اسپيكرهاي بي سيم جديد JBL در CES 2019 رونمايي شدند

سه‌شنبه ۱۸ دي ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جي‌بي‌‌ال ساعاتي پيش در نمايشگاه CES 2019 از دو اسپيكر Flip 5 و JR POP پرده‌برداري كرد.
تبليغات

JBL كه ظاهرا امسال با دست پر به نمايشگاه CES 2019 پا گذاشته، در پي رونمايي از پنج ايرباد واقعا بي‌سيم جديد، اخيرا از محصولات صوتي ديگري شامل تقويت‌كننده‌هاي صوتي رده‌بالا و اسپيكرهاي خانگي رونمايي كرده است. جي‌بي‌ال همچنين نسبت‌به معرفي اسپيكر بي‌سيم JBL Flip 5 اقدام كرده است. اين اسپيكر در واقع مدل جديد اسپيكر محبوب Flip 4 محصول ۲۰۱۷ به‌شمار مي‌آيد.

به‌طور كلي، جي‌بي‌ال فليپ ۵ تفاوت‌هاي چندان زيادي با مدل پيشين خود ندارد. با اين‌حال، اين اسپيكر داراي سيستم صوتي اصلاح‌شده و بهبوديافته است و از نوعي درايور ويژه‌ي بيضي‌شكل بهره مي‌گيرد. افزون بر اين موارد، اسپيكر فليپ ۴ به گواهي IPX7 مجهز شده و اين يعني در مقابل نفوذ آب و رطوبت از خود مقاومت نشان مي‌دهد. اين اسپيكر همچنين با يك بار شارژ از طريق درگاه USB Type-C تا ۱۲ ساعت توانايي پخش موسيقي دارد.

مرجع متخصصين ايران جي بي ال فليپ 5 / JBL Flip 5

اسپيكر جديد جي‌بي‌ال توانايي پخش صدا از طريق واي‌فاي را ندارد و تاكنون در مورد همراهي آن از دستيارهاي صوتي سخني به‌ميان نيامده است. اما با توجه به ارزش اين اسپيكر، حتي اگر از دستيارهاي صوتي هم همراهي نكند، نمي‌توان به آن خرده گرفت. جي‌بي‌ال فليپ ۵ قرار است در ۱۱ رنگ مختلف با ارزش ۱۰۰ دلار در بهار سال آينده روانه‌ي بازار شود.

جي‌بي‌ال همچنين در اقدامي جالب از اسپيكر بلوتوثي جديدي كه به‌طور ويژه براي كودكان طراحي شده، رونمايي كرده است. جي‌بي‌ال JR POP يك اسپيكر ۳۰ دلاري است؛ البته اينكه براي كودكان طراحي شده، به اين معني نيست كه مي‌تواند برخي عبارات بزرگسالانه‌ي موجود در موسيقي‌ها را فيلتر كند. اين دستگاه داراي تنوع رنگي جذابي است و مي‌تواند براي كودكان محصولي بسيار دوست‌داشتني باشد.

مرجع متخصصين ايران JBL JR POP / جي بي ال

اسپيكر JR POP نيز به استاندارد IPX7 مجهز شده و هر بار به پنج ساعت زمان براي شارژ نياز دارد و از چندين چراغ LED جالب بهره مي‌برد. در جعبه‌ي اين محصول، چند برچسب نيز قرار داده شده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات