مشخصات متخصص هيونداي سانتاكروز ۲۰۲۲ اعلام شد

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مشخصات وانت پيك‌آپ هيونداي سانتاكروز مدل ۲۰۲۲ مشخص شد؛ سانتاكروز در چهار تيپ با مجموعه‌اي از امكانات ايمني، فناوري، رفاهي و تزئينات از تابستان امسال در دسترس خواهد بود.
تبليغات

هيونداي ماه گذشته وانت پيك‌آپ سانتاكروز را معرفي كرد و اكنون، خودروساز كره جنوبي در وب‌سايت خود قابليت پيكربندي را براي اين محصول جديد راه‌‌اندازي كرده است كه جزئيات جديدي از وانت را نشان مي‌دهد. به گزارش Carscoops، متأسفانه ارزش سانتاكروز وجود ندارد؛ اما اين وانت در چهار تيپ معروف به SE ،SEL ،SEL Premium و Limited در دسترس خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران نماي سه چهارم وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz خاكستري رنگ

بخش پيكربندي در وب‌سايت هيونداي به بسياري از مشخصات اشاره نمي‌كند؛ اما تيپ پايه سانتاكروز SE مجهز به سيستم سرگرمي و اطلاعاتي ۸ اينچي با قابليت سازگاري بي‌‌سيم اندرويد اتو و اپل كارپلي است. اين تيپ داراي سيستم دستيار راننده براي حفظ مسير مستقيم حركت خودرو و دستيار پيشگيري از برخورد با جلو و تشخيص عابر پياده و دوچرخه‌سوار خواهد بود.

ارتقا دادن به تيپ SEL باعث مي‌شود كليد مجاورتي و استارت دكمه‌اي به خريداران پاداش داده شود. مشتريان مي‌توانند صندلي برقي هشت‌جهته براي راننده، صندلي‌هاي گرم‌شونده در جلو و سيستم پيشگيري از برخورد با اشيا در نقاط كور ديد راننده را دريافت كنند. همچنين علاقه‌مندان قادر خواهند بود بسته Activity را خريداري كنند كه فناوري و روش‌هاي حمل بار و ذخيره‌سازي را به سانتاكروز اضافه مي‌كند. اين قابليت كاملا مبهم است؛ اما احتمالاً شامل نمايشگر ۱۰٫۲۵ اينچي جلوداشبورد ديجيتال مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران نماي جلو وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz

امكانات تيپ SEL Premium با چراغ‌هاي LED و فناوري كليد ديجيتال آغاز مي‌شود. خريداران همچنين سيستم كنترل آب‌وهواي دو منطقه‌اي، غربيلك فرمان با روكش چرمي و آينه ديد عقب با قابليت تاري خودكار به همراه HomeLink را در اين تيپ پيدا مي‌كنند.

كساني كه خودرويي لوكس و متخصصدي مي‌خواهند، بايد تيپ ليميتد هيونداي سانتاكروز را مطالعه كنند. اين تيپ نماي بيروني منحصربه‌فرد با تزئينات كرومي تيره و رينگ‌هاي آلياژي ۲۰ اينچي را در دسترس مشتريان قرار مي‌دهد. از جمله ساير نكات جالب توجه در تيپ ليميتد مي‌توان به صندلي‌هاي جلوي چرمي گرم‌شونده و مجهز به سيستم تهويه، غربيلك فرمان گرم‌شونده و سيستم صوتي لوكس Bose اشاره كرد. هيونداي همچنين سيستم نظارت نقاط كور ديد راننده و نمايشگر بزرگ‌تر با ابعاد ۱۰٫۲۵ اينچي براي سيستم سرگرمي و اطلاعاتي با قابليت ناوبري GPS را هم به اين تيپ اضافه كرده است.

تيپ‌هاي SE و SEL به پيشرانه ۲٫۵ ليتري چهار سيلندر مجهز شده‌اند كه بيش از ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۴۴ نيوتن‌متر گشتاور توليد مي‌كند. اين پيشرانه به جعبه‌دنده هشت سرعته خودكار متصل است كه مي‌تواند با سيستم چهار چرخ محرك اختياري جفت شود.

تيپ‌هاي ليميتد و SEL پريميوم از قدرت بيشتري برخوردار هستند؛ زيرا از پيشرانه توربوشارژ ۲٫۵ ليتري چهار سيلندر با بيش از ۲۷۵ اسب‌ بخار قدرت و ۴۲۰ نيوتن‌متر گشتاور بهره مي‌برند. اين پيشرانه با جعبه‌دنده هشت سرعته دوكلاچه جفت شده است كه مي‌‌تواند توسط اهرم تعويض دنده بغل فرمان كار كند.

مرجع متخصصين ايران نماي سه چهارم وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz خاكستري رنگ

توليد هيونداي سانتاكروز ۲۰۲۲ از ماه آينده آغاز مي‌شود و قرار است تحويل آن به مشتريان از تابستان امسال آغاز شود. ارزش اين پيك‌آپ هنوز به‌عنوان رمز و راز باقي مانده است؛ اما هيونداي مبلغ پيش‌پرداخت ۱۰۰ دلاري را به‌عنوان سپرده قابل استرداد از مشتريان مي‌پذيرد.

مرجع متخصصين ايران نمايشگر وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران كفي عقب وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران كفي عقب وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz با دوچرخه
مرجع متخصصين ايران نماي سه چهارم وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz در جاده
مرجع متخصصين ايران نماي جلو وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz در كوير
مرجع متخصصين ايران نماي جلو وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz در مسير كويري
مرجع متخصصين ايران نماي عقب وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران نماي جانبي وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران نماي سه چهارم عقب وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz با مانديشه متخصصينه غروب خورشيد
مرجع متخصصين ايران چراغ هاي جلو وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
مرجع متخصصين ايران جلوپنجره وانت پيكاپ هيونداي سانتاكروز / 2022 Hyundai Santa Cruz
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات