خوب كه حساب شده طراحي شده و عناصر بصري مناسب در جهت معرفي حرفه يا تجارت افراد را به خوبي به نمايش بگذارد قطعا در همان نگاه اول تاثيري هر چند اندك بر ذهن مخاطب بر جاي گذاشته و دست كم خلاقيت طراح و سفارش دهنده را به رخ ميكشد. بسياري از ما شايد تنها از روي ادب يا ملاحظات شخصي بارها كارت ويزيت افراد مختلف را گرفتهايم ولي خيلي ساده يا آنها را دور انداخته و يا از ياد برده و به صندوق خاطرات سپردي. اما در بسياري از موارد اين كارتها چه به صورت فيزيكي و چه به صورت ذهني همراه ما باقي ميمانند.
در ايران آن گونه كه شايسته است به امر تبليغات توجه نشده يا دست كم براي افزايش اثر بخشي آن را با شگردهاي هنري و روانشناسي همراه نميكنند. در مطلب پيش رو دنياي وب را در جستجوي نمونههاي جالب توجه اين ابزار تبليغاتي زير پا گذاشتهايم و گلچيني از كارتهاي جذاب را كه خلاقانه طراحي و اجرا شدهاند براي شما خوانندگان گرامي گردآوري نمودهايم. البته اين روزها دنياي مجازي هم به عرصهاي مهم در امر تبليغات بدل شده كه ميتواند نقشي موثر در موفقيت كار و كسب و تجارتهاي كوچك باشد، پس شايد بايد اين بار منتظر ايدههاي تبليغاتي مدرن در اين حوزه باشيم . شما هم اگر ايده يا انديشه متخصصين خاصي در مورد ارائه تبليغات داريد آنها را با دوستان خود در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در ميان بگذاريد.
هم انديشي ها