اتوكام ۲۰۱۸ اصفهان ۲۱ تا ۲۵ آبان با تمركز روي حمايت از استارتاپ‌ها برگزار مي‌شود

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نمايشگاه اتوكام ۲۰۱۸ اصفهان، امسال سالني را به‌طور كامل به استارتاپ‌ها اختصاص داده و فرصت‌هاي متعددي را براي آن‌ها فراهم كرده است.
تبليغات

اتوكام ۲۰۱۸، بيست‌وچهارمين نمايشگاه كامپيوتر، الكترونيك و مخابرات اصفهان است كه از ۲۱ تا ۲۵ آبان سال ۱۳۹۷ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اين شهر در پل شهرستان برگزار مي‌شود. اين نمايشگاه سالانه در فصل پاييز و با تمركز بر معرفي شركت‌ها و محصولات مرتبط با حوزه‌هاي كامپيوتر، اتوماسيون اداري و مخابرات برگزار مي‌شود.

سالن فرصت‌ها، نام سالن شماره‌ي يك نمايشگاه اتوكام امسال بوده كه با تمركز بر استارتاپ‌ها طراحي شده است. برگزاركنندگان نمايشگاه اتوكام چند سالي است كه بخش‌هاي مخصوصي را براي معرفي استارتاپ‌ها و فعاليت‌هايشان در اتوكام در انديشه متخصصين مي‌گيرند. در نمايشگاه امسال، تمركز روي استارتاپ‌ها بيش از سال‌هاي گذشته خواهد بود و برنامه‌هاي متنوعي براي حمايت هرچه بيشتر از اين شركت‌ها در انديشه متخصصين گرفته شده است.

طراحي سالن فرصت‌هاي اتوكام ۲۰۱۸ نيز با تمامي سالن‌ها متفاوت است و تلاش بر اين بوده كه حداكثر امكانات براي آشنايي هرچه بيشتر فعالان و همچنين برگزاري كارگاه‌ها، جلسات و شبكه‌سازي لحاظ شود. علاوه‌بر استارتاپ‌ها، فريلنسرها نيز بخشي مخصوص به خود در اين سالن خواهند داشت و برنامه‌هايي براي كمك به پيشرفت هرچه بيشتر اين قشر جديد از فعالان بازار برگزار خواهد شد.

يكي از برنامه‌هاي مخصوص استارتاپ‌ها در سالن فرصت‌هاي اتوكام ۲۰۱۸، فرصت جذب مشتري است. اين فرصت با در انديشه متخصصين گرفتن سالن شماره‌ي يك براي استارتاپ‌ها فراهم شده؛ درواقع تمامي بازديدكنندگان اتوكام از اين سالن وارد نمايشگاه مي‌شوند و در برخورد اول، با استارتاپ‌هاي حاضر در سالن، رو‌به‌رو خواهند شد. سال گذشته، آمار بازديدكنندگان از اين نمايشگاه حدود ۳۸۰۰ نفر عنوان شد. در نتيجه، حضور در سالن‌ فرصت‌ها، مزيتي عالي براي معرفي استارتاپ‌ها خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران اتوكام ۲۰۱۸ / Autocom 2018

كافه سرمايه بخش ديگري از برنامه‌هاي مخصوص استارتاپ‌ها در اين سالن است كه با همكاري كار كراد برگزار خواهد شد. در اين برنامه، استارتاپ‌ها مي‌توانند پروپوزال خود را براي شبكه‌اي از ۱۴۰ سرمايه‌گذار فعال حوزه‌ي فناوري اطلاعات ارسال كنند. در صورت تأييد اوليه‌ي پروپوزال‌ها، جلسه‌ي هماهنگي با سرمايه‌گذاران در طول نمايشگاه برگزار خواهد شد.

رويداد و كارگاه تجربه فريلنسرها نيز در حاشيه سالن فرصت‌ها برگزار مي‌شود

ارائه‌ي ايده و مدل كسب‌وكاري استارتاپ،‌ يكي از فرصت‌هاي ديگر در انديشه متخصصين گرفته شده براي اين شركت‌هاي نوپا در اتوكام ۲۴ اصفهان است. تمامي استارتاپ‌هاي حاضر در سالن فرصت‌ها، شانس ارائه‌ براي داوران اين نمايشگاه را دارند. ارائه در سالن ۵۰۰ نفره‌ي نمايشگاه انجام شده و استارتاپ برتر، در روز پاياني جايزه‌اي را از برگزاركنندگان نمايشگاه دريافت خواهد كرد.

پونيشا نيز به‌عنوان بزرگ‌ترين پلتفرم دوركاري و فريلنسينگ در ايران، در اين نمايشگاه رويدادي مختصر را براي حمايت از فريلنسرها برگزار خواهد كرد. در اين رويداد، ۱۰ سخنران برتر حوزه‌ي آزادكاري تجربيات خود را براي فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌ي فريلنسينگ ارائه خواهند كرد. اين رويداد، آزادكاران زيادي را به نمايشگاه اتوكام و سالن فرصت‌ها جذب خواهد كرد كه باز هم فرصتي مناسب براي جذب نيروي آزادكار توسط استارتاپ‌ها خواهد بود.

رويداد استارتاپ گرايند نيز در حاشيه‌ي اتوكام ۲۰۱۸ برگزار خوهد شد كه يكي از فعالان باتجربه‌ي اكوسيستم استارتاپي در آن حضور خواهد داشت و شركت‌كنندگان مي‌توانند از تجربيات او استفاده كرده و مانند ديگر رويدادهاي استارتاپ گرايند، به شبكه‌سازي نيز بپردارند.

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به‌عنوان حامي رسانه‌اي رويدادهاي حوزه‌ي فناوري كسب‌وكار ايران، در نمايشگاه اتوكام ۲۰۱۸ اصفهان نيز حضور خواهد داشت و علاوه‌بر اطلاع‌رساني در مورد كارگاه‌ها، رويدادها برنامه‌هاي گفته‌شده، گزارش كاملي را نيز از روزهاي برگزاري اين نمايشگاه منتشر خواهد كرد. لازم به ذكر است استارتاپ‌هاي علاقه‌مند به حضور در سالن فرصت‌هاي نمايشگاه مي‌توانند از لينك زير در اين رويداد ثبت‌نام كنند. كد تخفيف zoomit نيز براي متخصصان وب‌سايت در انديشه متخصصين گرفته شده است كه تا شنبه ۵ آبان قابل استفاده خواهد بود.

ثبت‌نام استارتاپ‌ها براي حضور در سالن فرصت‌ها اتوكام ۲۰۱۸ اصفهان

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات