اپل كمك‌هاي مالي خود به سازمان RED را افزايش مي‌دهد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت اپل اعلام كرد كه به ازاي هر خريد از اپل پي، يك دلار به سازمان RED براي مقابله با بيماري كرونا واريز مي‌شود.
تبليغات

يكي از وظايف اجتماعي شركت‌هاي بزرگ و كساني كه مي‌توانند توجه افراد زيادي را به خود جلب كنند، كمك به انسان‌هايي است كه كمتر صدايشان در جامعه شنيده مي‌شود. تاكنون سلبريتي‌هاي مختلف اين كار را به شكل‌هاي متفاوت انجام داده‌اند، شركت‌هاي بزرگ نيز به شيوه‌هاي گوناگون براي كمك به مردم قدم برداشته‌اند. اپل نيز به نوبه‌ي خود تلاش‌هاي قابل‌توجه‌اي در اين راستا انجام داده است. اكنون كه بيماري كرونا در جهان شيوع پيدا كرده و هرروز قرباني‌هاي بسياري مي‌گيرد، انتظار مي‌رود تلاش‌ همه‌ي مردم براي مقابله با آن بيشتر شود. به همين دليل كوپرتينونشين‌ها قدم ديگري براي كمك برداشته‌اند.

اپل اعلام كرد ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از فروش دستگاه‌ها و لوازم جانبي سري RED به صندوق جهاني مربوط به تلاش‌هاي امدادي بيماري كرونا اهدا مي‌شود. اپل با اين كار خود، همكاريش با كمپين PRODUCT RED را تقويت كرد. اكنون غول دنياي فناوري بخش ديگري نيز به كمك‌هاي مالي خود اضافه كرده است. از اين به بعد، به ازاي هر خريد انجام شده در فروشگاه اپل پي (Apple Pay)، يك دلار به كمپين RED اهدا خواهد شد.

اپل در حال ارسال رايانامه به متخصصان حاضر در كشورهاي واجد شرايط است تا به آن‌ها بگويد به ازاري هر خريد آن‌ها از اپل پي در سايت خود اين شركت، اپل استور يا حتي خرده‌فروشان، يك دلار به صندوق جهاني RED واريز مي‌شود. RED كه به دليل مبارزه با بيماري HIV و ايدز در آفريقا به شهرت رسيد، امسال گفته است كمك‌هاي مالي مي‌تواند به مبارزه با بيماري همه‌گير كرونا نيز ياري برساند.

مسئولان RED با انتشار مطلبي در فضاي مجازي گفتند:

براي كمك به مبارزه با بيماري كرونا و ايدز از طريق سازمان RED، از هم‌اكنون تا ۷ دسامبر، اپل به ازاي هر خريدي كه با اپل پي در سايت اين شركت، اپ استور يا فروشگاه‌هاي آن انجام مي‌شود، يك دلار به صندوق جهاني كمك مي‌كند.

اپل همكاري طولاني‌مدتي با كمپين RED دارد. عموما بخشي از درآمد همه محصولات قرمز رنگ اپل به سازمان RED اختصاص داده مي‌شود؛ از قاب‌هاي قرمز تا موبايل‌هاي هوشمند سرخ همگي بخشي از كمپين جهاني كمك به بيماري‌هاي سخت است. كرونا نيز به‌تازگي وارد بخش حمايتي سازمان RED شده و بخشي از درآمد حاصل از كمك‌هاي مالي به تلاش براي پيدا كردن راه‌حلي براي مقابله با آن تعلق دارد.

انديشه متخصصين شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي سياست جديد اپل براي كمك به RED چيست؟ آيا اين كار مي‌تواند به مقابله‌ي سريع‌تر و كارآمدتر با كرونا كمك كند؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات