چگونه اسپيكر قديمي خود را وايرلس كنيم

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
خوشبختانه با پيشرفت تكنولوژي‌ اغلب دستگاه‌هاي جديد توانايي اتصال بي‌سيم به اسپيكرهاي بزرگ و استريو را دارا هستند؛ اما اگر اسپيكر قديمي داشته باشيم، آيا بايد آن را تعويض كنيم؟
تبليغات

موبايل هوشمند ديگر وسايل همراه براي پخش موسيقي و ويديو بسيار عالي هستند. اما معمولاً بلندگوهاي آن‌ها از كيفيت و قدرت مناسبي برخوردار نيستند. همچنين با فراگير شدن عدم استفاده از جك‌هاي ۳.۵ ميلي‌متري در موبايل‌هاي موبايل، ديگر امكان اتصال آن‌ها به اسپيكر‌ها و لذت بردن از موسيقي با صداي باكيفيت و مناسب وجود ندارد.

از طرف ديگر خريد اسپيكر‌ و دستگاه‌هاي صوتي مجهز به بلوتوث شايد از لحاظ اقتصادي چندان انتخاب مقرون‌ به‌صرفه‌اي نباشد. راه‌حل ساده و ارزان اين موضوع استفاده از گيرنده‌هاي بلوتوث مخصوصاً اسپيكر‌ است. با استفاده از اين دستگاه‌هاي ارزان‌ارزش، به‌راحتي مي‌توانيد به اسپيكر قديمي خود به‌صورت بي‌سيم متصل شويد و از شر كابل‌هاي دست و پا گير نيز خلاص شويد.

بلوتوث رسيور را به جك ۳.۵ ميلي متري اسپيكر وصل كنيد. موبايل و گيرنده را روشن كنيد و در قسمت تنظيمات بلوتوث موبايل به جست و جوي دستگاه‌هاي قابل دسترسي بپردازيد. آن‌ها را متصل كنيد و با رعايت حال همسايگان، موسيقي محبوب خود را باكيفيت و صداي بهتري بشنويد.

اغلب اين دستگاه‌ها قابليت مكالمه نيز دارند و از آن‌ها مي‌توانيد در خودرو بدون ترس از جريمه شدن استفاده كنيد. همچنين انواع مختلفي از آن‌‌ها با امكانات مختلف در بازار داخلي وجود دارند كه امكان كنترل حجم صدا يا تعويض قطعه‌ي موسيقي را نيز مهيا مي‌كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات