مرجع متخصصين ايران

اپل تي وي 4K از انديشه متخصصينات وب‌سايت اپل

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 7 دقيقه
اپل تي‌وي 4K، نخستين مدل از پخش‌كننده‌ي چند رسانه‌اي شركت اپل است كه قابليت پخش محتواي 4K HDR را دارد. اين دستگاه از تراشه‌ي A10X Fusion استفاده مي‌كند.
تبليغات

شركت اپل هفته‌ي پيش و در جريان رونمايي از محصولات جديد خود، از نسل جديد اپل تي‌وي با پردازنده‌ي A10X Fusion و همراهي از محتواي 4K HDR رونمايي كرد، در مطلب پيش رو، با ويژگي‌هاي اين محصول از انديشه متخصصينات كوپرتينونشين‌ها آشنا خواهيم شد.

عصر محتواي 4K HDR در حال پخش

اپل تي‌وي 4K، همان‌طور كه از نامش مشخص است، به شما امكان مي‌دهد كه فيلم‌ها و سريال‌ها را با كيفيت 4K HDR ببينيد. اين دستگاه، محتوا را از اپليكيشن‌هايي مثل نتفليكس، هولو و ESPN عرضه و بازي‌هاي ورزشي را به‌صورت زنده پخش مي‌كند.

4K HDR؛ استاندارد جديد تصويري

رزولوشن 4K، دقتي چهار برابر HD دارد و تصويري شفاف‌تر را در اختيارتان قرار مي‌دهد. فناوري HDR هم، رنگ‌هاي واقعي‌تر، جزئيات بيشتر و تصويري روشن‌تر را ارائه مي‌دهد. از جديدترين فيلم‌هاي بازار سينما گرفته تا سريال‌هاي محبوب‌تان، همه چيز با استاندارد 4K HDR، دوست‌داشتني‌تر خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

مجموعه‌اي فوق‌العاده از عناوين 4K HDR

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

سيري، فيلم‌هاي با كيفيت 4K HDR را براي من پيدا كن!

مرجع متخصصين ايران اپل سيري

اخبار و ورزش؛ پخش زنده

اپل تي‌وي 4K، محتوايي را كه براي شما، بيش از همه اهميت دارد، به‌صورت زنده پخش مي‌كند؛ يعني اخبار و ورزش. مي‌توانيد ورزش‌هاي مورد علاقه‌ي خود را از طريق برنامه‌هاي NBA و MLB ببينيد و جديدترين اخبار را از برنامه‌هايي مثل بلومبرگ، مشاهده كنيد. با اپل تي‌وي جديد، ديدن برنامه‌هاي زنده، راحت‌تر از هميشه است.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

سيري، بازي بسكتبال تيم Warriors را پخش كن!

مرجع متخصصين ايران اپل سيري

اپليكيشن Apple TV؛ تمام محتواي مورد نياز در يكجا

اپليكيشن اپل تي‌وي، بدون نياز به تغيير برنامه‌ي در حال اجرا، به شما اجازه مي‌دهد كه در محتواي مربوط به ۶۰ سرويس پخش ويدئو، گشت و گذار كنيد. مي‌توانيد فيلم‌ها، سريال‌ها و حتي پيشنهادهاي دست‌چين شده‌ي اپل را ببينيد. اپليكيشن اپل تي‌وي، به‌صورت پيش‌فرض روي آيفون، آيپد و اپل تي‌وي وجود دارد و به‌صورت يكپارچه بين تمام آن‌ها كار مي‌كند. اگر فيلمي را نيمه‌كاره در يكي از اين دستگاه‌ها رها كنيد، مي‌توانيد ادامه‌ي آن را در دستگاه ديگري ببينيد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

Watch Now

بخش Watch Now، سريال‌هاي محبوب‌تان را نشان مي‌دهد. اين بخش، گزينه‌اي به نام Up Next دارد كه به شما اجازه مي‌دهد، ادامه‌ي ويدئوهايي را كه رها كرده‌ايد، مشاهده كنيد. در نهايت، بخش What to Watch، پيشنهادهاي ويژه و دست‌چين شده‌ي اپل را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

Library

تمام محتوايي كه از iTunes خريداري كرده باشيد در كنار فيلم‌هاي اجاره شده، در اين بخش نشان داده مي‌شود. اگر فيلمي را هم با هم كيفيت HD خريده باشيد، به محض انتشار نسخه‌ي 4K HDR، به‌صورت رايگان و به كيفيت جديد، به‌روزرساني مي‌شود.

Store

بخش استور، بهترين مكان براي پيدا كردن سرويس‌هاي پخش ويدئو و محتواي آن‌ها محسوب مي‌شود. مي‌توانيد جديدترين فيلم‌ها و سريال‌ها را در iTunes پيدا كنيد.

Search

فيلم‌ها و سريال مورد انديشه متخصصينتان را با جستجوي عنوان يا حتي بازيگرشان، پيدا كنيد. حتي مي‌توانيد از سيري هم براي پيدا كردن محتواي مورد انديشه متخصصينتان، كمك بگيريد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

سيري، جديدترين قسمت سريال بازي تخت و تاج را براي من پخش كن!

مرجع متخصصين ايران اپل سيري

اپليكيشن اپل تي‌وي در آيفون و آيپد

اپليكيشن اپل تي‌وي به‌صورت يكپارچه بين آيفون، آيپد و اپل تي‌وي اجرا مي‌شود. اين موضوع يعني آخرين فعاليت‌تان در اين اپليكيشن، بين تمام دستگاه‌ها ثبت خواهد شد؛ پس اگر تماشاي فيلم يا سريالي را در آيپد نيمه‌كاره رها كنيد، مي‌توانيد ادامه‌ي آن را در آيفون خود ببينيد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

هميشه موردي جذاب در اپليكيشن اپل تي‌وي براي تماشا وجود دارد. در اين اپليكيشن، تمام فيلم‌هايي را كه از iTunes خريده باشيد در كنار سرويس‌هاي عضو شده و دريايي از محتواي رايگان، يك جا نشان داده مي‌شود. در كنار اين‌ها، محتواي پيشنهادي اپل هم قرار دارد تا هيچ‌وقت دست خالي از آن خارج نشويد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

درخواست از شما، اطاعت از سيري

ديگر لازم نيست براي پيدا كردن محتواي مورد انديشه متخصصينتان، تايپ كنيد. كافي است از سيري در مورد يك فيلم، سريال، ژانر، بازيگر يا موسيقي مورد علاقه‌ي خود سوال كنيد. حتي زماني كه نمي‌دانيد دقيقا دنبال چه چيزي مي‌گرديد، سيري مي‌تواند پيشنهادهاي جالبي را ارائه دهد. براي مثال، كافي است از او بخواهيد تا تمام فيلم‌هاي 4K HDR را به شما نشان دهد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

سيري، بازي Minecraft را اجرا كن!

مرجع متخصصين ايران اپل سيري

عملكرد عالي، گرافيك عالي

تراشه‌ي A10X Fusion قدرت بيشتري را براي اجراي برنامه‌ها و بازي‌هاي مختلف در اختيارتان قرار مي‌دهد. تمام آن‌ها هم در فروشگاه App Store مخصوص اپل تي‌وي قرار دارد. در ضمن، با اضافه كردن لوازم جانبي مثل كنترلرهاي مخصوص بازي يا هدفون، مي‌تواند تجربه‌هاي جديدي با اپل تي‌وي داشته باشيد.

Sky

«اسكاي» نام يك بازي ماجراجويي اجتماعي است كه توسط شركت thatgamecompany طراحي شده است. اين شركت، پيش از اسكاي، بازي Journey را طراحي كرده بود كه توانست جايزه‌ي BAFTA را دريافت كند. به دوستان خود ملحق شويد تا دنياي اسرارآميز اسكاي را كشف كنيد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

تصاوير، ويدئوها و موسيقي؛ همه در تلويزيون شما

تصاوير و ويدئوهاي خود را از طريق سرويس iCloud روي نمايشگر بزرگ تلويزيون‌تان مشاهده كنيد. سرويس اپل موزيك را به سينماي خانگي خود وصل كنيد و به دوستان و خانواده‌ي خود هم اجازه دهيد تا تصاوير و ويدئوهاي خود را از طريق قابليت AirPlay، به اشتراك بگذارند.

تصاوير و ويدئوها

بخش Memories، مجموعه‌اي از بهترين تصاوير و ويدئوهاي شما مي‌سازد تا به كمك اپل تي‌وي جديد، آن‌ها را در رزولوشن 4K ببينيد. اگر هم تصاوير متحركي با قابليت Live Photo در آيفون بسازيد، مي‌توانيد آن‌ها در نمايشگر بزرگ تلويزيون‌تان ببينيد.

اپل موزيك

سرويس موسيقي اپل، دسترسي به ۴۰ ميليون ترانه را در اپل تي‌وي فراهم مي‌كند. از اين قابليت مي‌توانيد براي پيدا كردن موسيقي جديد توسط خانواده و دوستان‌تان استفاده كنيد.

مرجع متخصصين ايران اپل تيوي 4K

اپل تي‌وي 4K از ۲۴ شهريورماه، در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گيگابايتي و با ارزش ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار، وارد بازار خواهد شد.

انديشه متخصصين شما در مورد اين دستگاه چيست؟

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات