فريلند؛ اولين همايش اصول فريلنسينگ برگزار مي‌شود

جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فريلند همايش اصول فريلنسينگ موفق است كه به همت پونيشا و فعالان حوزه‌ي كارآفريني و آزادكاري در ايران، ۲۲ شهريور در بندر انزلي برگزار مي‌شود.
تبليغات

پونيشا به عنوان يكي از اولين پلتفرم‌هاي الكترونيك برون‌سپاري پروژه‌ها، تأثير قابل توجهي در تسهيل فعاليت فريلنسرها و كارفرماها داشته و در اين سال‌ها با برگزاري رويدادها و دوره‌هاي يادگيريي مختلف، براي فرهنگ‌سازي و بهبود فضاي فريلنسينگ در ايران تلاش كرده است. اين مجموعه تصميم گرفته براي آگاهي‌بخشي بيشتر و كمك به توسعه فعاليت فريلنسرها، همايش اصول فريلنسينگ موفق را تحت عنوان «فريلند» برگزار كند.

همايش فريلند شامل سخنراني، كارگاه‌هايي براي يادگيري اصول آزادكاري و پنل گفت‌وگو درباره‌ي مزايا و اشكالات رايج فريلنسرها مي‌شود. علاوه بر اين، بخشي نيز به گفت و گو درباره‌ي فريلنسينگ براي توان‌يابان اختصاص يافته است. از افراد باتجربه‌اي براي سخنراني در همايش دعوت شده كه مي‌توانيد در سايت رويداد به آدرس freelanday.ir با آن‌ها بيشتر آشنا شويد. در كنار همايش، نمايشگاهي نيز با حضور تعدادي از استارتاپ‌هاي برتر كشور برگزار مي‌شود تا افراد علاقه‌مند به فريلنسينگ بتوانند مهارت‌ها و امكانات مورد نياز خود را از آن‌ها دريافت كنند.

در چند سال اخير، تمايل افراد به خوداشتغالي (فريلنسينگ) افزايش يافته و متناسب با آن، بستر رشد آن‌ها نيز فراهم شده است. اگرچه فريلنسرها براي خودشان كار مي‌كنند، اما اين كار هم چارچوب‌هايي دارد كه دانستن آن‌ها به پيشرفت و موفقيت بيشتر اين افراد كمك مي‌كند.

همايش بزرگ فريلند كه اولين در نوع خود محسوب مي‌شود، در منطقه آزاد انزلي برگزار خواهد شد و ميزبان ۵۰۰ نفر از افراد با تجربه و علاقه‌مندان فريلنسينگ خواهد بود. اين همايش ۲۲ شهريور از ساعت ۹:۳۰ الي ۱۸:۰۰ برگزار مي‌شود و ارزش بليط زودهنگام آن، ۲۵ هزار تومان است. براي تهيه بليت شركت در رويداد به سايت فريلند مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات