كانن دوربين جيبي Powershot N را معرفي كرد تا پلي بين تلفن هوشمند و دوربين ساخته باشد

دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دوربين PowerShot N كانن آنقدر كوچك است كه همچون تلفن همراه به راحتي در جيب شما جا مي‌گيرد، اما اين پاور شات N نسبت به دوربين تلفن هوشمند شما قدرتمندتر است. ابعاد اين دوربين 78 در 60 در 71 ميلي‌متر بوده و از يك صفحه نمايش 2.8 اينچي چند لمسي بهره مي‌برد كه قادر است تا زاويه 90 درجه بچرخد. اين دوربين قادر به اتصال به شبكه Wi-Fi بوده و از يك دكمه مخصوص اتصال به موبايل بهره مي‌برد كه در واقع همان پل كانن براي اتصال به تلفن هوشمند است.
تبليغات

وقتي تنظيمات اوليه براي اتصال دوربين به تلفن هوشمند خود را انجام مي‌دهيد، تنها كافي است برنامه مربوط به آن را در تلفن اندرويدي يا آيفون خود اجرا نموده و سپس با فشار دكمه مخصوص اتصال به موبايل برروي دوربين خود، تصاوير يا ويديوها را به تلفن هوشمند منتقل كنيد.

مرجع متخصصين ايران 20130107 hiRes powershotn

اين دوربين همچنين از قابليتي به نام CreativeEco بهره مي‌برد كه در زمان عدم استفاده از دوربين نمايشگر را به حالت اسليپ فرور مي‌برد تا طول عمر باتري افزايش يابد.

دوربين پاورشات ان كانن داراي يك سنسور 12.1 مگاپيكسل، لنز 28 ميلي‌متر، اسلات micro SD و اخبار تخصصي اپتيكال 8 برابر است و از ماه آپريل امسال با ارزش 299 دلار و در دو رنگ نقره‌اي و مشكي روانه بازار شود.

مرجع متخصصين ايران 20130107 hiRes powershotn blackki
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات