اختصاص بخشي از درآمد حاصله از فروش آيفون SE 2020 به مقابله با بيماري كرونا

پنج‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گفته مي‌شود كه مدلي به رنگ قرمز از آيفون SE 2020 به جمع محصولات برند پروداكت رد پيوسته است و بخشي از درآمد حاصله از فروش آن براي مقابله با بيماري كرونا اختصاص خواهد يافت.
تبليغات

در سال ۲۰۰۶ بود كه بنياد خيريه‌اي به نام رد (Red) يا قرمز وب‌سايتي به همين نام (red.org) تاسيس كرد و به‌جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي براي مبارزه با بيماري‌هايي ازجمله ايدز در كشورهاي آفريقايي پرداخت. برخي از شركت‌ها و سازنده محصولات مختلف نيز برندي جانبي در كنار برند اصلي خود رونمايي كردند كه محصولاتشان به رنگ قرمز بود و بخشي از درآمد حاصله از فروش آن‌ها به بنياد خيريه رد اختصاص مي‌يافت.

اپل نيز ازجمله شركت‌هايي است كه در اين زمينه فعاليت دارد و محصولاتي را تحت برند پروداكت رد (Product Red) به بازار عرضه مي‌كند. اخيرا نيز اعلام شده است كه مدلي از موبايل آيفون SE تحت برند پروداكت رد و در رنگ‌بندي قرمز به بازار عرضه خواهد شد و بخشي از درآمد حاصله از فروش آن‌، به امور خيريه براي مقابله با بيماري كرونا اختصاص خواهد يافت.

محصولات قبلي برند پروداكت رد اپل به مبارزه با گسترش بيماري ايدز اختصاص يافته‌اند؛ اما كوپرتينويي‌ها مي‌خواهند كمك هزينه‌اي نيز براي مقابله با بيماري همه‌گير كرونا جمع‌آوري كنند. در بيانيه اپل آمده است كه از اين پس تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰‌(۹ مهر ۹۹) بخشي از درآمد حاصله از فروش محصولات تحت برند پروداكت رد، ازجمله مدل قرمز موبايل آيفون SE 2020 براي كمك به مقابله با بيماري كرونا در انديشه متخصصين گرفته مي‌شود.

محصولات تحت برند پروداكت رد اپل شامل لوازم جانبي، برخي از آيفون‌ها، بندهاي اپل واچ، قاب‌هاي مخصوص آيفون‌ها مي‌شود. اخيرا نيز مدل قرمز رنگ آيفون SE 2020 به جمع محصولات برند پروداكت رد افزوده شده است.

مرجع متخصصين ايران آيفون SE مدل 2020 / iPhone SE 2020

در حال حاضر شركت‌هاي مختلفي با بنياد خيره رد همكاري مي‌كنند كه مي‌توان به اپل، نايكي و استارباكس اشاره كرد. اين شركت‌ها نيز مانند اپل به كمك بنياد خيريه رد رفتند تا جلوي گسترش بيماري ايدز در آفريقا را بگيرند و حال به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه با گسترش بيماري كرونا به سراغ جمع‌آوري مبلغي براي مقابله با اين بيماري رفته‌اند.

در سال ۲۰۱۸ اعلام شد كه اپل بيش از ۲۰۰ ميليون دلار از درآمد حاصله از فروش محصولات تحت برند پروداكت رد را به بنياد خيريه رد اهدا كرده است و همين امر اپل را به بزرگ‌ترين اهداكننده به خيريه‌ها در ميان شركت‌هاي فناوري تبديل كرد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات