ال جي از ساخت دَرِ كشويي اتوماتيك با نمايشگر شفاف OLED خبر مي‌دهد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي در همكاري با شركتي سوئدي، موفق به توليد در كشويي خودكار با نمايشگر شفاف OLED شده است كه براي كسب‌وكارها ارائه خواهند شد.
تبليغات

ال‌جي به‌تازگي با شركت سوئدي Assa Abloy Entrance Systems براي ساخت در كشويي خودكار با نمايشگر OLED شفاف همكاري كرده است. اين درهاي هوشمند قرار است براي كسب‌وكارها توليد شوند و به گفته‌ي ال‌جي، مي‌توانند از طريق نمايشگر OLED به مشتريان خوش‌آمدگويي كنند، با متخصصان در ارتباط باشند يا تبليغات نشان دهند.

اين نخستين باري نيست كه ال‌جي در حوزه‌ي نمايشگر شفاف دست ‌به انجام كار خاصي مي‌زند؛ اين شركت مدتي است در زمينه‌ي ساخت نمايشگر شفاف تلاش مي‌كند و در اوايل سال گذشته‌ي ميلادي، مجموعه‌اي از نمايشگرهاي شفاف خود را معرفي كرد. پنل‌هاي شفاف ال‌جي قرار است از طريق درهاي كشويي خودكار در دنياي واقعي مورد استفاده قرار بگيرند.

در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شهريور ۱۳۹۹) ال‌جي در بيانيه‌اي اعلام كرد از نمايشگرهاي شفاف در پنجره‌ي واگن‌هاي مترو در شهرهاي پكن و شنزن چين استفاده مي‌شود. رسانه‌ي OLED-Info مي‌گويد تلويزيون‌هاي شفاف OLED پاناسونيك و شيائومي مجهز به پنل‌هاي ساخته‌شده توسط الجي هستند. 

مرجع متخصصين ايران در كشويي اتوماتيك ال جي / LG درحال نمايش تبليغات طرح مفهومي

اين تصوير نشان مي‌دهد كه چگونه مي‌توان از پنل OLED در هوشمند ال‌جي براي نمايش تبليغات استفاده كرد

ديگر شركت بزرگ‌ توليدكننده‌ي نمايشگر در كره‌ي جنوبي يعني سامسونگ نيز سابقه‌ي توليد آزمايشي نمايشگر شفاف را در كارنامه دارد. خبرگزاري The Korea Herald در سال ۲۰۱۶ گزارشي اختصاصي منتشر كرد و مدعي شد سامسونگ فرايند توسعه‌ي فناوري نمايشگر شفاف را متوقف كرده است.

در بيانيه‌ي مطبوعاتي جديد ال‌جي به‌طور واضح گفته نمي‌شود كه درهاي رده‌بالاي هوشمند اين شركت چه زماني در دسترس كسب‌وكارها قرار خواهند گرفت. با درانديشه متخصصينگرفتن اين حقيقت كه فرايند پياده‌سازي فناوري نمايشگر شفاف OLED آغاز شده، احتمالا فاصله‌ي چندان زيادي تا استفاده از درهاي مجهز به پنل OLED در مراكز خريد بزرگ باقي نمانده است.

شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران چه انديشه متخصصيناتي درباره‌ي اين خبر داريد؟

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات